Søgning på: tysk notater. Resultater: 9361 til 9380 af 18469
  • romantisme og barokken

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har notater om romantismen og barokken periode, eller hvor kan man finde den i studieportal. for jeg har nemlig prøvet at søge her i studieportalen men der kom ikke noget frem. ville det være rigtig godt hvis i gad og hjælpe mig
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der vil angive mig et link , vedio , nogle som jeg kan læser om trigometri, Jeg vil gerne tag notater og forstå det godt . hvis der nogen der gider forklarer til mig en del af det her, det vil være også et stort hjælp :))
  • Målgruppestrategi, parameterstrategi

    Forumindlæg
    Hej en del af opgaverne i mit SRP, skal jeg fastlægge målgruppestrategi og parameterstrategi samt vurdere standardisering i forhold til differentiering.. Er der nogle som har lidt notater inden for dette område? Tak (-;
  • Opfordring: Upload videregående opgaver

    Forumindlæg
    Hermed bringes en opfordring til alle Studieportalens medlemmer på videregående uddannelser: Upload jeres opgaver, notater og lignende på Graduate.dk (www.graduate.dk) (du kan bruge dit Studieportalen.dk login :) ) God weekend til alle!
  • filmen naboerne

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og analyserer den danske film naboerne Er der nogle der har set filmen og evt har nogle gode fif eller notater til filmen? På forhånd mange tak
  • skift fra htx til stx

    Forumindlæg
    hej jeg er lige begyndt på stx, efter et skift fra Htx, så jeg tænkte på om der var nogen, som havde onenote, som evt. kunne give mig deres notater? for jeg vil gerne følge op, på det de har lært, på forhånd tak
  • gitterligningen, HJÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en fysik opgave, hvor jeg i indledningen skal forstælle hvad gitterligningen er. men alle mine notater er væk, og jeg kan ikke huske det!! har det nogen som kan hjælpe mig??
  • eksamen i morgen

    Forumindlæg
    hej er der nogle der skal op i fysik A imorgen? skriftlig selvf? hvis i har nogle gode guldkorn (notater eller lign) er i meget velkomne til at smide dem ind her :P hvilke opgaver tror i der vil være? forhåbentlig ikke mange laseropgaver :(
  • Matematik terminsprøve - 1. time

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal til terminsprøve imorgen, i matematik B. Nogle som har nogle gode notater? eller nogle, som kan fortælle mig, hvilke slags opgaver det er man skal løse uden hjælpemidler? På forhånd tak.
  • virkelig brug for hjælp?

    Forumindlæg
    Er der nogle som har eller ved hvor der er nogle notater om Rennæsence og Barok, Landskabsmaleri,skulptur, Arkitektur= Det moderne og det postmoderne , Konceptkunst .. ville jeg blive rigtig glad for :D
  • skulpturanalyse?

    Forumindlæg
    hey :) er ved at gennemgå mine billedkunst notater og alle analysemodeller - også er der en som jeg ikke har og som jeg synes er svær. Nogle som har en skulpturanalyse? Og nogle råd om skulptur måske? på forhånd mange tak..
  • Hjælp - Eye socket girls

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i morgen i engelsk B, og har trukket en tekst, som jeg har 24 timer til at analysere og fortolke. Er der nogle der har læst denne tekst? Eller som har notater til den? Ville være en stor hjælp!
  • Analyse af Tolouse Lautrec

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder med en stor opgave bla. om Toulouse Lautrec, Har nogle af jer notater omkring Toulouse? Et billede jeg kan analysere m.m? Tak
  • Mærkeligt layout i tekstdokument

    Forumindlæg
    Sad og skrev notater til historie, da jeg trykkede på noget mææærkeligt. Nu ser ALLE mine programmer ud som vedhæftede. ARGH! Hjælp mig - hvordan får jeg det tilbage igen?? :b
  • Retorisk analyse

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde eksempler på påstand, belæg, hjemmel, rygdækning, styrkemarkør og gendrivelse i Mogens Lykketofts afskedstale som formand for Socialdemokratiet fra 2005. Andre notater ville også være dejligt.
  • til eksame

    Forumindlæg
    hej hvordan ændre man grænserne når man regner med integral?skal bruge det til mundtlig i morgen har i nogle fif til hvad man kan skrive af notater til dette spørgsmål. redegør for differentiation af xn for et helt tal. og redegør for nogle anvendelser af differentialregning
  • Samfundsfag eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til Samfundsfag eksamen her på tirsdag, og er ikke helt med på det økonomiske kredsløb, tænkte på om nogle af jer herinde kunne forklare det eller har nogle notater omkring økonomi? Det ville være en kæmpe hjælp. Tak på forhånd
  • Spansk grammatik

    Forumindlæg
    Hej med jer.. jeg sidder og læser op til en prøve, men kan ikke finde alle emnerne i mine notater, så håber i måske kan hjælpe mig - Poss. pronomener(de korte former) - diftongerende verber På forhånd tak!
  • Fysik - Energi

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har fysik på c, og har en lille prøve i fysik, omkring energi.. Tænkte på om nogen, havde nogle gode notater omkring emnet, som de kunne undvære..? Det vil være så dejligt :) .. V.h Sandi
  • Indekstal - HJÆLP

    Forumindlæg
    Har fået dette spørgsmål: Forklar hvordan procentvis ændring kan findes ud fra indekstal Det er en del af min mundtlige eksamen, og matematik er bare ikke lige mig.. Nogen der kan hjælp, evt har notater eller en formelsamling ?