Søgning på: tysk notater. Resultater: 9321 til 9340 af 18469
-
Rentes regning
Forumindlæggør rede for renteformlen og for gennemsnitlig årlig rente.Er der nogen der har nogen gode notater jeg kan bruge til det her har nemlig mistet alle mine.stikord er også finde så sammensætter jeg bare selv -
sin og cos!
ForumindlægJeg skal til skriftlig årsprøve i matematik på mandag. NU har jeg så fundet alle min dejlige notater frem, MEN cosinus og sinus relationerne? Nogle der evt lige kan risse det vigtigeste op for mig!? -
Guanina og la muerte de Salcedo
ForumindlægSka til spansk eksamen og har ingen noter til disse to tekster.. GuaninaLa muerte de SalcedoSå er lidt på spanden :S er der nogen der kan hjælpe mig med nogle notater?Tak på forhånd.. -
Jesu 4 roller? hvilke...?
ForumindlægHej. Jeg sidder lige og kigger på mine rel notater og ser jesus har 4 roller. Men jeg har kun skrevet 3(Helbreder, lærerrolle, dæmonuddriver).Nogen der kan hjælpe mig med den sidste??tak -
Menon
ForumindlægHej! Er der nogen som har en analyse af Menon. Skal til eksamen om den, og mangler notater! Har søgt under opgaverne, og der er ikke rigtig nogen brugbare ting til en analyse! Håber at der er nogen der vil hjælpe! -
Werther
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med nogle gode notater til historierne Die leiden des jungen werther & Die neuen leiden des jungen werther??? -
Hjælp!
Forumindlæghejsa derude! det kunne være skønt hvis der er nogle fysikgenier der vil hjælpe mig med følgende: Hvad er en Atom?Hvad er Ioner?Hvad er Isotoper?Hvis der sidder nogle med notater til fysik i folkeskolen -ville jeg blive lykkelig, skal op i mundtlig imorgen! -
Tyskland efter 2. verdenskrig!!
ForumindlægHej ! er der nogen der har nogle notater om Tyskland efter 2. verdenskrig? mht. øst- og vesttyskland ved murens opsætning og fald? :)Ville VIRKELIG være en stor hjælp!!På forhånd tak:) -
Palæstina - Hjælp!!!
ForumindlægNogle der ligger inde med nogle super notater til palæstina hæftet fra operation dagsværk: "Palæstina 98 - 50 år efter" s. 2-32 -
skulptur, vaser og arkitektur
Forumindlæger der nogle der har notater om:vase: 74, 80, og 81skulptur:144arkitektur:fig 59fig 100fig 136fig 143planche:1XII kan findes i Oldtidens Grækenland..IX,2 -
Noter til landskabsdannelse
ForumindlægHey folks.Jeg sidder her og har kun to dage til at læse til geo-eksamen :-sVille meget gerne have nogle gode notater til landskabsdannelse, hvis nogen vil hjælpe.På forhånd tak. -
Forfattere
ForumindlægHej..Er der nogen der sidder inde med gode notater om danske forfattere, kort,godt og overskuelige notater.I stedet for at læse hele bogen "litteraturens stemmer" igennem!! kunne jeg bruge dem.. -
BIOLOGI Økosystemet...?
ForumindlægHey jeg forstå ikke helt hvad bioakkumulation går ud på nogen som kan hjælpe det er på A niveau...og forresten nogen som har smader gode notater til Økosystemet i det hele taget -
Artikel analyse
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive notater til min dansk eksame. Hvis jeg skulle trække en artikel, er det så en god idé at starte med inddrage definitionen på en artikel? På forhånd tak. -
"The Message"
ForumindlægVil bare spørge om der er nogen som har set filmen "The Message" om Islams oprindelse??Hvis ja, er der så nogen som har taget nogle gode notater eller evt. skrevet en filmanmeldelse om den? -
homofaber
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle notater til Homo Faber af Max Frisch???? Svar venligst huuurtigt, og skriv tilbage til M1lle.. ser frem til af høre..:) MVH MILLE -
Monika Held; Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische
ForumindlægMONIKA HELD : 'Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische' NOGEN SOM KAN HJÆLPE MED NOTATER sidder med en 24timers tekst -
Opg. 11.20
ForumindlægHej allesammen. Skulle der tilfældigvis være nogen der har opgave 11.20 i den gule afsætningsbog fra trojka tror jeg det er, som jeg kan bruge til inspiration? eller bare notater MVH Daniel Jensen -
Reaktionskinetik - haster
ForumindlægJeg vil egentlig høre om der var nogle herinde der sad med nogle gode notater til reaktionskinetik, både 0' 1' og 2. ordens + halveringstiden og hastighedskonstanten -
Mat 1a på UNI
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med notater til Mat 1a på aalborg universitet - eventuelt med løsningerne til de praktiske eksamensopgaver? Sidder en hel gruppe og hænger fast
