Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10561 til 10580 af 25374
-
kromosomer osv osv, har biologi prøve imorgen.. det haster
Forumindlæghvor mange kromosomer har mennesket i de alminelige kropceller? ved bare ik om det er 23 eller 46? hvor mange kromosomer er der i ægcellerne, som dannes i kvindens æggestokke? er det ik 23 :S hvor mange kromosomer har de sædceller, som dannes i mandens testikler? HELP :S:S -
Ideer til danskstil ?
ForumindlægJeg har fået en opgave for hvor jeg skal skrive en fortsættelse til Henrik Ibsens "Et dukkehjem" efter Nora har forladt sin mand Helmer. Er der nogen der kan give ideer/indspiration? -
VGTIGT HJÆLP! SRP mat/his
ForumindlægJeg sidder og skal aflevere SRP imorgen, men ved ikke hvordan jeg skal lave min diskussion?? Jeg skal diskutere teatrets betydning for romerne? Og skal på en måde indrage min mat, men hvordan gør man det? kom med nogle forslag hurtigt tak :) kh. en stresset mand -
Løft
ForumindlægHåber I kan hjælpe med denne opgave. En mand løfter kufferter i 8 timer. I gennemsnit løfter han 20 kg én meter opad hvert 10. sekund. Hvor stort er hans samlede løftearbejde på en arbejdsdag på 8 timer? -
Maggie Gee's The White Family
ForumindlægHej Alle :) Jeg skal læse Maggie Gee's The White Family og analysere og fortolke den med specielt henblik på en personkarakteristik af hovedpersonerne, herunder særligt mandens rolle i familien og samfundet. Til en start kunne det være dejligt hvis der var nogen derude, som kunne komme med e... -
Appelformer, beretning/reportage
ForumindlægJeg har en tekst af en forfatter som fortæller om en mand der er udvandret fra Danmark til USA.. Han fortæller helt subjektivt om udvanderens situation - spørgsmålet er så om det er en beretning eller en reportage ?? Derudover vil jeg høre om appelformerne (etos, logos, patos) kan findes i denne ... -
Oncle
ForumindlægHej! Jeg forstår ikke helt hvordan man siger 'min' i begge køn f.eks.: 'min onkel'! Er det hankøn da onkel er en mand? Mne hvad med vokalen 'o'? Tak hvis i hjælper. -
Analyse af kortfilmen "Der er en yndig mand"?
ForumindlægHey, kloge mennesker! Jeg har valgt kort filmen ''Der er en yndig mand'' til min mundtlige dansk prøve.. 9 klasse. Nogen, som har lidt erfaring med den film. evt, give lidt hjælp :) ? Jeg skal analysere og fortolke den.. Tak ;) -
Lektiehjælp tilbydes i Engelsk og Matematik
ForumindlægSkal du til eksamen og har du problemer så kan jeg hjælpe. Jeg er en 27 årig mandlig tidligere studerende der godt kan li at undervise. Jeg har evner indenfor matematik på meget højt niveau. Engelsk er næsten et modersmål. Send en sms til 50654603. Morten -
Er denne sætning grammatisk rigtigt?
ForumindlægHvordan skriver man på tysk: "Den eneste mand, som han beskrev positivt, kom fra Sovjet Unionen." Mit bud: ?"Der einzige Mann, den er positiv beschrieb, kam aus die Sowjetunion" -
Fotonenergi ud fra proces
ForumindlægOpgaven jeg har svært ved lyder således: Hvile energien af en elektron er 8*10-14 J. Beregn den energi et foton mindst skal have, i processen hvor en foton kan blive til et elektron-positron par. God vind til alle mand under eksamenerne. -
Tysk-sætning
ForumindlægDen mand, som man interviewer her, er Schumacher, der også var berømt. Mit bud: Der Mann, als man interviewen hier, ist Schumacher, wie auch berühmt war. Jeg ved at der sikkert er rigtig mange fejl :-) , men jeg gjorde et forsøg.3 Hvordan ville I oversætte - rette den sætning? -
Hurtigt spørgsmål!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er lige igang med en oversættelse fra dansk til tysk. Og nu er jeg støt på noget, som jeg ikk ved om jeg har skrevet rigtigt.. Men hvordan oversættes dette: Carmen Müllers mand Werner er blevet arbejdsløs. til tysk..? Håber der er en, der kan hjælpe mig med dette.. på forhånd... -
HJÆLP
ForumindlægHej drenge og piger. jeg har en nekrolog for, det skal være af filmen ''manden bag døren'' jeg giver 100 kr for det eller laver en anden stil add mig msn: [email protected]om -
Hjææælp..
ForumindlægEr der ikk nogle der kan hjælpe mig.. Vi har læst bogen "der sidder en mand i en sporvogn" og nu har jeg så fået et spg. Hvad er Mogens Klitgaards ideologi/grundholdning? og jeg er fuldstændig blank.. håber der er nogle kloge mennesker herinde:) -
Slægtsforskning
ForumindlægJeg skal skrive en opgave, hvor jeg skal søge min slægt. Min familie har allerede fortalt mig meget, men jeg har et spørgsmål. Hvis min tilopldemor var kartoffeltysker, som giftede sig med en dansk mand. Er jeg så 1/? del tysker?? -
hej er der nogen der ved hvor man kan finde statistiker
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde nogen statistiker fx om mand og kvinde arbejde under den moderne gennembrud, børne dødelighed, og hvor mange der flytter fra land til by ( i danmark). . meget vigigt kan slet ikke finde noget. . -
HJÆLP TIL OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej med jer.. har brug for hurtig hjælp til oversættelse af følgende sætninger 2. Det røde hus ligger ved de blå huse 5. Kvinden har en datter og en søn 6. Vi spiser meget og manden drikker mange øl -
Oversættelse
Forumindlæghej hvordan ville i oversætte denne sætning: Isabel Allende var journalist, men da hun efter kuppet, sammen med sin mand, hjalp de mennesker, der blev forfulgt af militærregeringen, måtte hun drage i eksil til Venezuela. -
hvordan intigrerer man eg differention?
Forumindlægjeg har en opgave, men der er et stykke jeg bare ikke kan finde ud af. (jeg har vedhefted stykket) jeg kan godt forstå stykked, at når man intigrerer det man har differentieret, så kan mand finde længden. menjeg har regnet det 1000 gange nu, og jeg får bare ikki et realistiskt tal :/ please h...
