Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 9981 til 10000 af 25374
-
HJÆLP H.C ANDERSEN DEN LILLE HAVFRUE
ForumindlægHej mennesker Jeg har trukket H.C Andersen (forfatterskab) i mundtlig dansk eksamen i 9 klasse og har virkelig brug for jeres hjælp! Jeg har valgt "den lille havfrue" som mit prøveoplæg og har brug for en analyse af eventyret. Jeg skal perspektivere til "den lille pige med svolvst... -
Perspektivering - Hjælp!!
ForumindlægVi laver synopse til mundlig dansk, og skal bruge noget jeg kan perspektivere kortfilmen "Clean" med - Filmen handler om en der tager stoffer. Hjælp! -
Hej er der nogen, som kan analyser Novellen (Nabohjælp) af Sidsel Falsig Peders?en
ForumindlægHej er der nogen, som kan analyser Novellen (Nabohjælp) af Sidsel Falsig Peders? -
Terminsprøve erindring
ForumindlægHeeej, skulle skrive en erindring med hovedtemaet succesoplevelsen, og har skrevet en fortælling om mig selv, som jeg gerne ville vurderes på af jer. Gerne kritik(hvis der er noget) og måske en karakter:) Mit første mål -succesoplevelsen Indledning: Jeg vil fortælle, om noget af det, der ... -
Symbol
ForumindlægEr der ikke nok en der kan hjælpe mig jeg skal finde ud af hvad "blind" symboliserer og jeg har ledt overalt og kan ikke finde svar på det please hjælp mig!!! -
SRP. "faglig relevant"
ForumindlægHej jeg skal op i min SRP i overmorgen, et af de punkter jeg skal besvare er hvorfor min opgave er faglig relevant. Er det m.h.t nutiden, eller hvorfor det er relevant at lære om det. Har skrevet i matematik og Hitorie om den Spanske Syge. Syntes det er et "ligegyldigt" emne, så forstår... -
stemningsbeskrivelser
ForumindlægKære Studieportale jeg sidder med et spørgsmål som jeg ikke kan find ud af, jeg håber i kan hjælpe mig tak på forhånd. Hvordan kan jeg lave denne her opgave og hvad betyder stemningsbeskrivelser Lav to korte stemningsbeskrivelser af hhv. en lørdag og en mandag morgen (max. ½ side). Forkl... -
HJÆLP!!!! SOSOSISISISIl
ForumindlægHej! Er der nogen som har læst Karen Blixens bog: syv fantastiske fortællinger som kan give et referat af hver fortælling? Eller i det mindst om de to sidste: drømmerne og digteren? -
myter
ForumindlægNogen der forstår det her afsnit om myter i religion? især de to sidste linjer markeret i sort. "En fortælling om urtiden, oprindelsens eller skabelsens tid, hvor de nuværende ting og deres orden først blev til og tog form. Man fortæller myter om verdens skabelse (kosmogoni), om guderne... -
Nogle der vil hjælpe mig med det her
ForumindlægKilden er en erindring fra 1905, af Victor som er kommet fra vestindien til Danmark med sin søster for at blive udstillet i et bur i København for publikum. Kilden er dateret til 1976. Jeg ved den har tendes ift. ordvalget men kan ikke blive helt sikker på hvad formålet/hensigten med kilden er .... -
Politik
ForumindlægHvorfor skal et parti tage hensyn til den parlamentariske faktor? -
Javascript
ForumindlægEr der en der lige hurtigt kan fortælle mig hvad man bruger Javascript til? Finder for meget forskelligt information !!! -
statiske og dynamiske personer
Forumindlæghvad er statiske og dynamiske personer hjælp jeg skal op til terminsprøve og ved ikke hvad man skal gøre nøjagtigt -
Læger uden grænser
ForumindlægHej Jeg har OSO lige nu og har om Læger uden grænser. Jeg har et spørgsmålet som lyder: ER DET KLOGT AT SENDE LÆGER TIL ET ANDET LAND HVOR DER ER RISIKO FOR FARE/DØD? Håber i kan hjælpe -
Jøderne i 2.WW
ForumindlægHar i skrevet noget om jøderne og holocaust??? Måske også noget om jøder i dag? Og jødernes forhold til tyskere i dag? -
SSO - Indledning
ForumindlægHarj, så sidder man lige og har fået SSO, og jeg kom lige til at tænke på hvor lang en indledning man skal have.. Er 10-20 linier nok, eller skal man op på en side? -
Projektopgave..
ForumindlægPlease hjælp mig.. Jeg skal lave projektopgave i dansk og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om.. Den skal fylde 5-8 normalsider og det skal helst være noget jeg kan skrive en artikel om.Er det nogen der har nogen ideer??? -
Er det en dårlig ide??
ForumindlægHej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS -
.HC Andersens evntyr....
Forumindlæg"de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe? -
Forskrift for tangent til cirkel
Forumindlæghttp://vtg.dk/it_mat/opgave-b/opgave-b-opgave.htmlJeg er lost i opgave b. :("b) Bestem en forskrift for linjestykket AB idet linjen gennem punkterne A og B er tangent til cirklen i punkt B."
