Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10761 til 10780 af 20688
-
Søger en tutor?
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
JEG SØGER EN PRIVATLÆRER
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
National test!
ForumindlægHej derude :-))) Er der nogle af jer, der har haft dette års nationale tests i fysik, geografi og biologi? - Hvis ja, hvad skal man forberede sig på? -
linær model
Forumindlægkig venligst på PDF`en sorry den er på engelsk håber i kan forstå det tak på forhånd sutter til fysik -
Plan bølge
ForumindlægHvad er en plan bølge når vi snakker om bølger i fysik. Er det en samling af ens bølger eller en enkelt bølge? Det forklares ikke så godt i Fysikabbogen 1. -
System
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at jeg har forstået begrebet system i fysik. Jeg har denne forsøgsopstilling (se vedhæftede fil), er systemet slæden, underlaget og loddet? -
Hvad skal I op til i FSA?
ForumindlægHej Jeg vil så godt vide, hvad det er i skal op i udover dansk,matematik, engelsk og fysik. Personligt skal jeg op i geografi og samfundsfag. -
Ohm og Ω's lov. Hjælp!
ForumindlægJeg er en dreng der går i 7 klasse. Jeg har fået en fysik rapport får om elektronik. Jeg har virkelig brug for nogens hjælp! Ω -
Spørgsmål om syre :)
ForumindlægHvad er det der sker, når en syre nedbryder et metal, som fx. mg? Og hvad er det der sker, når en syrer leder strøm? Hilsner den fysik/kemi forvirrede :) -
Stømstyrke!
ForumindlægHej ;) Jeg er igang med en fysik rapport og har brug for hjælp om strømstyrke. Jeg ved ikke så meget om det så jeg håber i vil hjælpe mig med at fortælle noget om det. På forhånd tak :D -
Elektromagnetisme
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og laver fysik og jeg skal skrive om elektromagnetisme. Jeg har læst i min bog, og jeg forstår det ikke helt, er der nogle der vil forklare mig det? -
Vedvarende biobrændsel
ForumindlægHej ;) Jeg sidder med en fysik rapport, hvor jeg skal skrive, hvor man får vedvarende biobrændsel fra, men jeg har lidt problemer med, hvordan jeg skal formulere det. Er der evt. nogen, der kunne hjælpe mig det? -
Elektricitet forsøg
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde et forsøg til emnet elektricitet? Jeg skal snart på til fysik eksamen. -
RSA-kryptering vs. vindenergi til SRP?
ForumindlægHvad er lettest at skrive om RSA-kryptering (IT B og matematik A) eller Vindenergi (Matematik og fysik A), hvis man gerne vil have en god karakter? -
til hylenblomst
Forumindlægsådan. jeg kunne ikke finde ud af c-delen og har ikke tid til at sætte mig ind i det pga. skal selv til fysik eksamen i morgen spørg en anden herinde :) -
Energiformer
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op til eksamen i fysik og jeg har brug for jeres hjælp :-) Hvor mange energiformer er der? Håber at I vil hjælpe en studerende i nød! -
FSA
ForumindlægHjææææælp! jeg er i gang med at forberede mig til fysik Fsa, nu har læst meget i min bog. Men jeg forstår virkelig ikke vekselstrøm!! nogle der vil hjælpe med hvad det er?? -
Termins
ForumindlægHej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd -
forbrænding
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er i gang med fsa fysik dispotioner. jeg skal lave en om forbrænding. Nogle der har ideer til hvad jeg kan komme ind på? -
Nitrogens kredsløb
ForumindlægHej Jeg skal snat op i fysik (FSA) og jeg vil høre om der er nogle der kan forklare nitrogens kredsløb lidt bedre end min fysikbog.
