Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10601 til 10620 af 61667
-
Matematik og antibiotikaresistens
ForumindlægJeg er igang med at skrive SRP, hvor jeg har fået følgende opgaver: 1) Gør kort rede for hvad antibiotikaresistens er, og hvordan antibiotikaresistens opstår i en bakteriekultur. Kom herunder ind på opbygningen af enzymer og deres funktion, med særligt henblik på β-lactamase og transpeptida... -
Matematik - opgaver
ForumindlægHej alle, jeg er i gang med en projekt opgave i matematik, og virkelig brug for en opgave, der omhandler vektorer, da den er rigtig besværlig. Til denne opgave, så går det ud på at bestemme vektorbelastningerne og samt bestemme om det er tryk eller træk stænger. Jeg ved, at ud fra trekanten der... -
ægyptisk matematik hjælp(haster lidt)
ForumindlægHej jeg har en opgave i ægyptisk matematik som jeg sider lidt fast i I forbindelse med PR41 nævnes, at ægypterne anvendte 64/81 for pi/4, at 64/81= 2(og sådan en streg over 2) 4(igen streg) 27(igen streg) 324(igen streg) vha. 2(igen streg)-følgen altså 64/81= 2 ¯ 4 ¯ 27 ¯ 32 ... -
Fagkombination?? matematik og??
ForumindlægOm et par dage skal jeg aflevere den endelige fagkombination... Jeg vil meget gerne arbejde med noget stof der ligger udover faget men relaterer til noget funktionsanalyse/integration/differentiation... De andre fag jeg har overvejet til kombinationen er Fysik, Kemi og Dansk... jeg tænkte at je... -
Matematik-bare svarene tak
ForumindlægDer er i den seneste tid kommet flere og flere hjælpere i de naturvidenskabelige forum, som (mere eller mindre heldigt) besvarer spørgernes opgaver. Som lærer finder jeg det ret kritisabelt, og som hjælper ret irriterende, at når man har ført eleven halvvejs gennem en opgave, og forhåbentligt lær... -
vigtigt spørgsmål omkring eksamen
Forumindlægtænkte på, må man medbringe sin terminsprøve som note ? eller er det strengt forbudt ? -
EKSAMEN IMORGEN! BILLEDKUNST.
Forumindlæg-hvor kan jeg finde Romantik maleri? -
Eksammens notater - vil du læse dem igennem?
ForumindlægNogle der gider at bruge tid på at læse mine notater igennem? Forløbene: Individ og samfund. (roller, normer, socialisering, samfunds typer mm.) Ideologier og andre mål for samfundet. (ideologier, partier mm) National økonomi (Bnp, inflation, konjunkturer) Politik i DK (valgret, valg, mandate... -
Mat B-eksamen???
ForumindlægNogle, der har været oppe? Hvor lang er forberedelsestiden? Hvordan foregår det? (Min lærer har intet fortalt..) -
Matematik b studentereksamen 2008
ForumindlægHej. Nogle der har en opgavebesvarelse på matematik b-niveau studentereksamen 2008? -
Terminsprøve i Matematik A
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i matematik A imorgen (fredag). Hvilke ting er vigtige at vide i forhold til den første del af prøven der er uden hjælpemidler? Og hvilke opgaver er typiske i anden del af opgaven? Håber i vil hjælpe, så jeg kan forberede mig til det. KH. -
Matematik Eux Dobbel uddanelse
ForumindlægHej Søde mennesker har fået sådan en matematik opgave for. nogle der har enten nogle ideer til hvor jeg løser den da jeg har meget svært ved det. eller kender nogle hjemme sider som jeg kan se hvordan jeg gør er åbent for alt. Eller hvis nogle evt. har lavet en ligende opgave som jeg kan få lov a... -
Hjælp til matematik C!
ForumindlægHej. Jeg er i gruppearbejde omkring noget matematik på gym. Desværre er vi ikke de klogeste som findes her på jorden. Vi har en opgave som vi ikke lige kan finde på nogle eks. så hvis nogle ville gi os et lille fif ville det være fantastisk: Spørgsmål: Kom med mindst to eksempler fra dagligdage... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægJeg skal til min mundtlige samfundsfag eksamen her på mandag, jeg er ikke 100% sikker på om det er prøveform A eller prøveform B. Men jeg ved bare at jeg går ind på mandag, får et spørgsmål. Og så har jeg 40 minutter til at forberede mit svar, og så 20 minutters fremlæggelse. Det meste af vo... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægJeg skal til min mundtlige samfundsfag eksamen her på mandag, jeg er ikke 100% sikker på om det er prøveform A eller prøveform B. Men jeg ved bare at jeg går ind på mandag, får et spørgsmål. Og så har jeg 40 minutter til at forberede mit svar, og så 20 minutters fremlæggelse. Det meste af vo... -
Eksamen i retorik - hjælp!
ForumindlægHej alle, Der er ikke et underforum med retorik herinde. Derfor stiller jeg dette spørgsmål i generelt. Jeg går i 2.g, og skal op til retorikeksamen i morgen. Hen af året har vi afleveret en række opgaver, men grundet personlige årsager fik jeg ikke afleveret to af opgaverne. Troede ikke dette v... -
HJÆÆLP! EKSAMEN I MORGEN !!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe og trække tysk. Jeg har trukket to tekster, den inde hedder "Eine Liebesgeschichte" af Siegfried Lenz og den anden hedder "Ein netter Kerl" af Gabriele Wohnmann. Da jeg ikke er så god til tysk, håber jeg der er nogen af jer dejlige br... -
Matematik A - Htx - et spørgsmål
ForumindlægHej.....jeg er en pige som gerne vil starte på htx efter sommer.....ville bare lige høre om nogen kunne fortælle lidt om hvad man laver og hvad man lærer på htx hvis man har matematik på A-niveau.... tak -
Eksamen - Lidt i tvivl :/
Forumindlæghvad mener min lærer, når han skriver at jeg skal gøre rede for kemiske forbindelsers tildeling af ox-tal? Det hører med under emnet "REDOXREAKTIONER" og ligeledes skal jeg gøre rede for afstemning af redoxreaktioner, (det forstår jeg godt), men når han skriver at jeg også skal give et ... -
Eksamens hjælp med løn!
ForumindlægHej kære! Jeg søger en der kan hjælpe mig med min eksamen i Engelsk B d. 19. med elektronisk trækning d. 18 kl. 08.00 det er altså en eksamen med 24-timers forberedelse. Mine eneste krav er at du er dygtig til Engelsk og har bestået faget på min. B niveau. Du skal enten være til rådighed...
