Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9601 til 9620 af 63055
-
Skønlitterært værk?
ForumindlægHej folkens.I sommerferien skal jeg læse et skønlitterært værk efter eget valg. Jeg har tænkt på Barndommens Gade. Jeg har aldrig læst den, men den lyder på mange måder banebrydende i forhold til kvindelitteraturen - ligeledes må den vel betragtes som en socialrealistisk erindringsroman med en fo... -
lektie hjealp ( bytte handel)
Forumindlægsoeger efter hjaelp i fagene engelsk og dansk. Jeg soeger primat hjaelp til den skr. i begge fag, men lidt mundtligt i ny og nae vil ikke skade. vil benytte lejligheden til, at anoncerre at jeg kan tilbyde lektie hjaelp den anden vej i mat fra c-b. Fik 10 10 saa.. det ville vaere rart hvis jeg ku... -
MEDIERNES PÅVIRKNING
ForumindlægHej alle. Jeg skal til dansk eksamen op i 9;mediernes påvirkning9;. Jeg vil gerne arbejde med en litterær tekst fx. 9;Skabt for hinanden9; af Svend Åge Madsen. Men jeg vil gerne se nogle flere muligheder, inden jeg begynder med den, da den er ret svær. Min lærer fraråder mig... -
HF
ForumindlægHej jeg skal til at søge om optagelsesprøve til en HF, jeg har lige fået tjekket optagelse.dk jeg så en hvid firkant der står således:"Eleven har fået bevilget personlig støtte i overgangen" hvad skal det betyde jeg har ingen hjælp fået?? håber på et svar får er ret nervøs lige nu -
sandsynlighed
Forumindlæghey. i en pose ligger 20 kugler: 10 blå, 5 røde, 4 grønne og en hvid. hvis 2 kugler udtages, hvad er så chancen for at det er : 2 blå, 2 grønne, 1 rød og hvid??? hvordan regner man sådan noget ud. ??? -
Fotosyntese (haster)
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklare mig om respiration?? -
Ondskab! Hvorfor?
ForumindlægHej, hvad er det der får en til at gøre noget ondt? I Irak under krigen: her blev irakiske fanger mishandlet af amerikanske soldater og militærpoliti. Soldaterne var kommet til Irak for at bekæmpe ondskab. Hvordan kunne disse soldater så finde på selv at opføre sig sådan? Er de onde? Eller får s... -
Er eksamens karakter vigtige
ForumindlægHvad kan eksamen karakter bruges til, og hvis jeg måske får dårligt karakter til skriftligt prøve og får gode mundtlige karakter kan jeg stadig komme ind i htx -
en tysk sætning
Forumindlæg"jeg havde ingen idé om hvor jeg ville hen i praktik hen." Ich hatte keine blasse Ahnung über wo ich wollte im Praktikum gehen. er det oversat rigtigt? eventuelle grammatik fejl.. -
Projektopgave hjælp
ForumindlægHej. Min gruppe har valgt at vi skal have autisme som underemne til "når livet går i sort". Vi skal derfor have to fag som skal inkluderes. Vi har valgt samfundsfag, med hvilke problemer der kan være i samfundet og det med inklusion. Vi mangler det andet fag. Men hvad kan det være? -
lille gennemgang..
ForumindlægJeg har brug for nogle til at finde de værste fejl med køn og ordstilling osv, i følgende.. Dennis ist Steffis Klassenkamerad, und er haben nicht ein Lehrstelle bekommt, obwohl er acht Bewerbungen als Tischler oder Maler geschrieben hat. In 9d hatte Dennis ein Praktikum in einer Tischlerei absol... -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net? -
Sidste Skoledag (:
ForumindlægHeej Alle Sammen. Jeg sidder lige her og tænker på sidste skoledag, som for mig er d. 4 Juni. Men på vores skole er det en tradition at klæde sig ud. Men jeg har virkelig ingen idé om hvad jeg skal være. Det skal helst være noget som ikke koster eller kræver for meget. Så jeg tænkte at i enten ... -
Artikel
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe mig med en artikel,? en som i har skrevet eller noget.. og artikel skal handle hvad som helst for jeg må selv bestemme hvad den skal handle om.. engelsk artikel.. TAK FOR HJÆLPEN!, -
Praktik
ForumindlægHey alle der ude:) Jeg går i 9.klasse og skal på praktik snart:-) De første tre dage skal jeg på et apotek. - De sidste to dage, ved jeg ikke hvor jeg skal hen. Har I nogle ideer? Det skal helst ikke være tøjbutikker;) Tak. -
Skal til eksamen på torsdag nogle gode forsøg ??
ForumindlægHej, jeg vil høre om der ikke er nogen der har nogle gode forsøg til følgende emner: Strøm/el Salte Magnetisme Neutralisering på forhånd tak.. :) -
Danske normer
ForumindlægHar fået en opgave for hvor man skal forklare den danske kultur, og evt. dets normer? Hvordan vil I svare på dette spørgsmål PS: Svar hurtigt, den skal snart afleveres :D -
Praktikplads
ForumindlægHej. Så skal jeg endelig snart til praktik, og jeg skal give besked om mindre en 2 uger. Men jeg er usikker på, hvor jeg vil have pladsen? Har i nogen råd, eller gode erfaringer om nogen steder, hehe :) ? Hlsen Louise. -
Engelsk opgave.. ( fly ) hjælp
ForumindlægHej er igang med at lave et diasshow om fly. Det er gået rigtigt godt indtil nu, problemet er, at jeg ikke kan finde noget ellers at skrive om vedrørende fly. Eller jo det kan jeg godt, men vil gerne finde noget, som kan gøre mit diasshow spændende når jeg fremlægger det. Altså noget der virker i... -
nulpunkt?
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med lige at bestemme nulpunkterne for formlen f(x) =1/6x^3 -2x^2 +6x -1
