Søgning på: matematik fp10 december 2021. Resultater: 10661 til 10680 af 32815
-
mat i HA almen
Forumindlæghej jeg ville høre om nogen ved om der er meget matematik i ha studiet? på forh¨ndt ak -
Finansøkonom
ForumindlægKan man læse til finansøkonom hvis man har fået 00 i skriftlig matematik og 02 i mundtlig? -
Eksamenssæt for HTX!
ForumindlægHej. Ville bare høre om man evt. kunne finde tidligere eksamenssæt i matematik A for HTX på nettet. På forhånd tak! -
Hej
ForumindlægJeg har hørt at det bliver rigtigt svært med matematik i en videregårende udannelse, men bliver er meget svært?? hvis ja hvor svært bliver det. -
STX eller HHX?
ForumindlægHej Jeg er en dreng, der går i 8. årgang. Mit spørgsmål lyder således "Hvilken retning passer bedst". Grundlæggende er jeg god til matematik, engelsk og tysk. -
Tvivl om valgfag
ForumindlægJeg går i 2G og skal snart vælge valgfag til næste år. Jeg har tænkt mig at vælge Afsætning og Engelsk på A niveau. Jeg har ikke haft matematik, så jeg har tænkt på at vælge matematik på C niveau.. Så spørgsmålet lyder hvordan er matematik på C niveau..er det som i folkeskolen?? Eller meget svære... -
Matematikstudie
ForumindlægHej Jeg er en meget matematikinteresseret dreng, der skal påbegynde studie til næste år. Ville høre, om der var nogle, der vidste, om det både er muligt at studere matematik og kemi.?? har ikke helt besluttet mig for hovedfag endnu, men det bliver højst sandsynlig mat. Studiet skal helst foregå i... -
Mundtlig eksamen.
ForumindlægHej alle sammen. jeg har et problem. for det første er jeg kanon nervøs. jeg er ikke dårlig til matematik da jeg ligger med årkarakter på 10/7 men jeg har ingen anelse om hvor vidt jeg kan gå op til eksamen på mandag og give et godt resultat. jeg ville gerne have lidt fif til at virke mere sikker... -
HTX VS STX
Forumindlæghvor er matematikken mest svær? på HTX eller STX? -
chance for mat
ForumindlægHvad er en chancen for at man kommer op i matematik mundtligt ? -
Ti-89
ForumindlægHej alle. Jeg skal ikke have matematik mere i gymnasiet, kan jeg så godt sælge min Ti-89 lommeregner? Eller vil jeg skulle bruge den hvis jeg læser videre på noget med matematik? -
AP-test, eftercheckning af resultater
ForumindlægHeus NuclearWarhead!\n\nSå var jeg til AP-test. Jeg har imidlertig nogle spørgsmål, som jeg var lidt i tvivl om:\n\nOversæt:\nDansk: Plinius og (hans) moder påkalder gudernes hjælp.\n(’hans’ skal ikke oversættes).\nDeus = gud\nAuxilium = hjælp\nMater = moder\nLatin: Plinius et mater deorum auxili... -
Til Tyskland i bil
ForumindlægGodaften allesammen..\n\nJeg skal til Tyskland i juleferien, og som det fremgår af overskriften foregår rejsen i bil.. Er der nogen af jer, der har sådan en oplevelse i bagagen, eller har nogle gode råd?\n\nGlædelig jul.. -
1. sætning :'(
Forumindlæg"Jeg vil gerne fortælle noget om mig selv".Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man skal sige det.En har fortalt mig, at det hedder:"Ich werde gern etwas von mir selbst erzählen"Er det rigtigtMange tak -
Su
ForumindlægHej. Er lidt i tvivl omkring, hvornår man kan søge su. Er det...? 1. En måned før man fylder 18 år ? elller 2. En måned før man får su ? Tak på forhånd. -
forsikring
Forumindlæghelp me..... Opgaven: Der er opstået uenighed mellem Safe2Live A/S og en privatkunde Jes Lund: Den 28. juni 2005 bestiller Jes Lund på selskabets hjemmeside en indboforsikring. Den 3. juli fremsender selskabet med almindelig post policen medfølgende oplysninger om fortrydelsesret til Jes Lu... -
su lån ?
Forumindlæghej jeg skal begynde på hg om en måned . jeg ville høre om nogle er jeg ved noget om su lån, jeg er forsøger og self udeboende og bor med min kæreste. jeg har læst på su.dk at jeg kan få ubetalt 4400 i su lån hver måned men hvis jeg nu kun vil have 1800 udbetalt hver månde indtil ud... -
figurer med arealet 50
ForumindlægHej, sidder med en opgave jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Skal finde ud af hvordan jeg laver arealet 50 i 7 forskellige figurer. figurerne er - rektangel, kvadrat, parallelogram, trapez, retvinklet, trekant, ligebenet trekant og ligesidet trekant. nogen der kan hjælpe med hvordan jeg gør det? -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til skriftlig eksamen her snart. Vil hører om nogen af jer, har nogle tip eller huskeregler, og evt nogle rigtig gode og brugebare notater til matematik på b niveau Mange tak på forhånd. -
Mangler en Matematikbanken bruger...
ForumindlægJeg mangler en matematikbanken bruger.... Der ligger nogle facit lister derinde som jeg gerne vil have fat i... fordi jeg er ved at samle en masse matematik facitlister sammen som så skal udgives i en pakke...
