Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11101 til 11120 af 35503
-
Humanbiologi
ForumindlægHej kære med-biologere og andre studerende indenfor det naturvidenskabelige og sundhedsvidenskabelige område :) Jeg går på Biologi studiet på KU, og jeg har fået en stor interesse for molekylær biologi, immunologi osv., da jeg synes, at disse fag er meget spændnde. Derfor vil jeg rigtig g... -
Hvad får jeg?
ForumindlægHej!Jeg skal til eksamen i eø i år, og så tænkte jeg på, at hvis jeg får 7 i årskarakter og går op til eksamen og får 9 – hvad får jeg så til at stå på eksamenspensumet? Får jeg 9 eller gennemsnittet, altså 8?? -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
Design i gymnasiet ??
Forumindlæghej.. er der nogen, der kan hjælpe mig med at fortælle om design eksamen.. Jeg har det på C-niveau, men jeg aner slet ikk hvad jeg skal foretage mig...jeg skal op om få dage, men jeg er ret lost i det.. Er der nogen, der kan hjælpe..?? -
Eksamensråd til filosofieksamen C
ForumindlægHej Jeg skal op til filosofi eksamen på C-niveau imorgen på HF. Er der nogen her, der har nogle gode fif til hvordan man scorer en god karakter? Jeg har ret svært ved faget i forvejen, så jeg vil egentlig bare gerne bestå!!!! På forhånd tak -
karakter
ForumindlægHej! Det er sådan, jeg har fået 03 i mundtlig engelsk. Jeg er på særlige vilkår, og mangler 3 mundtlige eksaminer. Er det muligt, jeg kunne tage engelsk eksamen om i august måned? Er der nogle, der har prøvet det? -
Makroøkonomieksamen :-(
ForumindlægHey Folks. Det er anden gang jeg skriver, da en højrøvet wannabe keynes ikke gad besvare mine spørgsmål. Anyways, jeg har eksamen den 14. og dumpet eksamen her betyder, at jeg må sige farvel til skolen. Det har jeg ikke tænkt mig. Derfor ville jeg gerne bede jer at hjælpe mig lidt undervejs... -
Arbejdsløshed eller rekordmangel?
ForumindlægJeg sidder her efter min afsluttede HHX og funderer lidt over mine muligheder. Ansøgningen til jura er nu endegyldigt sendt efter en god del overvejelser om hvorvidt jeg nu skulle vælge Jura eller Statskundskab eller måske endda International Business. Ens for alle disse uddannelser er at de in... -
Tøjdesigner - Designskolen
ForumindlægHej alle :) Jeg er en DAME (lol) på 22 år og jeg er meget i tviel om hvad jeg skal uddanne mig som og så alligevel ikke... Det som jeg mest kunne tænke mig at være er at være tøjdesigner for hvis der noget jeg VED jeg kan så er det tøj. Jeg er en der går modstrømmen, og har fået meget ros fo... -
Eksamensspørgsmål til MAT B
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen og vil meget gerne kunne forberede mig ved at øve på forskellige mulige spørgsmål. Tænkte, at der måske er nogen her der ligger inde med deres eksamensspørgsmål til matematik b. På forhånd tak -
spørgsmål
Forumindlæghej jeg ville bare lige høre. siden der er så mange der spørger efter mat eksamen 2008, er det forbi man skal op i den til termin nu her, er det den de bruger til termins prøven??? både på gymnasiumer og handelskoler -
PELLE EROBREREN
ForumindlægHEJ. Nogen der har en analyse af Pelle Erobreren af Martin Andersen Nexø? Bare noget! AT-eksamen skal virkelig bruge det..! Det kunne være skønt På forhånd tak! -
Orbit C
ForumindlægHej Allesammen Vi har en bog, som hedder Orbit C og i år skal jeg afslutte fysik eksamen. Hvad har i som gode råd og ved I om eksamen kommer til at handle om bogen. Nogle der har GODE notater fra bogen!? Er der nogen der har været til eksamen, hvor de har haft Orbit C i årets forløb? Og har i ... -
Lys
ForumindlægHej til min EKSAMEN i morgen skal jeg præsentere emnet lys. Bagefter vil samtalen med lærer+censor bla. omhandle: -refleksion -brydning -optik -
kapitalfremskrivning
ForumindlægHej. Jeg er i fuld gang med at forberede mig til eksamen :) Et af spørgsmålene lyder på at man skal diskutere forskellen mellem kapitalfremskrivning og eksponentialfunktionen. hvad menes der ? mvh. :) -
kemiske binding
Forumindlæghej jeg skal fortælle kkort om kemiske binding i 20 min i eksamen. hvad synes i jeg skal fortælle om, som er vigtig tak -
skriftlig matematik
ForumindlægHey skal til skriftlig eksamen imorgen har svært ved at lære at reducere uden hjælpemidler er der nogen der har en ide til at lære det -
Filmen "Luther"
ForumindlægHej. Nogen som kan svare på, hvad det var for en religion, Luther var "imod".. Og hvad det i store træk egentlig var, der foregik?? Det er til min eksamen imorgen.. På forhånd tak! -
Student? hvis man dumper
ForumindlægKan man godt blive student i Hf, når man har dumpet i mundtlig i et fag? Hvad kan man gøre hvis man er utilfreds. Kan man tage eksamen om igen? -
Eksponentiel Notation
ForumindlægEr eksponentiel notation et krav til fysik eksamen, altså kan det have direkte indflydelse på min karakter?
