Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10601 til 10620 af 20688
-
Hjælp til fysikeksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i fysik imorgen, og skal op i emnet bølger. Vil lige høre om der er nogle der ved hvor mange forskellige typer bølger der findes? og hvad forskellen er på dem? -
henfaldsloven??
ForumindlægHey - ville lige høre om nogen kunne hjælpe mig med lidt fysik. 1) hvad er henfaldsLoven? 2) teorien for radioaktivt henfald.? MVH. Sofie og Katrine-.. -
Vedr. rapport om nyttevirkning
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til følgende fysik om nyttevirkning jeg har vedhæftet billeder med det hele tak på forhånd det er for resten spørgsmålene jeg ikke kan besvare -
Lektie hjælp?
ForumindlægNogle der ved om man kan få lektiehjælp et sted i købehavns området, så man møder op og får hjælp til opgaver (fysik)..? -
Hydrogen spekteret
ForumindlægHej Alle. Jeg skal på tirsdag til eksamen i Fysik B. Derfor læser jeg PT op. Er der en, som vil kunne forklare mig hydrogenspekteret? MVH Gustav Gammeltoft -
Hvad er den faktiske energi?
ForumindlægHej Jeg skal lave en fysik-rapport. I problemformuleringen står der at ud fra den faktiske nytteenergi kan man udregne hvad vands fordampningsvarme er. Hvad er den faktiske nytteenergi? Tak på forhånd -
hej hjælp !!
Forumindlæghej er der nogle der ved hvor man kan skaffe en fysik rapport om det frie fald, energi og hastighed ?? plzzz hjælp :) !! -
henfaldsloven og differentialligning
ForumindlægHej folkens. Jeg skal skrive opgave i fysik og matematik, hvor jeg skal udlede henfaldloven vha. differentialligning. Nogen der kunne skubbe mig lidt i gang? :) -
VIGTIGT
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en spørgsmål vedrørende fysik, håber en eller anden har tid til at skrive over privat -
det haster virkelig meget!!
Forumindlægjeg har en fysik opgave for hvor vi skal lave en rapport om et forsøg. et af spørgsmålene lyder sådan: skriv kommentare til opstillingen hvordan skal man skrive kommentare til en opstilling? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :) -
nv-eksame
ForumindlægHej. er der nogen, som kan forklare mig, hvordan nv-eksamen kommer til at gå. de fag jeg har i nv er biologi og fysik. -
Atombombe
ForumindlægHej, Jeg vil gerne skrive min SSO om hvordan atombomben blev bygget. Ved I hvor jeg kan finde oplysninger om fysikken bag atombomben? -
Indledende mekanik
ForumindlægHej. Jeg har en fysik opgave, som jeg ikke kan komme igennem. Jeg håber nogle kan hjælpe :-)) -
AT 2017 - Menneskets forhold til natuten?
ForumindlægHej medstuderende. Har I nogle gode forlag til enmer i faget erhversøkonomi og fysik? Det overordnede emne er menneskets forhold til natueren ved AT 2017 :) -
SRP:Konsekvenserne af Den specielle relativitetsteori?
ForumindlægJeg skriver SRP i fysik. Jeg har til opgave at undersøge konsekvenserne af den specielle relativitetsteori? Hvad kunne jeg komme ind på der? Tak -
DataStudio - Enkeltlogaritmisk graf
ForumindlægSidder og skal lave en enkeltlagoritmisk vha. fysik programmet DataStudio, men kan ikke finde denne funktion. Hvordan laver jeg en enkeltlogaritmisk graf? -
Spektrallinje i emissionsspektret
Forumindlægjeg har en fysik opgave som jeg meget gerne ville have lidt hjælp til. Hvad er sammenhængen mellem foton-energi og energi-niveau? -
Hjælpelære
ForumindlægHeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp. -
gyroskopet
ForumindlægHej.. Er der nogen der har en god hjemmeside eller noget i den stil hvor man kan få en videregående fysisk forklaring på et gyroskops fysik. Tak..
