Tysk

Hjæææælp? rette tysk stil

25. september 2021 af hhhhhhe - Niveau: C-niveau

Hej jeg har denne aflevering for, og ville ønkse noget hjælp til rettelse!!!!

Mein name ist zzz. Ich bin 18 Jahre alt. Ich wohne zusammen mit meiner Mutter, meinem Vater und meine drei Geschwister. Ich komme aus Dänemark und lebe in Holstebro. In meiner Freizeit spiele ich Videospiele wie zum Beispiel, Fortnite oder Call of Duty. Erst kürzlich habe ich auf ein buch angefangen, das buch heißt „Poor dad Rich dad“ und handeln von, wie man kann finanziell unabhängig bekommen, und wie man kann, seine Geld Inveterieren auf Aktien, Eigentum und wie man ein Betrieb gründen - sehr interessant. Ich bin meistens mit meiner Familie. Meine Familie ist als. Ich konzentriere mich sehr auf meiner Zukunft, und wenig die Gemütlichkeit nebst “Genoss die Jugend“ Ich interessiere mir für Marketing und als unter Business. Deshalb habe ich Hhx als meine Ausbildung gewählt.


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. september 2021 af Stygotius

Du bliver da nødt til at fortælle hvad dine problemer består i.


Svar #2
25. september 2021 af hhhhhhe

Det er bare om det står grammatisk rigtigt og om ordene er bøjet korrekt


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. september 2021 af Stygotius

Så vil du jo have en rettelse af hele din stl. Sådan fungerer Studieportalen ikke.

Den skal være lavet af dig selv.

Du glemmer nogle gange at bøje navneord og at skrive substantiver med stort begyndelsesbogstav.

Desuden skal du huske at tysk ikke er engelsk.("leben")


Skriv et svar til: Hjæææælp? rette tysk stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.