Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10621 til 10640 af 95433
-
Bioteknologi/matematik???
ForumindlægHej:) Jeg skal går på gymnasiet til næste år, men jeg er lidt i tvivl med studeretningen. Jeg overvejer en Biteknologi -A, Matematik - A og Fysik - B. eftersom jegvil være tandlæge, passer studieretningen perfekt, men jeg ved ikke rigtigt om jeg vil klare det, for er mellem god til matematik. Så ... -
Jura
ForumindlægJeg overvejer, om jeg skal søge optagelse på jura- eller medicinstudiet til sommer. Hvis jeg ikke kender nogen advokater, har jeg så lav chance for et godt job, selvom jeg får topkarakterer på studiet? Hvis jeg får gode karakterer, er jeg så garanteret et godtlønnet arbejde? Gør det noget, jeg ku... -
diskriminant af reduceret 3. gradsligning
ForumindlægHej derude, jeg har problemer med at finde D af t^3 + pt + q = 0 Hvordan skal dette problem gribes an? -
optagelse efter sommer (hjælp)
Forumindlæghej.. jeg vil gerne ind på IHA og læse ingeniør.. kravene er blot: Krav til niveauer? Ud over ovennævnte eksamen er der følgende krav til niveauer: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af mundtlig og skriftlig eksamen på mindst 6,0 efter 13-skalaen eller 02 efter 7-skalaen Fysik ... -
Hvor skulle jeg starte?
ForumindlægJeg har aldrig rigtig hørt efter I klassen og fik aldrig min 9 klasses eksamen. Så jeg har valgt at begynde på VUC og tage et år hvor jeg for håblig får min "anden chance" for en uddannelse. Jeg har valgt at lære lidt for mig selv her mens jeg har tid i sommerferien. Jeg er selv lært ... -
Eksamen.
ForumindlægG'dag.. Ville bare høre, om hvordan en religionseksamen kommer til at foregå? Trækker man bare en tekst, og analyserer den, eller er der nogle underspørgmsål man skal finde ud af? Og en anden ting.. Hvad er den primære forskel på Jødedom/Kristendom? GT/NT? Er det ikke bare at kristendommen ... -
Die Prinzen- Berlin
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at løse de spørgsmål, B Aufgaben zum Inhalt. Beantworte die Fragen. 1. Wie wird Berlin am Anfang des Liedes beschrieben? 2. Das Ich ist genervt, und sein Blutdruck steigt. Versetze dich in die Lage unserer Hauptperson und gib drei Beispiele dafür, warum die Stadt eine... -
AT2
ForumindlægSå er AT-forløbet endnu engang i gang, i hvert fald for mit vedkommende.Igen er jeg interesseret i at vide, hvad andre gymnasieelever foretager siger: - Emne - Samarbejdende fag - Slutprodukt - (Kompetencer? - Sværhedsgrad i forhold til før?)Men kør den som du lyster... -
Får man afleveringer for i old og religion?
ForumindlægHej, Som overskriften også siger, får man afleveringer for i oldtidskundskab og religion? :) Hvis ja, evt hvor mange elevtimer i alt på c-niveau? -
Antal fodnoter?
ForumindlægEr der et bestemt antal fodnoter der højst må være på en side i en historieopg (2g)? Eller hvor mange må der være i alt? -
spin og paritet!
Forumindlæg"find SPIN og PARITET af de to kernetilstande i Ba og herudfra at denne gamma overgang er så langsom, dvs. har en meget lille sandsynlighed pr. sek." Jeg er helt blank! min lærer har absolut intet sagt om spin og paritet, og aner intet omkring det. Ved blot at det har noget at gøre med... -
Elektrisk kredsløb
Forumindlæghej, er der nogen der har en idé til et forsøg man kan lave under emnet "Elektrisk kredsløb" til FSA det må gerne være et lidt større forsøg - og noget der giver bonus hos censor :) -
Civilingeniør og Astronom?
ForumindlægJeg vil gerne være Astronom. Kan jeg være en civilingeniør i kemi og Astronom. Vil det hjælpe mig at have en ingeniøruddannelse for at være astronom? -
Antal eksamner
ForumindlægHej Jeg har fået at vide at jeg skal op til fuld pensum og går på 2g. Men jeg er dog ikke sikker på hvor mange eksamener jeg skal op i. Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg skal op til mundtlig og skriftlig i alle de fag jeg afslutter i år, Eller kun mundtligt Har fået at vide, at der ikke... -
Astronomi
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med et projekt der omhandler astronomi. Projektet skal indholde noget om den nære astronomi, noget om big bang, og en rapport på et forsøg vi har lavet. Jeg er næsten færdig med den, og hvis nogen gider læse den igennem må de meget gerne skrive her, eller skrive til min e-m... -
Hjælp til makro og mikro
ForumindlægHej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak -
Matematik på B i STX
ForumindlægHey folkens! Jeg skal til at tage mit 3. år på stx her efter sommer. Jeg har samfundsfag på b niveau og her ligger min største interesse. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få det på et A niveau, men det kræver jo som sagt matematik på B niveau. Matematik på C gik ikke fantastisk for m... -
Hvilke fag har mundtlig/skriftlig eksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om hvilke fag der kun har en mundtlig eller en skriftlig eksamen og hvilke fag der har begge som eksamen? Altså hvilke fag har jeg mulighed for at komme op i skriftlig, og hvilke har jeg mulighed for at komme op i mundtlig? -
Kommunikation
ForumindlægHejMin dansklærer er lige begyndt på et nyt emne: Kommunikation: En analysemetode!! jeg er ikke helt sikker på at jeg forstod hendes oplæg, så hvis der er nogen der har hørt om noget lignende eller kan henvise til et sted hvor jeg kan læse om det, ville det være dejligt!Derudover skal vi prøve de... -
Gsk
Forumindlæggoddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d...
