Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9781 til 9800 af 95433
-
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
Hvad kan jeg bruge det til?
ForumindlægHvis jeg vælger studieretningen:Matematik A, Kemi B og Fysik B- hvilken videregående uddannelse kan jeg så vælge, er der en hjemmeside om det?Jeg har hørt om medicin-studiet, men andre? -
karakter klagning...
Forumindlægjeg har fået årskarakter, og har fået 10 i skriftlig fysik, hvilket jeg synes er urimeligt. Jeg har fået 11 for alle mine fysik afleveringer i år, måske undtagen en og 10 pil op til termin, burde jeg så ikke få 11 i skriftlig fysik?I den sidste standpunkt periode, fra februar til nu, har jeg afle... -
lysleder på bunden af havet
ForumindlægEn lang lysleder på bunden af havet har fået et brud, som skal findes. Derfor sendes en kortvarig lyspuls ind i lyslederen fra den ene ende. Lyspulsen reflekteres i bruddet, og en detektor registrerer, at den reflekterede lyspuls kommer tilbage 0,186ms efter, at den er udsendt. Lyslederens kerne ... -
Så det nu
ForumindlægHey allesammen Skal snart op i mundtlig Samfundsfag C. Ville bare lige høre om, der var nogle derude, som selv har været oppe i faget, og dermed evt. kunne give nogle gode råd. Måske hvordan og hvorledes jeg bedst kan tackle det med taksonomiske niveauer. På forhånd tak & held og lykke ti... -
?
ForumindlægJeg skal op i musik på c-niveau snart, og jeg er helt forvirret. Så spørgsmålet lyder vel: - Hvad er det de dømmer én på ? Det ville være rart, hvis der var nogen, der havde nogle notater om nogle begreber eller en idé om, hvor man kunne finde det - for jo mere jeg sidder og søger efter det, ... -
HJÆLP AKUT FRISTEN ER TIL IMORGEN AFTEN PLEASE
ForumindlægGenopfriskning af Varme og opsamling p°a lineær bevægelse Hej jeg ville meget gerne have svar på alle de her samt formler inkl. tak! Genopfriskning af Varme og opsamling p°a lineær bevægelse 1. Kaffemaskine En kaffemaskine er p°atrykt en effekt p°a 2100 W. Hvor meget forbruger mask... -
Mat A eller Engelsk A?!
ForumindlægÅhh.. jeg har brug for jeres hjælp og erfaringer lige nu! Vi valgte valgfag i midten af februar, men jeg har været i tvivl lige siden. Jeg valgte da matematik på højt niveau, men har overvejet lige siden om jeg skulle ændre det til engelsk. Jeg tænker på mit gennemsnit, hvilket fag jeg vil kunne ... -
Radioaktivtet
ForumindlægJeg har en test imorgen Nogle der har en oversigt over de vigtigste formler i emnet. så jeg virklige dårlige til enheder til sidste nogle gode noter om dette , hjemmesider ? -
Terminsprøve forberedelse i Biologi A
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig biologi på A niveau til terminsprøven i morgen og 'forsvare' mine 10-taller i årskarakter. Problemet er, at jeg, dum som jeg er, ikke har alverdens noter. Vi må gerne bruge internet under prøven, så længe det er undervisningsreletaret, dvs. noget vi har arbejd... -
Brug af karaktergennemsnit
ForumindlægHey SP Nu bliver jeg student her til sommer med et fint gennemsnit. Jeg har dog tænkt meget over, hvad jeg skal bruge det til. Jeg har overvejet, selvom jeg nok lige tager et sabbatår, at søge ind på matematik-økonomi uddannelsen på AU næste sommer. Men på nogle punkter synes jeg, at mit "h... -
Til dem med TI-89
ForumindlægNu kan man sørme klare sig igennem kemitimerne med: http://www.ticalc.org/pub/89/asm/science/ :-D -
einstein
ForumindlægNogle der kender nogle gode bøger om einstein Speciel relativitetsteori? eller måske link -
hjælp til valg af emne
Forumindlæghej.. jeg har AT i næste uge, hovedemnet er "tid" jeg skal indblande fysik sammen med et andet fag (som jeg ikke har vagt endnu, da jeg først skal finde emnet, fysik skal jeg have med). er der nogen der har en ide om hvad jeg kan skrive om :S -
Hjææææælp
ForumindlægHey alle sammen, er der nogen der gider rette min fysik opgave? OPgaven lyder:Banebevægelse i hydrogen: Man kan vise, at den kinetiske energi af en elektron i et hydrogenatom er: Ekin=h*c*R/2*n^2 Ekin=2,18*10^-18 Ekin=1,09*10^-18 Er min resultat rigtig?? -
Hvad skal jeg gøre? - har brug for en god vejl.
ForumindlægHej Alle sammen! Jeg er en udenlandsk pige og har brug for jer som danskere til at rådgive mig til en god fremtid her i Danmark. Jeg bor i DK 7 år og kæmpede meget for at lære dansk så godt som muligt. Mine lærere er glad for mig og tror at jeg vil have en god fremtid. Min drøm er at være læge o... -
Naturvidenskabelige vs sproglinjen?
ForumindlægHej Sp. Hvad vil I bedst anbefale af linje på stx - er lige god til begge ting, men dog bedst li Matematik, hvis jeg skulle vælge.På forhånd! -
iliaden
Forumindlæghej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen.. -
HTX Valgfag
ForumindlægHejsa:D Jeg vil bare spørge jer, om der er noget der hedder Innovation B i stedet for C? Eller noget der ligner det. Samme spørgsmål til et andet fag nemlig om man kan tage Mediefag B i stedet for C. De her spørgsmål drejer sig om HTX Sukkertoppen/... -
Naturvidenskabelig uddannelse med en HHX
ForumindlægHej Jeg blev HHX student her i sommers men er blevet meget interesseret i fysik og vil derfor gerne tage en bachelor i fysik. Mit problem er bare at jeg ikke har haft hverken fysik eller Kemi på handelsskolen og skal bruge det for at komme ind på den fysik linje jeg gerne vil. Desuden skal je...
