Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 9361 til 9380 af 47924
-
Idræt b eksamen
ForumindlægHvad går idræt eksamen ud på skal have det på b niveau i gymnasiet.Er det et meget naturvidenskabeligt orienteret fag, eller hvad?? er dårlig til de naturvidenskabelige fag.. -
Matematik eksamen på hf.
ForumindlægHvis jeg nu skal have matematik b, skal jeg så op til eksamen, det føste år, andet år eller begge år. Er det noget med, at man selv kan vælge? -
Kan man få -3 til eksamen???
ForumindlægHejsaJeg har spekuleret lidt her på det sidste om hvad der skal til for at få -3 til en mundtlig eksamen i 3.g? Får man den kun, hvis man ikke møder op? Eller kan man også få -3 hvis man er meget dårlig. -
Matematik eksamens ark
ForumindlægKan i ikke give mig et link til hvor facitne står for alle eksamens arkne matematik a niveau, har lidt svært ved at bruge hjemmesiden -
Eksamens opgave sæt i mat.
ForumindlægHey, er der nogle der ved om det er muligt allerede nu, at finde det opgavesæt til min eksamen i morgen? FSA Matematik maj 2014 -
Kildekritik, historie eksamen:
ForumindlægSkal man til historie eksamen vælge at snakke om hvordan man har været kildekritisk, snakke om at det er en primær/sekundær kilde osv? -
hurtig hjælp inden eksamen
ForumindlægHej jeg er igang med at øve mig op til eksamen og kan ikke finde ud af at løse følgende opgave. nogen der kan hjælpe? -
Biologi mundtlig eksamen
ForumindlægHej biofolk!Da jeg skal op til eksamen i bio A, er jeg intresseret i at vide om der er nogen af jer, der har prøvet at været til bio mundtlig eksamen. Hvordan forberedte i på eksamen i biologi. Jeg søger også noter til bio A- niveau. Tak -
Råd til samfundsfag C eksamen
ForumindlægHej skal op til samf C eksamen her snart, nogle gode råd til eksamen? Udover at kunne de faglige begreber samt pensum -
Aalborg: Lektiehjælp i Matematik/Fysik tilbydes
ForumindlægHej går du på HF eller på STX eller på Naturvidenskabelig Videnskablige Videregående-uddannelse og har du problemer med at forstå Matematik eller Fysik? Eller har du eller din søn/datter som går på en Naturvidenskablig videregående uddannelse eller på HF/STX og har han eller hun problemer at fo... -
Kemi B hf - Eksamen
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har søgt omkring Kemi B på hf men det jeg ikke kan finde nogle oplysninger om er følgende: Når man har taget Kemi B på hf, skal man så op til både skriftligt og mundtligt eksamen. Det plejer at være sådan, at kemi ikke har en skriftligt eksamen på B men jeg er usikker.... -
Nogle som ved hvordan disposition skal se ud til eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen på torsdag og tænkte på om jeg kunne se nogle af jeres powerpoints, som i brugte eller skal bruge til eksamen? Helst hvis i har fået 10-12 for synopsis. -
Hvorledes spiller fysik og engelsk, sammen ift. forståelsen af emnet om månen?
ForumindlægHvorledes spiller fysik og engelsk, sammen ift. forståelsen af emnet om månen? -
please..j har brug for hjælp til fysik..j er sprogliger!!
ForumindlægJeg har kigget på dem, men kunne ikke lave nogen. så hvis der er en der gider kigge lidt på dem, vil det være super duper.. tak på forhånd..1.afstem ligningen:C2H5OH+3O2→CO2+H2O2.Kartofler indeholder pr.100g:20g kulhydrat, 2g protein og 0 g fedt.a)hvor meget energi er der i 100g. kartofler?... -
Uhh har noget dum fysik om kredsløb XP
ForumindlægMmh.. Skal skrive en rapport og mangler liige lidt hjælp her om noget så simpelt som et kredsløb og den slags.. okay så.. 1.(serieforbindelse) hvordan er sammenhængen mellem to målte spændingsforskelle og spændingskildens polspænding? - kan det passe at det er noget med det der mde at U og I ... -
Finde maximalt antal ordner (gitterligning og hydrogen)(Fysik)
ForumindlægHej derude. Jeg har en opgave, der kan ses i det vedhædtede materiale. Jeg har udregnet a og b til henholdsvis 11,55 grader og 0,087 m. Jeg har dog noget besvær med at opstiklle ligningen der giver mig mig mazimalt antal ordner. -
Fysik B - q-værdier, kernehenfald.
ForumindlægHej Alle! Er lige startet på Fys B og er der nogen der har mulighed for at forklare mig hvad jeg gør med disse opgaver? Synes ikke det giver mening. Håber i kan hjælpe mig. -
Repetitions spørgsmål til eksamen!
ForumindlægHej :-) Jeg skal til eksamen i mundtlig samfundsfag, hvilket er ret uheldigt, da samfundsfag er mit svage punkt. Derfor vil jeg forberede mig ekstra godt, ved at svarer på en masse repitionsspørgsmål vi har fået af vores lærer. Problemet er bare der et par spørgsmål som jeg ikke kan svarer på. D... -
Problemformulering til AT-eksamen
ForumindlægHey, Studieportalen. Min problemformulering til AT-eksamen, hvor overemnet i år er "alternativer" lyder således: "Hvorfor føler eleverne i gymnasiet sig stressede, og er der et alternativ til en struktur, der ville afhjælpe stress?" Jeg tænkte dog på om i hvor høj grad den ... -
Biologi A eksamen
ForumindlægHej alle Jeg har lige trukket et spørgsmål til min biologi A eksamen: 8. Kloning og sygdomsbehandling. Med udgangspunkt i det vedlagte materiale skal du forberede en fremlæggelse, hvor du analyserer og vurderer de to artiklers biologiske indhold. Du skal gøre rede for de biologiske og biotek...
