Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 10701 til 10720 af 35503
-
hej
Forumindlæghej, nu går jeg i folkeskole,og jeg vil gerne læse til tandlæge efter 9.klasse, men jeg ved ikke hvilken uddannelse man skal tage. og hvor mange karakter man mindst skal have, for at komme til gymnasiet. hvilke fag, man skal være god til? hvis jeg vælger at gå på gymnasiet, hvilken niveau skal ... -
delreaktion
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til at forklar hvad en delreaktion er -
SRO - forslag ?
ForumindlægHej. Er der nogle der har gode forslag til et godt emne man kan skrive om i sin SRO ? mvh. Mia -
HJÆLP
Forumindlæghej har lidt svært ved at svare på de her spørgsmål.. Nogle som kan hjælpe? 1. Hvorfor har dyreceller ingen cellevæg? Er det fordi dyreceller har et godt cytoskeleton? 2. Hvad er størrelsesforholdet mellem de humane celler og plantecellerne? 3. Hvad er størrelsesforholdet mellem de humane celle... -
Biologi og ...? Gode ideer :) ?
ForumindlægHejsa. Sidder og overvejer SRP opgaver i 3g. Jeg valgt at mit hovedfag skal være biologi, og jeg vil koble biologi sammen med enten samfundsfag eller dansk. I samfundsfag/biologi har jeg fundet på en række emner, som kan være udemærkede (bl.a. stamceller, GMO, unge og rusmidler, m.m.), men i bio/... -
Medicin
ForumindlægHvis jeg ønsker at læse medicin, hvilken linje skal jeg så vælge på gymnasiet? -
SØGER BIOLOGI HJÆLPELÆRER
ForumindlægHej, jeg søger en biologi hjælpe lærer. Jeg har en rapport for til på onsdag, som jeg synes er virkelig svær, og gerne vil have hjælp til. Jeg går i 3g og har biologi på B-niveau. Selvfølgelig er hjælpen mod betaling. :-) Mvh Emilie Fonager -
efter 9.klasse?
ForumindlægEr det godt hvis jeg tager på social og sundhedskolen efter 9.klasse? da jeg gerne vil være sygeplejeske?? men ved ikke helt om stedet, hvad er kravene? og får man elevløn, når man læser? -
Sænkning af fag fra a-niveau til b?
ForumindlægHej alle, Vi er to piger der pt. går i 2.g med biotek som studieretning. Problemet er så bare at vi allerede her i 2.g kan se at vi ikke har en chance med 3.g's A-niveau matematik. Spørgsmålet er så om man kan sænke matematik A til matematik B, og så om det muligvis kræver at man skal hæve... -
lactase
ForumindlægJeg har fået opgaven at forklare følgene spørgsmål, men jeg kan ikke finde noget om det nogle steder !! er der nogle der kan hjælpe mig?? :) Lactase er klassificeret med nummeret EC3.2.1.23 Forklar hvad der ligger bag nummeret -
AT hurtigt spørgsmål
Forumindlæg- Skal ens studierapport vedlægges synopsis, når man afleverer? eller skal man først have den med til eksamen? -
Kvote 2 medicin Århus/Ålborg
ForumindlægHej, jeg vil gerne søge ind på kvote 2 i Århus og Ålborg (medicin), hvor de kigger på fem fag, men ved I om de blot kigger på eksamenskarakterne eller kigger de også på årskarakterne. -
HF eller STX?
ForumindlægJeg er gik i 1.g sidste år på HTX, men droppede ud i december og tog et halvt år på efterskole. Jeg fortryder at jeg droppede ud af gymnasiet, for fik aldrig det ud af efterskolen, som jeg gerne ville have. Jeg er så startet i 1.g igen på STX. Jeg har søgt samfundsfag-Engelsk, men er kommet i Ma... -
HJÆLP: Gennemsnit på 6,1 - Uddannelsesmuligheder?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er 17 år, jeg går lige nu på SOSU Grundforløb, som slutter meget snart (før det, gik jeg i 9. klasse). Jeg skal på STX i august 2015. - Jeg vil rigtig gerne være klinisk diætist, men kan jeg blive det, når min eksamenskarakter fra 9. klasse kun er på 6,1? - Hvad KAN jeg bliv... -
HJÆLP: 6,1 i gennemsnit - Uddannelsesmuligheder?!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er 17 år, jeg går lige nu på SOSU Grundforløb, som slutter meget snart (før det, gik jeg i 9. klasse). Jeg skal på STX i august 2015. - Jeg vil rigtig gerne være klinisk diætist, men kan jeg blive det, når min eksamenskarakter fra 9. klasse kun er på 6,1? - Hvad KAN jeg bliv... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej allesammen! Nogle ideer til hvordan man kan forbedre sit gennemsnit før man har afsluttet gymnasiet? Sådan at man "ikke lukker og låser" sit eksamenbevis? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at forbedre mine karakter i nogle af de fag jeg har trådt i spinaten i.. Hvordan gør man? Dro... -
Vektorer
ForumindlægHejsa. Jeg har en opgave som jeg forsøger at løse som omhandler vektorer. Jeg kender ikke til udregningsmetoden, Så derfor havde jeg håbet på, at jeg kunne få beskrevet hvordan jeg løser opgaven. Jeg har vedhæftet en fil med billedet af opgaven, hvor jeg har vist hvilke opgaver jeg beder om hjælp... -
hjælp !!!!!
ForumindlægHej, pls hjælp mig med de her to opgaver: I en model er udviklingen i verdens befolkningstal bestemt ved: f(x) = 2586*1,017x, hvor f(x) er verdens befolkningstal (målt i mio), og x er antal år efter 1950. a) Benyt modellen til at forudsige verdens befolkningstal i år 2015. b) Fork... -
Historie lærer søges
ForumindlægHistorielærer søges til forberedelse af eksamen. -
Formel for Grundløn
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvilken formel man skal bruge for at beregne grundlønnen? År 2005 2010 2015 Grundløn (Kr.) 30000 36780 indekstal 100 136,2 best...
