Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10241 til 10260 af 57177
-
Krav til at blive læge?
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og har efter tids overvejelse besluttet mig for, at jeg gerne kunne tænke mig at blive læge, eller i hvertfald noget i den retning. Det har altid ligget meget til at læse jura senere, og havde valgt en studieretning: Samf A, Engelsk A og Mat B, men den har jeg så ændret ti... -
eksamenssæt
ForumindlægHejsa.. Hvordan finder jeg sidste års eksamenssæt i samfundsfag? Har ledt og ledt inde på uvm, og kan bare ikke finde rundt. Nogen der kan hjælpe? -
sætn. til årsprøve!
ForumindlægHvordan siger man:Jeg starter lige med, at præsentere hvad jeg vil komme ind på.Ich will gerade mit den Präsentation beginne.??Sammenlignet med dette tekst er det faktisk en modsætning.vergleicht mit diese Text, ist es faktisch einer Gegensatz..?? -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
et sp'rgsmaal
Forumindlæghvis man skal ha matematik paa B... skal man saa op til en skriftlig aarspr've... -
årsprøve engelsk!
ForumindlægSkal op til årsprøve imorgen i skriftlig engelsk b- niveau. Er der evt. nogen der har været oppe, og som ved hvilke emner man kan vælge imellem? Vil nemlig gerne lige være lidt forberedt da jeg skal forsvare et 12 tal overfor min lærer..:( tak på forhånd samt held og lykke ved det grønne bord ... -
valgfag
Forumindlæghej vil spørge hvilken af fagene religion c , histori b og og samfundsfag er sværeste håer for svær -
International Baccalaureate (IB)
ForumindlægHej. Jeg havde i starten af 9. klasse planer om at tage en IB, men da jeg var "skræmt væk" af transport, lektier mm., så blev det ligesom hurtigt droppet. I dag sidder jeg nu på HTX og fortryder mit valg, men har jeg nogle spørgsmål som jeg skulle have stillet for lang tid siden før je... -
anden gang lykkens gang
Forumindlæger det godt at gå 2g. om? jeg har været utilfreds med 2 karakterer, og jeg er sikker på at jeg kan forbedrer mig... Hvad er jeres mening... -
hjælp
ForumindlægDeltagerne i et elevrådsmøde sad omkring et cirkelformet bord. Bordet havde en radius, der var 2,30 m lang. a) Sæt = 3,14, og regn bordets omkreds ud. Man regner med, at hver elev skal bruge 80 cm bordkantplads. b) Hvor mange elever kan der højst sidde omkring bordet? -
medicin studiet
ForumindlægHej Kan jeg komme ind på medicin studiet med en halv færdig hf samt masse års erh. erfaring mm. hvad kræver det,skal jeg tage ny hf eller er der chance for kvote 2,! forestiller mig selvstudie hf 2 år og derefter søge ind på med. ! -
kommunikationsmodel
ForumindlægJeg søger en troværdig kilde til en kommunikationsmodel(afsender, medium, budskab, modtager).. Venlige hilsner. -
Nutids- r
ForumindlægDet her er lidt pindligt, men jeg er aldrig sikker på nutids r. Er der en remse man kan anvende? Og hvad er reglerne for det? : ) -
Emner skriftlig eksamen
ForumindlægHar I nogen Idé om hvile emner som kunne forekomme i én skriftlig eksamen? Tænker selv på noget med ytringsfrihed, muhammedtegningerne -
Karakter
ForumindlægJeg ville gerne vide, om der er nogen der ved, om ens årskarakter bliver regnet sammen med eksamenskarakteren, om den kommer til at stå alene på eksamensbeviset, eller om det kun er eksamenskarakteren der er gældende? På forhånd, tak. -
Optagelseprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve engang i april og vil gerne vide hvordan det foregår, hvad man skal op i, er mundtligt ? hvornår får man svar?. Det er bare så at jeg har en chance for at forberede mig til den, er sikker på mine lære har taget fejl ! :) På forhånd tak ! //Erol -
de økonomiske sektorer - bank
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om hvordan bankernes placering er i forhold til de andre økonomiske sektorer i det økonomiske kredsløb... Nogle der kan hjælpe? -
Essay om "Min vej til skole"
ForumindlægHej alle. Jeg har fået til opgave at skrive et essay om "Min vej til skole". Er der nogle som har nogle idéer til hvordan jeg skal starte? Og evt. også om hvad jeg kunne inddrage? Er heller ikk helt sikker på hvad et essay er :S På forhånd tak -
Dumper en afgangprøve
ForumindlægJeg ekstremt meget i tvilv om, hvad vil der ske, hvis man får 00 i sin afgangsbevis, når jeg kigger på andre sider, så siger de, at man ikke kan dumpe en afgangsprøve, men når VKO siger, man skal have mindst 02 få at gå videre til sin videregående uddanelse. Gælder det for dette år eller sene... -
Samtidshistorie på den gamle reform. Bestået?
ForumindlægMojn. Jeg fik for ca 4-5 år siden min studenterhue, og det var vel nok bar' dejli'! Men jeg er sgu lidt i tvivl om hvorvidt jeg er bestået eller ej i faget "samtidshistorie", eftersom jeg åbenbart fik 5 i årskarakter, og 6 i eksamenskarakter. uden at være det største matemat...
