Søgning på: fysik projekt. Resultater: 9761 til 9780 af 20688
-
DIO - Refleksion over arbejdsprocesser
ForumindlægHejsa, I forbindelse med min DIO-eksamen (ala. AT) skal jeg reflektere over de arbejdsprocesser, jeg har benyttet i forbindelse med DIO-projektet. Det står ikke helt klart for mig, hvad der menes med dette. Eksempelvis har jeg lavet en del informationssøgning. Er det en 'arbejdsproces'... -
Vektor
ForumindlægHar alle punkter i en trekant i et plan. De beder mig nu om følgende. Bestem koordinatsættet til fodpunktet F for højden C på siden AB. Skal jeg ikke bare projektere C på vektor AB? Mit sidste spørgsmål er hvordan man finder arealet af en trekant i et plan? På forhånd tak! -
opg. haster
ForumindlægJeg har en ogave.. en emne opgave men nærmest en projekt opgave, hvor jeg skal besvare nogle spørgsmål.. jeg har skrevet okring en side, nogen kan kigge på det og sige om det er noget værd? på forhånd tak -
kriminalitet spøgesmål
ForumindlægHej allesammen jeg har projekt i skolen og jeg har om ungdomskriminalitet. Og jeg har lavet en spørgeskema om hvorfor unge begår kriminalitet og mange andre spøgesmål, men hvad er formålet med det, kan ikke rigtigt komme i tanke om hvad formålet er kan i hjælpe? -
Årskarakter i stedet for eksamenskrakter
ForumindlægHej Når man har haft 5 A niveau fag STX og har været igennem 11 eksaminer + studieretn. projekt, kan man så godt få slettet sin eksamens karakter i f.eks. Spansk A og bruge sin årskarakter i stedet for på beviset ? -
HASTER: Fil-uploading for stor
ForumindlægJeg skal sende en vigtig projekt video til en veninde, men filen er simpelthen så stort, at man hverken sende den via gmail eller hotmail... Er der nogen der ved, hvor man ellers kan sende en større fil på over 25 MB..?? -
storebæltsbro og parabler
Forumindlæghjælp mig! jeg ska aflevere et mat projekt på fredag og jeg fatter bjælde af hva man ska i den. 1: jeg ska bestemme stigning/fald i % på linjestykket 2-D der er en halv parrabel hvordan fanden gør man det? -
Indikation af CO2
ForumindlægHej, Jeg er i gang med et projekt hvor jeg skal lægge en overflade med en indikator der reagerer på CO2. De indikatorer jeg kender reagerer først når man opløser CO2 i vand, men findes der nogen som lægge på en overflade, som så reagerer når der er CO2 tilstede omkring overfladen? På forhånd tak! -
Hjælp til Matematik C eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i matematik C men skal have afleveret opgaven inden eksamen, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal lave/stille opgaven op. Er der nogen der evt. har et eksempel som jeg kan få inspiration af? Opgaven lyder sådan: Du skal udarbejde dit eksamensprojekt. Projektet udgør ha... -
Forholdet mellem natron/bagepulver og gær
ForumindlægVi er lige startet på et projekt i vores teknikfag process og levnedsmiddel. Vi har et spørgsmål vi ikke kan finde svar på. Hvad er forholdet mellem natron eller bagepulver og gær? Ligesom at 1 tsk bagepulver svarer til ½ tsk natron. På forhånd tak. -
Haster
ForumindlægJeg mangler en konklussion til mit dansk projekt om kvindernes kamp for ligestilling, jeg har desværre redet mig en frygtlig skrive blokade.. Jeg skal aflevere på torsdag min konklussion til godkendelse... -
Matematik - vejarbejde
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvordan jeg løser en opgave .. opgaven kan findes her: www.zounds.1go.dk/projekt_vejarbejde.doc Jeg vil gerne vide hvordan man gør det generelt jeg har ik nogen specifikke spørgsmål vedr. opgaven på forhånd tak -
Hvordan starter jeg ? HJÆLP
ForumindlægHeej , vil nogen hjælpe mig med at starte på mit projekt omkring brødrene grimm .. hvordan starter man bedst ? det skal virkelig være perfekt... jeg aner ikke hvordan jeg skal starte .. plz er der nogen der vil hjælpe mig igang ? taak (: -
spansk 2012
Forumindlæghej alle sammen jeg har været op i skriftligt spansk idag og jeg valgt at skrive noget om nummer 2 hvor der står at jeg skal Beskrive og diskutere projektet, men jeg kom til at lave et billede beskrivelse , tæller det ned ? -
Brødrene-grimm ? HJÆÆÆÆLP
Forumindlægheej , jeg har valgt at skrive om brødrene grimm til projekt , men jeg kan ikke finde nogen sider med brødrene-grimm ,, bare et pat facts ? ,, desværre duer wikipedia (da man sagtens kan rediger det hele ) -
Farmakopeen
ForumindlægHej Jeg er en 3. års Htx'er, som skal til at begynde på eksamens projekt i Proces og Levnedsmiddel. Jeg søger et opslagsværk med opskrifter over organsik synteser. Jeg mener der findes en der kaldes Farmakopeen.. Nogen der kan hjælpe mig? Henrik -
søger nogle timers privat undervisning
ForumindlægHej, Skal snart skrive projekt på mit studie - engelsk sproget service økonomi - kunne VIRKELIG godt bruge noget hjælp til at forstå de grundliggende principper indenfor økonomi. Er selvfølgelig villig til at betale for hjælpen! mvh Kirstine N.B bor i KBH -
Huntington - hvilken metode?
ForumindlægI mit AT projekt har jeg brugt Huntingtons teori om civilisationernes sammenstød til at belyse terrorangrebet 9/11. Kan nogen svare mig på hvilken metode man bruger i samfundsfag, når man arbejder med en teori? -
Projektopgave, produkt?
ForumindlægHej ! Vi har projekt oppe i skolen, overemnet er "Tiderne skifter", og mit underemne er "Allergi". Jeg sidder nu og har ingen anelse hvad man kan have som produkt, hvis i har nogen ideer, så skriv dem meget gerne! Kom med alle de ideer i har ! Tak for hjælpen på forhån... -
Billedkunstprojekt 3.g
ForumindlægHej Please help- Jeg skal lave et projekt i billedkunst. Jeg skal lave en reklame i photoshop, men jeg ved ikke hvad det skal være en reklame for. Det kunne evt. være noget som en reklame for et teaterstykke, en koncert eller måske bare for en udstilling eller lign. Nogen der har en god idé??
