Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 9701 til 9720 af 47924
-
NV eksamen, nyttevirkning
ForumindlægHej alle! Jeg står her og skal til eksamen i morgen! Og jeg har valgt emnet nyttevirkning! Men nu, hvor jeg sidder og læser op, virker det som om vores lærer har glemt at lære os en HEL del! Den eneste formel han har sagt vi skal bruge er formlen for specifik varmekapacitet? Kan det passe? H... -
Mundtlig Dansk Eksamen
ForumindlægHej! Er der nogen derude, der har nogle gode tips til hvordan man læser op til den mundtlige dansk eksamen, hvad der især skal lægges vægt på og hvordan man evt. kan score et flot 12-tal? Synes nemlig at danskfaget er meget svær at få en fornemmelse i, hvad man skal gøre, så det ville være d... -
Eksamen i morgen! HJÆLP! - Logaritmer :(
ForumindlægHej :) Jeg har fået et eksamens spørgsmål som lyder: Der ønskes en redegørelse for difinitionen af en eksponentiel sammenhæng mellem to variable. Redegør for regneforskriften og forkla betydningen af konstanterne a og b som indgår i forskriften. Forklar opbygningen af den logaritmiske akse og anv... -
Spørgsmål vedr. historie eksamen
ForumindlægKan man kun trække de tekster som i pensum opgives som "indgående metodisk behandlet", eller kan man også trække andet? -
karaktere ved skriftlig eksamen.
ForumindlægHej Alle. Jeg har som mange andre kommende studenter i dag været oppe i skriftlig matematik B. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor man kan se hvor mange point der giver en given karakter? Altså hvor man kan finde vurderingsgrundlaget henne? kan ikke rigtig finde noget n... -
HHX dansk eksamen - gik det?
ForumindlægHvad så Studieportalen? Sidder der andre der var dumme nok til at vælge "Brevet" af Marina Cecilie Roné til jeres dansk skriftlig eksamen? :) Puha jeg havde skrevet 3 sider, men fortrød så inderligt da jeg havde nået dette punkt. Alligevel fortsatte jeg, og endte ud med 5½ side, hvilke... -
Samfundsfag C , hvordan forgår eksamen ?
ForumindlægHvad lægges der vægt på ved Samfundsfag C Eksamen? -
IT-A Eksamen, hvad nu?
ForumindlægHey jeg står og skal op til IT eksamen (3.HHX mundtlig) på torsdag. Skal til denne eksamen lave en fremlæggelse på baggrund af den IT-eksamensopgave der er blevet lavet og afleveret i sidste måned (omhandlende en hjemmeside+database). Til eksamen skal jeg så lave et powerpoint show og fremlæggel... -
Dansk eksamen imorgen - Hvilke analyser?
ForumindlægHey SP Ja, så er det Dansk A SKR eksamen imorgen. Hvilke analyser er gode at have med? Jeg har fundet Artikel- Digt- og billedeanalyser samt notater til de forskellige tider.. er der andre analyser som kunne blive/være gavnlige? På forhånd tak :) -
24 timers eksamen kultur fag
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie.. -
Søger hurtig hjælp til udvidet statistik eksamen
ForumindlægSøger hurtig hjælp til en som kan hjælpe mig igennem min udvidet statistik eksamen herfra på tirsdag til og med torsdag kl 10.00 mod betaling selvfølgelig! Det skal være en som kan være til rådighed i netop det tidsrum, og som kan hjælpe med eventuelle problemer. Programmet der bruges er stata -
erhvervsøkonomi C eksame
ForumindlægHey er der nogen der kan forklar hvordan erhvervsøkonomi eksamen foregår og hvordan man altså svarer på eksamen? -
Dansk eksamen - Reklamer
ForumindlægJeg har til min dansk eksamen trukket emnet reklamer, og tænkte på om der er andre der har haft samme emne, og har nogle gode kilder eller forslag til tekster/billeder som jeg kan bruge? Gode råd mht. eksamen ville også være dejligt. -
Engelsk eksamen FSA
ForumindlægHej!!!! Jeg har tænkt mig at læse pensum inden min engelsk eksamen på fredag. og øve fremlægning. Hvordan forbereder i jer til engelsk eksamen i folkeskolen og ville i også se filmene? har nemlig 3 film på pensum!! HJÆLP!!! kh. -
Fat man Atombomben - Fysik A/Idéhistorie B
ForumindlægHej Alle Jeg skal imorgen igang med min srp, og mit emner omhnadler primært om atombomen, hvor jeg vil undersøge fat man og ikke little boy bomben. Jeg har dog søgt over flere dage nu omkring sleve atombombens opbygnig, de fysiske kerneproceser som sker i bomben under sprængningen, intial stråli... -
Innovation C eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i innovation C, og er gået helt i sort mvt, hvordan jeg skal gribe det an. Eksamensprojekt og eksamen i Innovation C Eleverne udarbejder i grupper af 2–4 elever et eksamensprojekt, der behandler væsentlige faglige områder inden for såvel kernestof som det supplerende stof... -
Hjælp til Eksamen i afsætning A
ForumindlægHej, jeg skal til Eksamen i Afsætning AVi har skrevet en større opgave i det for en måneds tid siden.Den skal vi så høres i det halve af tiden og den anden halvdel en udkendt tekstMen jeg er slet ikke klar over hvad jeg skal med den større opgave, er det meningen man skal lave et oplæg også fortæ... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til skriftlig dansk A, som jeg skal op i lige om lidt. Da jeg har i tanke om at skrive en kronik til eksamen, har jeg valgt at skrive en lille kronik for at øve mig. Jeg ville høre om der var nogen her inde der gad at læse den igennem og kommenter på den.... -
Mundtlig eksamen spansk - samtale
ForumindlægImorgen skal jeg op i mundtlig spansk og er allerede meget nervøs. Jeg har taget faget over fjernundervisning, så problemet til eksamen bliver at føre samtale, da vi ikke har fået gjort det i undervisningen. Jeg kan sagtens skrive men når det bliver mundtlig, er jeg næsten helt blank. Så hvor meg... -
Skriftlig eksamen 09
ForumindlægHalløj! Tænkte på om vi på nogen måde kunne sammenligne lidt resultater fra matematik a skriftlig eksamen i år. Kunne godt tænke mig at se hvad andre har fået osv? Har selv skrevet i hånden så kan ikke med sikkerhed huske mine resultater, men hvis nogen skrev resultater ind, som var de samme som ...
