Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10421 til 10440 af 176852
-
Øvelsesopgaver
ForumindlægDet er ikke et lektiespørgsmål; men ville høre om I kendte nogle hjemmesider, hvor man kan downloade øvelsesopgaver til Skriftligt Matematik HHX B eksamen. Jeg ved godt, at Studienet.dk har nogle opgaver, men det er mere vejledende løsninger og ikke hvor man selv skal løse dem. Jeg søger neml... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til eksamen i samfundsfag, hvor mit overemne er ideologi og politiske partier. Men jeg kunne godt tænke mig, at spørge om nogen ved hvad man bliver bedømt for? Og hvad er der godt, at lægge vægt på? Tak på forhånd -
Haster; Engelsk A og Dansk A - emnevalg.
ForumindlægHej alle, håber I nyder weekenden. Jeg står og skal vælge emne til SRP. Mine fag er engelsk A og dansk A. Jeg har tænkt, at jeg kunne bruger Hunger Games - bog og film. Evt. en analyse af hver. Jeg har spurgt min dansklærer, om hun kunne give forslag, men desværre er hun ikke vendt ti... -
SRP i biologi A og historie A
ForumindlægHej Alle. jeg skal snart skrive min SRP hvor jeg således har valgt fagene biologi A og historie A. min tanke til det emne jeg gerne vil vælger er noget vedr. den ideelle krop. jeg kunne tage fat i hvordan disse kropsidealer var før i tiden og i vores tid hvor vi så har de sociale medier, dette k... -
Angående eksamen...
ForumindlægHej..Jeg skal op til tysk eksame her til sommer.. er heller ikke SÅ god til at tale tysk..Jeg er ikke så god til at lave lange sætninger, hvilket jeg har svært ved tysk grammatik.. Ville høre om nogle der har bud på hvilken sætninger der er god til at huske netop i dette tilfælde...?Ville være en... -
Dumpe eksamen
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket bilag til 24 timers eksamen på samfundsfag b, og skal op i morgen. Eksamen betyder ikke noget for mig, jeg har kun taget faget for at få min studentereksamen, som jeg som sådan heller skal bruge til noget vildt, andet end at det selvfølgelig er et adgangskrav på de f... -
om religion eksamen
Forumindlæghej... jeg har lige været oppe i religion og ville lige dele guldkornene med jer... lærene vil gerne have at i går i dybten med teksten og bruger overskriften HVIS den har betydning... herefter skal du refere til den religion (el. etik) som teksten handler om og endeligt perspektivere en smule ti... -
mediefag eksamen
Forumindlæger der nogen der har nogen gode bud på hvilke film-instruktører det kunne være en god idé at kigge nærmere på inden mediefageksamen, og begreber man kan bruge når man gennemgår mediefagsterminologi sådan helt basalt?? -
Geo. eksamen
ForumindlægEt spørgsmål ang. geo. eksamen...Nogle der ved, om man kan komme op i andre kort, end dem man har haft i undervisningen...? -
Noter med til eksamen?
ForumindlægSkal op i Dansk mundtlig eksamen imorgen, og jeg er lidt i tvivl om det er tilladt at have noter med? Er der nogen der ved det? -
hjælp til skr. matematik eksame
Forumindlæghej alle sammen håber der er nogle derude der kan hjælpe mig :) mit problem er at jeg snart skal til eksamen i matematik på B niveau på hhx jeg ville så høre om der var nogle der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver der er blevet løst som jeg så kunne bruge som notat da jeg selv overh... -
FYSIK EKSAMEN - 24 timer!
ForumindlægHey - er til 24 timers fysik eksamen, lige nu ;D . Har trukket "den nære del af universet", så skal fortælle om solen, jorden og månen - solsystemet. - Dagens længder, årstider, månens faser, formørkelser, keplers love, tyngdekraft osv. Tænkte bare på, om der evt. var nogle der havd... -
Hjælp til kemi opgaver... igen :(
ForumindlægHej igen.. Jeg har svært ved at lave diss tre opgaver. Håber der er nogen derude som kan hjælpe. Jeg har vedhæftet et dokument der er behjælpelig med opgaverne. Tak :) f) Bestem renheden af ibuprofen i masseprocent. g) Vis, at pKS for ibuprofen er 5,7. (Benyt eventuelt svarark). h) Bere... -
Eksame- i folkeskolen..-
ForumindlægHeej, Jeg kunne godt lige tænke mig at vide, hvordan eksamen fungerer, hvis der er nogle der ved det... -
Mundligt eksamen
ForumindlægHar i nogle forslag til enmer, man kunne tage i brug når man, skal op til mundligt matematik eksamen i 9.klasse? -
Kemi har behov for stor hjælp!
ForumindlægNår pH i citronsaft er 2,0, hvad er så [H3O+] i saften? Når pH i vin er 4,0, hvad er så [H3O+] i vinen? jeg kan ikke finde den formel jeg skal bruge... er rigtig looooooooost! -
Syre/base kemi ligevægt??
ForumindlægHejsa allesammen. Kan nogle af jer forklare mig hvorfor denne formel ser sådan ud, når man kigger på den i forhold til ligevægt? -
Engelsk eksamen
ForumindlægSå det den tid på året. Eksamer. Jeg har brug for hjælp omkring hvor lang tid man har i alt til tale og til at svare på udtrukket spørgsmål til engelsk eksamen :)) tak på forhånd -
Noter til plastik i havet - SRO i biologi og kemi
ForumindlægSkal skrive en SRO i biologi og kemi om plast i havet, er der nogen der kan hjælpe med nogle noter til past i havet? -
Eksamen i SO
ForumindlægHej :) Jeg skal onsdag til min endelige studentereksamen og skal jo derfor gøre det bedst muligt, således at jeg kan få en flot karakter i huen ;) Jeg skal op i SO, hvilket kort sagt betyder, at jeg skal op og redegøre for en række kompetencer. Da vi tidligere lavede opgaven, fik v...
