Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 9041 til 9060 af 23878
-
skriftlig engelsk eksamen 2010 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen som allerede har været oppe i skriftlig engelsk eksamen b-niveau 2010 ? Jeg ville blot høre om hvad dette års emne omhandler, så jeg evt. ville kunne forberede mig inden min skriftlige eksamen. -
Hjælp til: De blå øjne
ForumindlægHej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:) -
?
ForumindlægJeg skal op i musik på c-niveau snart, og jeg er helt forvirret. Så spørgsmålet lyder vel: - Hvad er det de dømmer én på ? Det ville være rart, hvis der var nogen, der havde nogle notater om nogle begreber eller en idé om, hvor man kunne finde det - for jo mere jeg sidder og søger efter det, ... -
Synopsis - empiriske data, kvalitativt, kvantitativt, komparativt.
ForumindlægJeg er igang med, at skrive en samfundsfaglig synopsis og er nu faldet over punktet "metode og teori", hvor jeg skal angive en kort forklaring omkring hvilken følgende type data "empiriske data, kvalitativt, kvantitativt, komparativt" som min opgave er besvaret udfra. Jeg... -
MUSIKEKSAMEN HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg skal op til musikeksamen på c niveau tirsdag/onsdag så vil høre om der er nogle der har nogen fif med hensyn til eksamen eller nogle gode noter indenfor musikanalyse og dansk musik i 70erne. hjæææælp på forhånd tak kys og kram -
anvendelse af metoder ?
Forumindlægjeg har trukket et emne og skal lave en synopsis og det er os ok men der er et punkt der hedder anvendte metoder og der er jeg lorst... jeg har AT bogen hvis den kan være en hjælp for mig... -
KONKLUSION! til fremlæggelse!? stress
ForumindlægJeg er rimelig stresset skal til at aflevere min projektopgave ;) Og jeg ved ikke hvordan fa'en jeg skal skal skrive den? -
ENGELSK METODE??
ForumindlægHej folk. Hvad er det helt præcis man skal skrive i en AT metode??? er helt lost. kan i komme med eksempler?? :) kunne være dejligt!! -
Opstil/anvend model
ForumindlægHej igen. Sidder stadig med samme opgave, og funderer nu over sidste spørgsmål. Det lyder således: Opstil en model for mediernes betydning i det politiske system i Danmark. Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvordan man opsætter en sådan model, eller bare modeller generelt, så håber virkelig på hjæ... -
Nøgletal uden at have omsætningen?
ForumindlægEr igang med at lave en regnskabsanalyse, men har ingen omsætning og gå ud fra. Hvad gør man? Regner man kun de nøgletal der ikke står i forhold til omsætningen eller? -
Hvor mange sider? SRP?
ForumindlægMin opgave skal være på 20 sider. Jeg skriver i fysik, men jeg kommer til at overskride de 20 sider. I fysik delen er der mange regnerier, nogen der ved hvordan det forholder sig? Går man efter antal ord/tegn eller hvad? -
HJÆLP SAMFUNDSFAG B EKSAMEN !
ForumindlægHej søde mennesker jeg skal til samfundsfag b på fredag Hvad skal man være god til for at score en god karakter ?? på fohånd mange tak -
Matematik eksamen HJÆLP!!!!
ForumindlægHej alle derude på Studieportalen. Jeg står med denne opgave om fordelinger og har ingen ide om hvordan den lige skal gribes an? er der nogen derude som kan hjælpe? opgave 1.2 er jeg helt med på men det er mere med den grafiske opstilling som jeg er usikker på altså 1.1 og 1.3. Håber i kan hjæ... -
problemformulering ift. de taksonomiske niveuaer
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med om 1. probemstilling overholder de taksonomiske niveauer, og om næste spørgmål er et redegørende spørgsmål? "Hvordan danner ”næstekærligheden” grundlaget for det samfunds- og menneskesyn der er i henholdsvis kristendommen og islam"? er... -
Fortolkning af billede...
ForumindlægHej jeg har et maleri og min opgave lyder: giv din fortolkning af billedet... Hvordan gør man? Er der nogle bestemte punkter at følge eller skal jeg bare skrive om de tanker og følelser, som billedet sætter igang i mig?? PÅ forhånd tak -
Hjælp til problemformulering (Terror)!!!
ForumindlægHej jeg har valgt emenet terror, og jeg skriver i fagende Engelsk og Samtidshistorie Videre vil jeg komme ind på de to terror angreb i USA, (Oklahoma bombing, og 11 september) Jeg har bare meget svært ved at få lavet en problemformulering.... Jeg vil derfor spørge om der er nogle, som har nogle... -
Hjælp til musik
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart fremlægge vores eksamensprojekt i musik, og jeg skal fortælle om den melodiske linje + soundbox. Jeg har to sange, at gøre det udfra, og de er begge fra MUSE. Derfor vil jeg øre, om der er nogen, som har nogle tips til, hvordan man kan beskrive disse ting, så det lyder v... -
hjælp til billedanalyse
Forumindlæghej Er der nogen som har lavet en billedanalyse af Giotto di bondone, af billedet madonna og barnet. jeg skal til prøve i morgen, så jeg håber i kan hjælpe mig please -
DHO tvivl
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og jeg er ærlig talt kommet i gang alt for sent med min DHO. Dette skal dog forstås som, at jeg ikke aner, hvad jeg skal skrive om. Vi har perioden 1840-1913, og jeg har da gjort mig tanker omkring meget få emner, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig, da jeg ikke rigtig kan f... -
Deduktion eller induktion?
ForumindlægHej derude. Jeg sidder her med AT og er nået til metode-afsnittet. Er i den forbindelse kommet i tvivl: Jeg har i min redegørelse redegjort for bestemte magtteorier. Jeg har så ud fra en film konstateret, at der er anvendt fx. direkte magt. Har jeg her anvendt den induktive eller deduktive met...
