Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 9421 til 9440 af 23765
-
Mekanik, tryk og opdrift
ForumindlægHej... Håber der er nogen kan hjælpe mig med fysik spørgsmål. -
Idé til forsøg
ForumindlægNogen som har en ide til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi? -
Idé til forsøg
ForumindlægNogen som har en idé til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi? -
analysere et billede??
ForumindlægHej alle sammen jeg tænkte på hvordan man analysere et billede i fysik. ? -
Hvad er hvilespænding?
Forumindlæghej :D jeg har en fysik opgave og skal forklare hvad hvilespænding er?hjælp :D -
Matematisk pendul
ForumindlægHej. Hvordan finder man stamfunktionen til et pendul? Mvh. (matematik + fysik) -
fyssik kemi
Forumindlægnogle der kan sende mig nogle noter til fysik kemi -
Stefan Boltzmanns lov
ForumindlægHej alle fysikere. Gælder Boltzmanns lov KUN for sorte legemer? -
densitet?
ForumindlægJeg skal snart op i fysik. Hvad kan man snakke om hvis man trækker densitet? -
så er det i morgen (eksamen)
Forumindlægandre der skal op i fysik mundtlig A i morgen og er nervøs? -
Udledning af brydningsloven
Forumindlæghvor dybt skal man udlede brydningsloven for fysik B?? - er der kan der kender til det? -
perspektivering
Forumindlæghvad kan jeg perspektivere energi med? Til fysik afgangsprøven?? -
Hjælp!! please!!
Forumindlægjeg er i gang med en fysik opgave som skal afleveres imorgen. er der ikke en der kan hjælp mig med det? -
Hjælp mig
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med følgende opgaver i fysik?Er lidt lost.. -
Kosmologi
ForumindlægJeg har virkelig brug til hjælp, til de mange spørgsmål i fysik om kosmologi :-/ -
Formålet med hypotese
ForumindlægHvad er formålet med at lave en hypotese i en fysik forsøg -
mængdeberegning. bestemmelse af indhold i eddikesyrer
ForumindlægHej! svarer c i formlen c=n/v til n i formlen m=n*M ? Jeg har lavet en rapport hvor jeg skulle finde indholdet af eddikesyrer, og jeg bliver nu helt i tvivl, om jeg har gjort noget forkert. Hvis man skal finde indholdet, er det så massen eller koncentrationen? Jeg har gjort således: Jeg finde... -
Er dette svært at forstå ?
Forumindlæger igang med rapport, hvor jeg skal forklarer hvorfor jeg gør som jeg gør, og hvad der sker .. er dette forståeligt, bliver tit stemplet som en der ikke skriver noget som er forståeligt For at kunne ødelægge Cellemembranen, blander vi 3 g NaCl og 10mL opvaskemiddel og 100 mL destilleret vand... -
Jeres computer-blækregninger....
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig, at I der laver blækregning på computer, ligger nogle eksempler ud på nettet, så jeg kan se det endelige resultat, ved brug af de forskellige resultater.Herinde anbefaler de fleste LaTex, men før jeg går i gang, ville det være rart at se om det er noget, der kan bruges. -
Alm.gym. STX!
Forumindlæghvordan har du det med gymnasium ? er det bare noget der skal overstås ? hvor langt tid bruger du ca. på dag til dag lektier? hvor langt tid bruger du ca. på afleveringerne? laver du dem den dag de skal afleveres eller en uge før osv ?
