Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9901 til 9920 af 63055
  • hvordan er htx ????

    Forumindlæg
    Heeej jeg går i 9. klasse, og skal overveje hvilken gymnasiale uddannelse, jeg skal tage jeg vil spørge alle HTX-elever, hvordan det er at gå der? hvordan var jeres karakter i folkeskolen, og er den steget eller faldet i gymnasiet? evt. nogle gymnasier der kan anbefales ??? :))))
  • Snydt til matematik

    Forumindlæg
    hej, jeg går i 9. klasse og har næsten lige haft terminsprøve. jeg har kopieret hele matematik opgaven som jeg fandt på opgaver.com, og jeg er blevet bustet i det. hvad kommer der til at ske ??? Jeg fortryder det inderligt meget!!!!
  • Ligestilling - Produkt

    Forumindlæg
    Hej, vi er to piger fra 9. klasse. Vi er i dag gået igang med vores projekt, det overordnede emne er fortid og nutid og vores delemne er ligestilling. Vi ved ikke hvad vi skal lave af produkter, er der nogen der har nogle der har nogle idéer?
  • Internettet gjorde en forskel

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Vi er 2 elever som går i 9. klasse , vi skriver om internettet gjorde en forskel i vores verden og vi mangler bare produktet. kom med noget ideer venner. tak på forhånd
  • Hjælp til opgave !

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 9. klasse og skal lige nu skrive projektopgave. Jeg har om sport i Danmark. Blandt andet skal jeg skive om Sportens betydning på samfundet, og hvorfor sport fylder så meget i medierne. er der nogen der kan hjælpe, med f.eks. gode hjemmesider - hilsen Magnus
  • Hej :) hjælp .

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der kender stilemner i FSA dansk skriftligfremstilling december 2009 og december 2008. eller FSA Dansk maj 2007 og 2006 :) (ALTSÅ FRA 9 KLASSE) -SVAR SÅ HURTIGT SÅ MULIGT :) TUSIND TAK PÅ FORHÅND!!:)
  • Oplysningstiden!

    Forumindlæg
    Hej! En ven og jeg skal til at skrive om oplysningstiden til vores projektopgave i 9. klasse, og ville derfor gerne spørge om der var nogle der ville give nogle inputs til hvad vi kunne dykke ned i og hvilke områder der er gode og skrive om. Tak på forhånd.
  • Postkontoret af Henrik Nordbrandt

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i dansk eksamen (9. klasse) på torsdag. Jeg ville høre om der var nogen, der evt. har lavet en fortolkning/analyse af digtet? Jeg har lidt svært ved at finde metaforerne i digtet. Jeg har prøvet at søge på det, men kan ikke finde noget. Mvh. Ida.
  • Valg af emne

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp! Jeg skal snart i gang med projektopgave i 9. klasse, men jeg ved ikke hvilket emne, jeg skal vælge. Vores overordnede emne er: Udvikling. Er der ikke nogle der har en god ide eller to?
  • Nogen som har skrevet et essay om the attractive workplace

    Forumindlæg
    Hej til alle sammen jeg er en 9 klasser og har fået en svær opgave som jeg simpelthen ikke kan løse derfor har jeg oprettet en bruger. :D Jeg vil gerne spørger om der er nogen som kan sende mig en opgave om The attractive workplace A2 essay
  • Synopsis - dansk mundtlig

    Forumindlæg
    Hej .. Nogen der ville prøve at forklare mig eller vise mig et eksempel på en synopsis til dansk mundtlig på 9. klasses niveau? Har lidt svært ved at forstå det og eksamen ligger lige rundt om hjørnet :D takker ..
  • tysk eksamen! - at møde op.

    Forumindlæg
    jeg vil godt vide hvad der sker, hvis man ikke møder op til en mundlig tysk eksamen? jeg er fuldstændig lost i tysk, jeg kan kun læse højt fra et papir og det er det! det skal lige siges at jeg går i 9. klasse.
  • tekster til eksammen

    Forumindlæg
    I dansk har jeg trukket emnet kærligheden, og jeg havde så tænkt mig at analysere en novelle. Så jeg ville spørge, om nogle af jer kender en tekst med masser af kød på, og som kunne være interessant at læse og analysere, men det er på 9 klasse niveau. Tak for din tid
  • Dansk mundtlig - FSA -

    Forumindlæg
    Hey ;) Skal i gang med at have udarbejdet min synopsis i dansk mundtlig (FSA), og ville sådan set bare høre nogen skulle ligge inde med nogle vejledninger, skabeloner eller eksempler på dansk mundtlig synopser på 9. klasses niveau? --- Takker ;)
  • Tysk mundtlig afgangs prøve. Berliner Mauer.

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal aflevere min tysk synopse til mundtlig eksamen og jeg ved ikke hvilke punkter jeg vil ind på, jeg har om die berliner mauer. jeg ved ikke hvordan jeg skal lave den, er helt lost. HJÆLP HJÆLP!!!! Jeg går i 9. klasse skal jeg så lige sige..
  • ansk tekst

    Forumindlæg
    I Dansk har jeg trukket emnet kærligheden, og jeg havde så tænkt mig at analysere en novelle. Så jeg ville spørge, om nogle af jer kender en tekst med masser af kød på, og som kunne være interessant at læse og analysere, men det er på 9 klasse niveau. Tak for din tid
  • Fortolkning af Latter af Naja Aidt

    Forumindlæg
    Til jer der kender novellen "Latter" af Naja Marie Aidt: Hvad betyder morens latter? Siden novellen hedder det, er der vel en vigtig pointe, jeg bare ikke helt har forstået? Er der nogle søde mennesker derude der vil hjælpe mig? (9. klasse)
  • Rettelse af Tysk Disposition

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været så uheldig at trække tysk til 9. klasses afgangsprøve. Desværre er det fag jeg er absolut svagest i. Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil være søde lidt at kigge min disposition over for fejl? Mange tak! :) Axel
  • Er der nogen der ved Hvor i verden man bruger og hvor i verden vi har mest brug for PET og CT scannere?

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 9 klasse og skal til naturfag eksamen om lidt. Er der nogen der ved Hvor i verden man bruger og hvor i verden vi har mest brug for PET og CT scannere? Håber i kan hjælpe. tak på forhånd:)
  • Studieretninger.. HHX

    Forumindlæg
    heej... jeg skal muligvis gå på handelskolen efter 9. klasse, men jeg ved ikke hvilke studieretninger der er.. er der nogen som kender studieretningerne og som kan skrive dem, evt. også en hjemmeside, hvor jeg selv kan se dem..??