Søgning på: tysk notater. Resultater: 11081 til 11100 af 18469
-
Harmoniske Svingninger
ForumindlægHar fået lidt af et problem... står og skal til skriftlif eksamen i matematik i morgen, og kiggede lige alle mine notater igennem. Fandt desværre et problem, kan ikke huske hvordan man laver alt det der med harmoniske svingninger. Fik 11 da vi lavede det i en afl. men nu kan jeg ikke huske det me... -
Frække Jensen - Klaus rifbjerg
Forumindlæghej, jeg ville hører om der var noget derude med nogen notater / en opgave om Klaus rifbjergs novelle "frække Jensen".jeg skal op i dansk årsprøve, så det ville være rart med lidt inspiration fra sidelinjen ;) i kan entet skrive det her, eller sende det til min mail: Andreascarlsen@sol.... -
Jeg er ret ny her,gør jeg det rigtig?
ForumindlægHej med jer...Uha første gang jeg prøver at lave et indlæg, men jeg håber jeg gør det rigtig.. jeg ska op i engelsk mdt imorgen og ville høre om der var nogen der havde notater til The death of Tommy GrimeselllerThe making of a provisional?Kan se der er en der har lavet et oplæg, men ingen svar, ... -
Hurtig tjenste!
ForumindlægHey.. Mit Adobe reader kører pænt dårligt og melder fejl konstant. Derfor kan jeg ikke hente, nogle notater jeg skal bruge :( Det drejer sig om:https://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=2968 Er der en venlig person som vil være sød at sende filen til min mail ( [email protected] )?/Ivan -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til den mundtlige mat-eksame d. 9/6. Jeg er ved at "terpe" mit mat igennem. Så jeg tænkte på, om der ikke var nogle herinde som har nogen/en masse 10.-klasses mat-notater. Det vil jeg sætte stor pris på hvis i gad sende til min email som er,: [email protected]... -
hjælp
Forumindlæghej jeg skal til eksamen ingen længe og jeg har smistede nogle oplysinger/notater jeg har skrivet gennem året.. så håber at du/i kan hjælpe mig.. skal bruge noget om "destillation af råolie" "cracking" og noget om "sport i fysik"håber du vil hjælpe det er meget vigtigt -
Herman Bang - Frøkenen
ForumindlægHejsa til alle jer derude...Er der nogle af jer, som har arbejdet med Herman Bangs novelle 'Frøkenen' som derfor så har nogle gode notater? Eller hvis du kan huske hvad I har snakket om, så er det også fint ... Jeg er lidt lost med den, og har prøvet at søge på den, men uden held ...Håber... -
Samfundsfags opgave - Hjælp en student i nød
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave ( Delopgave B: Social Ulighed) Jeg skal sammenligne de forskellige opfattelse af scoial ulighed som kommer til udtryk i de tre forskellige bilag. Samt et notat til socialministeren Karen Hækkerup. Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig med den eller om der er nogen d... -
Procent og rentesregning
ForumindlægJeg står og laver notater til mundtlig eksamen og har brug for hjælp. Her er spm som jeg kan træk: Gør rede for de vigtigste problemstillinger i låntyper. Redegørelsen skal omfatte annuitetslån samt hvorledes formlen herfor kan anvendes til at svare på nogle af de spørgmål der kan stilles til an... -
Procent og rentesregning LÅNETYPER
ForumindlægJeg står og laver eksamens notater til mandag og kan ikke kom videre med dette spørgsmål: Gør rede for det vigtigste problemstillinger i låntyper. Redegørelsen skal omfatte annuitsetslån, samt hvorledes formlen herfor kan anvendes til at svare på nogle af de spørgsmål der kan stilles til annuit... -
Mundtlig eksamen i Engelsk. Segregation i de sydelige stater.
ForumindlægSidder og er ved at lægge den sidste hånd på mine notater til i morgen, og jeg kan simpelthen ikke huske det man kalder de forskellige "former" for "black people" der er selvfølgelig Negro, Mulatto og African American, men kan ikke huske resten? Nogen der evt ved hvad jeg snak... -
Lobbyisme
ForumindlægHey alle sammen er lidt på skidern har fået en opgave der lyder således Du er afgående lobbiyst For DGS , skriv et notat der forbereder den kommende lobbyist for DGS til at varetage lobbyarbejdet på christiansborg håber der er nogle der har nogle gode forslag jeg kan komme ind på på forhånd tak -
Lord of the flies
ForumindlægHey!!\n\nJeg er ved at skrive en engelsk omkring William Golding´s "Lord of the Flies" og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der havde nogle gamle notater eller sådan noget, især gerne omkring slutningen. Det ville virkelig hjælpe. \n\nHilsen Ditte. -
L'amant .. nogen som kan hjælpe?
ForumindlægHej Alle derude!\n\nJeg sidder og skriver SSO om bogen L'amant af Marguerite Duras, derfor ville jeg høre om der skulle være nogen som muligvis havde nogle gode notater, ellers opgave, stile.. et ellerandet omkring bogen - det ville være en super hjælp for mig. \n\nKH Liva -
afstand: plan til linie.
ForumindlægHej allesammen!Sidder med nogle matematik opgaver der skal afleveres i morgen, og er virkelig ved at blive sindsyg. Har kigge ALLE mine bøger og notater igennem, men kan bare ikke finde en afstandsformel der finder afstanden fra en plan til en linie, findes der ikke sådan en?jeg har en parameterf... -
Syrien-konflikten (International Politik)
ForumindlægHej, Jeg skal skrive notat i Samfundsfag og spørgsmålene er: Hvilken håndtering af Syrienkonflikten kunne være bedst egnet til at styrke USA's rolle i det internationale System? Hvad er fordele/ ulemper ved disse strategier? Håber på gode forslag til strategier. Tusind Tak på forhånden. -
Datid - resume
ForumindlægHej jeg er blevet bedt om at fremlægge et resume af noget tekst og jeg ville blive glad hvis der er en der vil tjekke det jeg har skrevet ned? Jeg har nemlig ingen ordbøger eller notater ved mig, og jeg kan ikke huske hvornår man skal bruge præteritum/imperfektum. Please tjek det. -
Eksamen mn fysik
Forumindlæghej alle. jeg skal også op i fysik på fredag. og kan kan komme op i følgende emner: 1. syre 2. baser 3. neutralisation 4. radioaktivitet 5. magnetisme 6. elektromagnetisme 7. induktion 8. transformation det var det. hvis der er nogen der har nogle brugbar notater i nogle af emnerne er i meget vel... -
Erhvervsøkonomi A
ForumindlægNu er jeg jo så blevet en af de heldige vindere af at skulle op i mundtlig EØ... Så derfor ville jeg lige høre om der er nogen af jer der har nogle gode EØ niv. A notater... Har godt nok mine egne.. Men det er tit det hjælper lidt på det og have nogle andre osse... Det er jo ikke altid det hele m... -
Statistik ?? HJÆLP
ForumindlægHej! Er ved at læse op til matematik årsprøve. Er kommet til emnet "statistik" og har lige fundet ud af at jeg ikke kan finde hverken noter eller udleverede ark omkring det.Er der nogen der kan fortælle mig hvad man skal kunne om statistik i 1.g?Eller som ligger inde med nogle notater o...
