Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8921 til 8940 af 25374
-
De gale.
ForumindlægHej. Nogle der ligger inde med et referat af "de gale". det haster :) -
Øveopgave - hjælp
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne opgave. Jeg vil umiddelbart bruge følgende formel for, at bestemme a: a = ln(y2) - ln(y1) / ln(x2) - ln(x1) Jeg forstår bare ikke hvilke tal jeg skal sætte ind? -
Netto
ForumindlægHejsa alle sammen... Jeg vil gerne ansøge Netto. men jeg vil ikke udfylde en ansøgningsblanket men jeg selv skrive en ansøgning. Kan I hjælpe mig med at skrive ansøgning til Netto... -
skriv pressemeddelse - og tjen penge
ForumindlægGoddag Vi skal have skrevet 3 korte pressemeddelser, (artikler) Vi giver kr. 500,- pr. stk. Hvis det har interesse, skriv en mail til: jab@trgruppen.dk , for mere information. Venligst Jacqueline -
Emne til valgfri stil ???
ForumindlægHej jeg er en pige, som går i niende klasse, og jeg ville høre om der var nogen, som kunne komme med nogle forslag til hvad jeg kan skrive i min stil, hvor jeg har valgfrit emne. Jeg skal skrive en engelsk stil på 40 minutter, og der må jeg selv bestemme om hva... -
Analyser vands betydning for landskabs dannelse
ForumindlægHejsa! Har lidt problemer da jeg ikke har været hel stærkt i naturvidenskablig faggruppe på HF. Jeg står nu og skal analysere vandets betydning for landskabs dannelse. Umiddelbart ville jeg tror det havde noget af gøre med istider og ranmoræner og gletsjere? Er jeg helt tabt eller er der n... -
Forvirret!
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 15 år, og går i 9 klasse. Jeg har fået en kæmpe forvirring siden jeg har tænkt på hvad jeg vil efter 9 klasse 1. Jeg vil gerne tage gymnasiet efter folkeskolen. 2. Mine karakterer tjah, de ligger mellem 4 og 7. Og kan måske komme op på 10 i nogle enkelte fag. Jeg er bange ... -
Sociale Medier
ForumindlægHey... Jeg har et spørgsmål som jeg godt kunne tænke mig at høre fra andre syns punkter.. - Bliver vi mere sky og indadvendte, når vi bruger mere og mere tid på at sidde hjemme foran computeren? Der bedes svares med seriøse svar... -
Pendlerkort for studerende
ForumindlægHej. Jeg er på nuværende tidspunkt bosiddende i Odense, og overvejer at søge studier i både København og Århus. På grund af at det kan være svært at nå at finde bolig i de to store byer, og at jeg bor ganske udmærket i Odense, kunne jeg godt være interesseret i at pendle - i hvert fald til at sta... -
SSO i biologi B
ForumindlægHejsa, jeg skal snart skrive SSO i biologi B. Nogen der har nogle ideer til, hvilke mener jeg kunne skrive om. Har selv overvejet noget såsom spiseforstyrrelse eller diabtese, men kan ikke rigtig komme på nogle forsøg, som jeg kan lave ifm. opgaven, idet man netop skal have et forsøg med i SSO... -
PPR-UDDANNELSE
ForumindlægHej, nogle der ved hvordan man uddanner sig som ppr, og hvorhenne og hvad skal ens snit vær? har søgt lidt på google, men jeg tror man skal uddanne sig noget andet for at være ppr? Forstår ikke helt .. -
Tatovering
ForumindlægDet er bekendt at det er ulovligt at tatovere personer under 18 år. Men findes der en lov der giver tatovøren ret til at tatovere personer under 18 år, hvis han har forældrenes underskrift? -
Små kriminelle bander i Danmark
ForumindlægHej.... jeg håber at der er nogle der lige gider at hjælpe os. Vi er 3 piger som er igang med en projekt opgave om bander, er der nogle der ved lidt om dem ?? Spørgsmål: Hvordan bliver de dannet? Hvordan er en typisk bande? hvem er med i disse bander? Hvor holder de til osv. Håber i vil hjælpe os... -
Billigste indboforsikring til studerende?
ForumindlægHej, Hvis nu man er studerende, bor i lille lejlighed og har under 100.000kr af værdigenstande. Hvad er så den billigste indboforsikring der dækker det hele, såfremt der kom indbrud eller deropstod ildebrand? Mvh Christian -
Hård kriminalitet
ForumindlægHey alle\n\nGang i lidt debat nu..\n\nHvad skal vi gøre ved personer, der udøver hård kriminalitet?\nSkal vi differentiere behandlingen flygninge/indvandrere og danskere, der gør det? -
Læserbrev
ForumindlægHej, jeg skal skrive et læserbrev udfra artiklen Jyllands-Posten har skrevet for 3 år siden.Og jeg skal gøre rede for mit eget syn, og bla. forholde mig til et par af synspunkterne i artiklen.Er det bedst at jeg først laver en lille analysering af artikelen, og derefter kommer med mine egene syns... -
efterløn
ForumindlægHej..Ved godt at der er mange grunde til hvorfor efterlønnen burde afskaffes, men at det vil være politisk selvmord. Men findes der ikke også nogle agrumenter for at efterlønnen bør bevares? -
socialisering
ForumindlægJeg har to spørgsmål omkring socialisation. 1. hvordan kan man se at en socialisation er mangelfuld? 2.Hvorfor magter ikke alle forældre socialisering af deres børn? -
Startsætning
Forumindlæghej er der nogen der har en godt startsætning til et engelsk brev om Danmark.? på forhånd tak -
Kender du JBS? "undersøgelse"
ForumindlægHej vi er en gruppe som har erhvervscase som omhandler underbukse mærket JBS. vi vil gerne spørge jer: kender du JBS? bruger du JBS? hvis ja, hvor gammel er du? hvad synes du om deres underbukser? hvilken alders gruppe tror du JBS underbukser er lavet til? på forhånd tak Hilsen Annette, ...
