Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 10761 til 10780 af 44201
-
Hjælp til eksamen
ForumindlægSkal op til fysik prøve og ved ikke hvordan man regner volume- og vægtprocenten ud på en øl. Er der en som kan hjælpe? -
Meget kort rettelse. HASTER meget
ForumindlægHej nogen som gider komme med en rettelse af denne tekst eller komme med eksempler på hvordan man kan ændre det. Vil hjælpe meget da det haster :( At my High school we have a great full canteen with a wide assortment of bread, candy, fruit and beverages. For example we have salad which is a great... -
Basis for egenrum
ForumindlægHej. Har fundet alle mine egenværdier, men skal nu til at finde basis for egenrummene af egenværdierne .. Nogle der kan oversætte ? :D .. Det jeg har gjort har ledt mig frem til egenvektorerne til de tilhørende egenværdier, og det er vel dem der danner basis for egenrummet? (løst (A-lambda*I)x=... -
Faktorisering af et 3'gradspolynomium
ForumindlægJeg har styr på, at hvis jeg fx vil opskrive et 3'gradspolynoium med rødderne 3,4 og 10. Så skriver jeg: p(x)=a(x-3)(x-4)(x-10) Men hvad så hvis jeg vil opskrive et 3'gradspolynomium med kun 2 rødder? På forhånd tak. -
Fysik
ForumindlægNår man laver et lodret tab, med et objekt fx.bold. Har luftmodstanden så, en betydning? -
salamisslaget
Forumindlæghej.. jeg skal op i old i morgen men er lidt usikker på salamisslaget.. hvad skal man perspektivere til og sådan??? -
Potens på TI-84 Plus
ForumindlægHejsa. Jeg prøver at få min TI-84 Plus lommeregner til at udregne en potens. Jeg har fundet knappen til at gøre det i anden (x2) står der på knappen. Men vil jeg fx. have 5 i fjerde, kan jeg ikke lige hitte ud af det. Er der nogle der ved hvordan jeg gør dette? Hilsen Patrick :-) -
fremlæggelse
ForumindlægHvordan argumenterer man i en fremlæggelse? så man ikke kun har fakta med i sin fremlæggelse. tak på forhånd. -
Afstem reaktionsskema!
ForumindlægHej Jeg har lidt svært ved at afstemme et reaktionsskema. Er der nogle her der er god til det, og gider hjælpe mig med at forklare hvad det går ud på, helt genrelt. Jeg ved lidt om redox.., men har ikke forstået det præsic, eller jeg har slet ikke forstået det!!! -
"Isreals oprettelse" Problemformulering Hjælp...
ForumindlægHej.! Håber der nogle håbefulde sjæle derude der kan hjælpe mig.., Jeg har valgt at skrive om Isreals oprettelse. Men jeg ved ikke rigtig hvordan min problemformulering skal indeholde. Jeg er fuldstændig tom indeni.... Pleas hjælp mig, ved at give mig idéer. I kan evt. give et forslag. ... Jeg sk... -
Kan
Forumindlægvis at punkterne A(1,4) B(3,7) og C(11,9) ligger på samme rette linie. hvordan kan jeg vise det.. skal jeg bare sætte dem ind i koordinatsystemet? der står: det gør de. Det kan ses af, at hældningerne for AB, AC og BC alle er 3/2 ´. hjælp? hvordan kan jeg vise det. Er en klovn til matematik :O -
Beregn molekylemasse?
Forumindlæghvordan beregner man molekylemassen af: • Beregn molekylemassen på aminosyre Prolin C5H9NO2 og fedsyren linolsyre C17H31COOH? . kan ikke huske hvad udregningen skal være.. -
Jule-reklamer.
ForumindlægGodmorgen SP'er! Så det endelig december, og jule stemningen er på top. Men desværre dukker der for mange jule reklamer op på computeren hver gang jeg går ind på en ny hjemmeside. Hvad skal gøre for at forhindre det ?? // Julenissen Aishuu! -
Haster:(
ForumindlægHej... HJÆLP HJÆLP.... Jeg er ved at skrive om afrika og dens natur. jeg vil komme ind på de truede dyr, da det er i geografi jeg skriver den i. Jeg kan bare ikke finde noger om Truede dyr i afrika:( Jeg håber du kan hjælpe mig. Jeg har brugt meget lang tid på at kigge på nette og har fundet ... -
sfærisk cosinusrelation
ForumindlægHej alle. Jeg ønsker hjælp til udledning af den sfæriske cosinusrelation. Håber nogen kan hjælpe. :-) -
fartdæmning
Forumindlæghej er ved at læse teori, nogengang så spørger de hvad skal du være særlig opmærksom på? fartdæmpning? forstår ikke helt hvad de mener med det, altså hvilke skilt er det for at være særlig opmærksom på fartdæmning. og hvad betyder ordet fartdæmning? -
Differentialligning - HJÆLP!
ForumindlægBestem den løsning til y' =3y, der går gennem punktet P(2,1) Hvordan løser jeg opgaven? På forhånd tak :D -
famil.ie
Forumindlægfamilie betyder alt -
Redox
ForumindlægHej Er der nogle som kender et par link til, hvordan man opstiller og laver redoxreaktioner? Mike -
Tysk
ForumindlægHvad går huskereglen "sein" bøjes med sein som hjælpeverbum ud på? :S
