Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10261 til 10280 af 95433
-
SRP
Forumindlæghej alle sammen :D Jeg skal snart til at skrive et mini-SRP. Jeg vil bare høre om i har nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive om. Det skal bare være et A og B niveau fag. Har den naturvidenskabelig linje Tak på forhånd -
Htx / Stx ?!
ForumindlægHej! Jeg går i 9. kl og skal snart finde ud af, hvilket gymnasium jeg skal vælge. Dermed har jeg MEGET svært ved at træffe en beslutning! Altså jeg står i det dilemma, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal vælge stx / htx. Derfor tænkte jeg på, om der er nogen, som vil fortælle / hjæl... -
confused :(
Forumindlæghva' nu hvis man har fået 7 i skr. fysik(B) og 10 i mdt. fysik(B) og IKKE har været op i hverken mdt.(B) el. skr.(B) eksamen... bliver snittet så: (7+10)/2 = 8,5 og hvad i alverden skal man bruge fagets vægt til..??? seriøst forstår ikke systemet i det her shit... -
Prøve prøve
Forumindlæghej allesammen jeg har brugt for hjælp akut pga skal op i morgen prøve prøve i fysik og kémi og skal op i metaller og syre oog base og radioaktivitet ville spg om der nogle viste nogle lette skrevet tekster hjemmesidder eller notater plisssssssssss har mest brug for hjælp i radioaktivitet -
HJÆÆÆÆÆLP!
ForumindlægEr der ikke nogen som vil hjælpe med denne fysikopgave? ELISA - fysik højt niveau 12 august 2005 På Aarhus Universitet har man bygget en lagerring ELISA til lagring af ioner. Ionerne bevæger sig rundt i et 7,62 m langt, lukket rørsystem, som er pumpet næsten lufttomt. ELISA udmærker sig blandt an... -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...??? -
HAR DU STYR PÅ BILLEDKUNST?
ForumindlægHej er der nogen de rhar styr på hvordan billedkunst eksamen foregår og hvordan man kan øve sig... det er på c-niveau.. pplease hjælp..:S -
Afleveringer
ForumindlægSkal man lave lige mange afleveringer i fag, man har på samme niveau? Jeg har fx samfundsfag og matematik på B-niveau, skal jeg lave lige mange afleveringer i de to fag? -
His A og Fys A
ForumindlægHej....... jeg har været at skrive om atombomber i mit studieretningsprojekt i his og fys. har begge fag på A-niveau............ Hvad synes I bedst at hovedfaget skal være.? -
Gennemsnit i gymnaiset
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g. Mine årskaraktere er ikke ligefrem suveræne, jeg ligger på 4 og 7. I min fysik eksamen, som er den eneste eksamen jeg har været til indtilvidere, hvor jeg fik 10. Jeg er nærvøs for at mit endelige snit ikke er godt nok, til jeg kan læse historie på universitet eller journalis... -
Studieretningen Mat A, Fys B og Kemi B
ForumindlægJeg ville bare lige høre, om nogen herinde havde erfaring med den studieretning, der hedder Matematik A, Kemi B og Fysik B?Hvad er jeres indtryk, og har I fortrudt? -
Kan jeg klare STX med mit gennemsnit?
ForumindlægTror I godt jeg kan klare STX, Århus Katedral, med mit gennemsnit på 7.9? Jeg er vurderet uddannelsesparat. Jeg er bare ret bange for at det vil blive et for højt niveau!? (Katedral er jo en af Danmarks bedste gym) Jeg skal studere en Naturvidenskabelig retning. Håber nogen der studerer/har... -
Kvote 2
ForumindlægHej alle. Hvis man søger ind på kvote 2, hvad lægger uddannelsesstedet så vægt på? Tager de en ud fra karakterer eller gennemsnit? Den uddannelse jeg overvejer at søge ind på, skriver at man skal have haft fysik på B niveau, hvilket jeg ikke har haft, kan jeg stadig blive accepteret? Jeg ved de... -
Fag og emnevalg!
ForumindlægHalløj.. Jeg skal snart til at vælge fag og emne i SRP, og jeg er virkelig i tvivl. Jeg har Matematik, fysik, kemi, historie og dansk på A niveau. Jeg vil helst have at begge fag, er fra A fagene. Er der nogle der har skrevet i nogle af disse fag, eller kan komme med nogle gode eksempler p... -
HJÆLP til Brintbilen
ForumindlægEr der nogen som har noter til brintbilen og et forsøg som jeg kan bruge som nemlig til eksamen snart:D? -
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n... -
Eksamener
ForumindlægMn studieretning er: Bio A, mat B og kemi B.Jeg har tænkt mig at vælge mat A og så skal jeg have fysik c. Derudover vælger jeg astronomi eller psykologi C, har ikke helt bestemt mig. Jeg har fortsættersprog og regner derfor med at aflsutte det i 2g.Jeg har kun haft få kemitimer, så jeg regner ikk... -
Mat A - god idé??
ForumindlægJeg er i tvivl angående valgfag i 3.G - så jeg tænkte på om der var nogen af jer som havde lidt erfaringer omkring Matematik på A-niveau? Hvor svært er det? Og er det noget I har fortrudt? hvad angående eksamen? og karakterer dér? Er så forvirret, og ved ikke om jeg vil kunne klare det- har hørt ... -
Sort hue?
ForumindlægHej alle sammen. Der har været en masse om, hvornår en elev kan bestille en sort hue. Jeg ved godt at man selv bestemmer, men jeg vil lige høre hvad traditionen er, og ikke hvad tradition var for 200 år siden, men nu Jeg har Dansk, Fransk, Historie, Samfundsfag og Engelsk på A-niveau, og jeg har... -
Nye kategorier
ForumindlægHej, Jeg synes det ville være passende at oprette kategorierne: - Astronomi - Statik og styrkelære - Teknikfag (Proces- og levnedsmiddelteknik, Design og produktion, Byggeri og energi, kommunikation (?)) Er det mon noget, der kan holde?
