Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 10321 til 10340 af 40403
-
tysk - 1 sætning
ForumindlægHej ville gerne høre om jeg har lavet følgende sætning rigtig: Jeg har snakket med din kollega, og han sagde, at denne formel er rigtig. Ich habe mit dienem Kollege gesprochen, und er sagte, dass diese Formel sei richtig. -
Rettelse af en kort tekst på tysk
ForumindlægHej, jeg har skrevet en forsættelse af en film og vil spørge om der er nogle der vil rette den for fejl, da det er en aflevering :) tak på forhånd “Was hast du in der Beutel,” fragt Manni. “Es ist Geld ich fruher gefunden ” sagt Lola. “Wo viele Geld handelt es sich... -
Shit Tysk eksamen
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort... -
hurtig rettelse - tysk
Forumindlæghej . jeg hpber virkelig der er nogen der vil fortælle mig, hvor jeg har lavet fejl eller hvis I gider rette dem . - har du åbent brevet?, nej men jeg åben det nu : Hast du den Brief geöffnet? Nein, aber ich öffne es jetzt - Drengen var blevet syg, han hostede meget og forældrene var bekymrede fo... -
Hjælp til rettelse af tysk stil!! *HASTER*
ForumindlægInteressante Klassenreisen Hallo Sarah, Es klingt schön du hast zu diese spannend Platz gewesen. Ich habe deine Bild gesehen, wo es scheint, dass sie viel Spass mit ihrer Klasse haben. Hab auch gelesen haben sie am Alexanderplatz wurde, klingt lustig, dass sie kommen auf einen Turm und sehen ein... -
Kultur forståelse tysk..
ForumindlægHej ... Nogen der kan hjælpe mig, skal skrive om kultur forståelse kan ikke rigtig finde på noget håber i kan hjælpe -
Tysk rettelse-PLEASE!!!!
ForumindlægHej alle sammen, Please hjælp mig med at rette min teskt... den er rigtig kort... Hvis I vil, så vil jeg sende den straks. Tusinde tak på forhånd -
Tysk mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan skal jeg fremlægge min udtrukne tekst? Det er et eventyr, (die prinzessin und der Hirte) og emne: beziehungen.? -
Tysk politikisk parti
ForumindlægNogen der ved noget om følgende parti i Tyskland? Nationaldemokratische Partei Deutschlands (NPD) Sådan noget som mærkesager og hvad de er kendt for fx. Mange tak -
Tysk politi rapport
ForumindlægNogen der har nogle forslag til hvad man kan skrive til en politi rapport og nogle gode forslag til hvad man kan have med?? -
Hjæææælp? rette tysk stil
ForumindlægHej jeg har denne aflevering for, og ville ønkse noget hjælp til rettelse!!!! Mein name ist zzz. Ich bin 18 Jahre alt. Ich wohne zusammen mit meiner Mutter, meinem Vater und meine drei Geschwister. Ich komme aus Dänemark und lebe in Holstebro. In meiner Freizeit spiele ich Videospiele wie zum Be... -
Mundligt Tysk eksamen !!!
ForumindlægHeej alle sammen jeg er mega dårlig til tysk og skal op på mandag og jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige hjælp mig. Her er min disposition. Thema: Fremde Warum habe ich dieses Thema gewählt: Ich habe dises Thema gewählt weil es uns alle angeht. Viele fremde haben probleme mit der Integration. Di... -
Gennemtjek af gramma fejl i tysk afl
ForumindlægHej alle derude :) Jeg er igang med en tysk aflevering har indtil videre skrevet en side på tysk ville høre nogen om de ville læse denne igennem for evt fejl jeg ikke har set :) Jeg sender den som privat besked. Håber nogen derude vil hjælpe :-) -
Lette tyske bøger
ForumindlægHej! I 9. klasse læste jeg sådan nogle okay lette bøger på tysk som jeg havde lånt på skolebiblioteket. Det var sådan nogle A3-størrelse bøger hvor man undervejs i bogen kunne vælge om man ville fx gå til side 4 eller 6 og så bestemte man selv historiens udfald. Nogle der ved hvad de hedder? :) -
Første aflevering på tysk A!
ForumindlægHej I dejlige mennesker! Jeg overtænker det her alt for meget, men vil gerne gøre et godt indtryk og sende en rigtig god aflevering afsted her første gang med ny lærer i 3g. Jeg har gjordt mit bedste og vil blive utrolig glad, hvis en der måske har "øre" for det tyske vil skimte min afl... -
Rettelse af tysk lille tysk fremlæggelse, Zukunftspläne
ForumindlægHej, jeg har en lille tysk fremlæggelse for til i morgen, som jeg håber der er en der kan nå(og har lyst til) at rette, da tysk ikke er min stærke side. Als ich neunten Klasse beenden, würde ich gerne auf eine Heimvolkshochschule. Ich habe an drei verschiedenen Heimvolkshochschule sah, ...... , ... -
Spansk oversættelse hjælp
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med at rette mit spansk korrekt? Er 100 % på at jeg har nogle enkelte fejl. Ana er 10 år, og går i 4 klasse. Hun vor i en lille by i syd spanien. Ana bor sammen med sin mormor og morfar. Familien deler et lille hus med køkken og bad inde i byen. De bor godt,... -
Oversættelse :D + rettelse
ForumindlægEr overhovedet ikke sikker på om det er rigtigt, håber nogle kan hjælpe Juan siger mange ting og tænker meget Juan dice muchas cosas y de pensar muy Han ved ikke hvad han skal spørger Él no sabe lo que debe preguntar -
oversæt "logistikchef"
ForumindlægJa.. min ordbog har ikke dette ord, og min hjerne er brudt sammen. Så, ved I, hvad logistikchef hedder på engelsk? På forhånd tak :) -
Engelsk oversættelse af Normandiet
ForumindlægJeg har fået en engelsk oversættelse for til imorgen. Jeg har oversat det, men vil gerne have nogen til at se på den, og finde eventuelle fejl. Jeg har oversat dette: Men midt i disse hyggelige ferieaktiviteter forestillede vi os, hvordan denne strand må have set ud for 40 år siden, hvor en englæ...
