Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10561 til 10580 af 20688
-
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
Eksperimenp
ForumindlægHej skal bruge hjælp til at fysik eksperiment med atomer. Min lærer har ikke givet og nogle forsøg :( Er der nogle der vil hjælpe!! -
hvad er størrelsen for aJ (energi)
ForumindlægJeg er i gang med at lave fysik aflevering og ville høre hvor stor aJ er i forbindelse med excitation af atomer? -
syre/base
Forumindlæghej alle samme er der ikke nogen der ´kan hjælpe mig med min fysik aflevering:spørgsmållet er reaktion af syre og metal -
poliorid med solbrille
ForumindlægHej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd -
Hvorfor vekselstrøm?
ForumindlægDen type strøm induktion frembringer er vekselstrøm, men hvorfor er det dét. - Jeg skal nemlig aflevere en Fysik rapport om induktion. -
Energi?
ForumindlægHej,til fysik mudligt skal vi blandt andet svare på "Omsætning mellem forskellige energiformer" men hvad kan ínkluderes her og hvad menes der -
Fjederkonstant...
ForumindlægHej Er der en herinde, der er god til fysik og kan hjælpe mig med denne opgave? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1207940 Det er opgave b) jeg skal have hjælp til. -
Henfaldsrække eller henfaldsserie? (meget vigtigt!)
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen imorgen, og er kommet i tvivl: er en henfaldsrække og henfaldsserie det samme? Og hvordan vil i beskrive rækken/serien? Svar modtages med kyshånd. -
Blive god
ForumindlægHvordan kan man dygtiggøre sig i fag som kemi og fysik. Hvilke teknikker anbefalder i , hvis man gerne vil opnå de høje karakterer -
Titrering
ForumindlægHej Skal op i fysik/kemi i morgen, men er kommet i tvivl på nedenstående spørgsmål: Hvor meget base skal der til for at neutralisere syre? På forhånd tak :-) -
Forsøgsopstilling?
ForumindlægHey... Er der nogen der kender et godt program man kan downloade til computeren, hvor man kan lave opstillinger af forsøg? til fysik brug... -
Opgaverne 4. Golfslag og 5. Rutherfordforsøg.
ForumindlægEr der nogen, som har lavet eksamsensopgaverne 3. Golfslag og 5. Rutherfordforsøg på fysik A-niveau? Dem har jeg nemlig store problemer med, så kunne godt bruge lidt hjælp eller nogle hint. -
HJÆLP - PRIVATLÆRER
ForumindlægHej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag? -
Lys
ForumindlægHej Hvis jeg ikke vælger og fortælle om fotonteorien og polarisation til prøven i fysik trækker det så ned? ALtså er det nogle vigtige punkter, som jeg absolut bør have med? Tak -
AFLEVERING!
ForumindlægHej Allesammen. Er der nogle der vil hjælpe mig med min aflevering i fysik. Mangler konklusion og fremgangsmåde. Er der nogle som er friske :) -
Hvad er kemi???
Forumindlægi min fysik rapport står der i indledning : Hvorfor Kemi - Hvad er kemi? Hvordan skal jeg stille det op... Hvordan ville i forklarer det.. -
Gaslovene tryk
ForumindlægHej.. I årsprøve i fysik er jeg lidt i tvivl omkring hvordan kan man forklare gaslovene "tryk"? altså skal man snakke ud fra sin rapport eller fra bogen? -
Tabelværdi for olivenolies iodtal
ForumindlægJeg har desværre mistet min databog for fysik/kemi, og har derfor ikke tabelværdien for olivenolies iodtal, er der nogen der kan hjælpe med den? -
September 2006
ForumindlægHej derude Er der nogen der ligger inde med sygeeksamen i fysik A fra sidste år? Altså september 2006... Hvis ja, vil I så ikke ligge det op? På forhånd tak
