Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9861 til 9880 af 63055
  • Dansk eksamen- En æggesnaps.

    Forumindlæg
    dansk eksamen en æggesnaps 26. April 2016 Niveau: 9. klasse hej folkens, jeg skal op i dansk eksamen her snart også ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen og disposition der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen. og tak :)
  • SANGE AT ANALYSERE

    Forumindlæg
    Til eksamen i 9. klasse i mundtlig dansk har jeg trukket Samfundet Til Debat. Jeg vil gerne analysere en sang. Er der nogen der har en ide til en god dansk man kan analysere, og som passer til Samfundet Til Debat?
  • Mundtlig dansk - Ondskab

    Forumindlæg
    Jeg har trukket 9;Ondskab9; til min dansk afgangsprøve i 9. klasse. Jeg mangler en god tekst om ondskab, så jeg ville høre om der er nogen som har et eller flere gode forslag? Jeg er åben over for alle teksttyper, og det må gerne være lidt udfordrende! :)
  • "Hos regnormene" af Bent Haler.

    Forumindlæg
    Hej allesammen; Jeg skal snart til min 9. klasses eksamen, og har valgt teksten "Hos regnormene". Ville høre om nogle af jer, havde en analyse af teksten eller nogle ideer til, hvad jeg kunne komme ind på. Tak på forhånd :-)
  • analyse af layout og komposition

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Jeg skal til afgangsprøve i dansk 9. klasse. jeg har trukket sagprosa, og vil derfor vide, om nogen af jer eventuelt har en god skabelon til, at analysere layout og komposition af en artikel?
  • Vil i rette?

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl, der har mulighed for at rette min mat aflevering igennem? (9. klasse niveau) Hvis en af jeg har mulighed for dette, så giv mig jeres mail, så jeg kan sende opgaverne og afleveringen! På forhånd mange tak!
  • Forsøg om salte hjælp

    Forumindlæg
    Vi mangler nogle gode forsøg om salte til 9. klasse afgangsprøve. Vi ved ik så meget om salt så gerne ikke for svært. Kan nogen hjælpe os i vores nød? vh. Thea og Julie
  • Raftehegn af Kim Fupz Aakeson

    Forumindlæg
    Hey alle, Jeg står og er i gang med min 9. klasses danskeksamen og har valgt at perspektivere til Raftehegn. Mit problem er dog at jeg ikke kan finde min tekst og kan ikke finde på teksten. Er der nogen der ligger inden med et link?
  • Industrialiseringen i Danmark

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet om industrialiseringen i danmark ? For går kun i 9 klasse og nogle af de hjemmesider, jeg har været inde og kigge på, står der det er for 2 og 3g9;er. Så hvis der er nogen, der har lavet en opgave om det, som jeg kunne læse, så jeg kan komme lidt igang, ville v...
  • Organisationer med 4-6 måneders program

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er en pige på 15 år som går i 9. Klasse. Jeg vil rigtig gerne på et udvekslingsophold til Sydkorea. Er der nogen der kender organisationer med et halvårsprogram, 5 måneders program eller 4 måneders program, som går til Sydkorea? Det er min store drøm.
  • vil i gerne give nogle kommentar

    Forumindlæg
    spørgesmålet lyder skriv den personlige erindring med titlen " på barndommens vinger" hva synes i om den..... det er en 9 klasses afgangsprøve maj-juni 2005 skriv hurtigts muligt plzzzzzzz taak
  • privatlærer

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster! eller min email : [email protected]
  • Lektierhjælper!

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster!
  • matematik

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster! eller min email : [email protected]
  • matematik

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster! eller min email : [email protected]
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hjælp skal oppe til fransk fsa i 9 klasse har brug for nogle ekstra tekster som jeg kan læse og lave referat af min lærer siger at han ikke har flerer bare sæt links til tekster på 9.klasse niveau mvh, moha2100
  • Engelsk "lårte" disposition...

    Forumindlæg
    Ja... Den skal afleveres på torsdag og jeg fatter stadig ikke en deim af hvad det er... 9. klasse mundtlig engelsk eksamen... Emne: Drugs - inclusive medical products... og hvad så mere ? :D Der må lige være nogen der har lavet sådan en her før ? :) På forhånd takker !
  • Elektromagnetisme svær..

    Forumindlæg
    er på bar bund med hensyn til elektromagnetisme forsøg. har kun 2 som jeg kan alve.. induktionsstrømmens afhængighed og en transfomer som kan omdanne 2volt til 4 volt.. andre ideer? 9. klasse..
  • Pensum

    Forumindlæg
    Hej alle Her til eksamen har man fået et pensum, og jeg er sgu lidt i tvivl om jeg skal læse alle kopisiderne igennem? Altså får vi spørgsmål om de forskellige ting vi har læst, gennem dette år? René Jensen - 9. klasse
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et spørgsmål fra min FSA problemregning, 9 klasse ;) Frede løb 42,2 km på 4 timer 35min og 46 sek. - beregn den tid frede i gennemsnit bruger pr kilometer, han løber? Taak på forhånd ;D