Matematik

Snydt til matematik

06. november 2017 af sandra000 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

hej, jeg går i 9. klasse og har næsten lige haft terminsprøve. jeg har kopieret hele matematik opgaven som jeg fandt på opgaver.com, og jeg er blevet bustet i det. hvad kommer der til at ske ???

Jeg fortryder det inderligt meget!!!!

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. november 2017 af Mathias7878

Det var da også en dum ide ;)

- - -

Svar #2
06. november 2017 af sandra000 (Slettet)

ja, men man kommer først til at fortryde det efter.. ved du hvad der kommer til at ske, da jeg trods alt går i folkeskole, og ikke på gym.

Brugbart svar (0)

Svar #3
06. november 2017 af Mathias7878

Uden at vide det, tror jeg ikke, at der umiddelbart kommer til at ske noget, hvis det kun var en terminsprøve :)

Lad dog vær med at gøre det til eksamen, fordi så kan det vist give nogle problemer.

- - -

Brugbart svar (0)

Svar #4
06. november 2017 af Mathian

lad vær med at gøre det whatsoever.  Du tager ingen genveje, i virkeligheden gøre du det bare svære for dig selv i sidste ende. Som man siger;  Tager du den lette vej, bliver dit liv hårdt. Tager du den hårde vej, bliver dit liv let. 

Svar #5

Skal jeg bare sige sandheden, og sige at jeg har snydt, eller skal jeg lyve om det. Jeg fik 02 i færdighedsregning, såååå mine karakatere i matematik er ikke så gode.. Det var derfor at de vidste at jeg havde snydt.

Brugbart svar (0)

Svar #6
06. november 2017 af Egofaciens (Slettet)

Hvad fik du i karakterer, siden de tror du har snydt?

Svar #7

De har ikke angivet en karakter, men opgaven står klart til et 10-tal

Svar #8

Nåår, mine karaktere er ikke særlig gode - 02,4,7

Brugbart svar (0)

Svar #9
07. november 2017 af Anders521

Hvis jeg læser prøvebekendtgørelsen korrekt kan snyd ved en prøve resulterer i bortvisning. Du kan læse mere i linket

http://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183762#ida0d8b7f4-1aae-476d-a9e4-dde380ff03c6

under paragraf 40.

Brugbart svar (0)

Svar #10
07. november 2017 af fosfor (Slettet)

Fandt du besvarelsen på forhånd som så tilfældigvis var den opgave der blev givet, eller var der internet til prøven, eller gik du på nettet selvom prøven var uden net?

Svar #11
07. november 2017 af sandra000 (Slettet)

Man måtte godt bruge nettet, så jeg fandt opgaven på nettet - det var en problemregning

Skriv et svar til: Snydt til matematik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.