Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11101 til 11120 af 63055
-
Ånden i glasset.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har erfaringer med "spillet" ånden i glasset? Vi snakkede om det i klassen i dag. Nogen, der har oplevet noget eller ved, hvordan man "spiller" det? -
HURTIG HJÆLP! - Oversættelse
ForumindlægJeg skal oversætte de her spg. til imorgen. Nogle der vil rette dem igennem? :) Questions pour le texte : Une vraie amie 1. Alice est en quelle classe? 2. Comment s’appelle la meilleure aime d’Alice ? 3. Les deux amies ont été amies depuis longtemps ? 4. Pourquoi est Sophie... -
Genetik og Evolution
ForumindlægHej alle. Min bror har glemt alle sine notater på skolen. Der skulle tilfældigvis være nogle, der havde et par notater til genetikken og evolution? Han går i 9. klasse, og de får en lille test i morgen (han forventer nu ikke, at den er så svær), og han vil meget gerne have et 10-tal. Det må gerne... -
Er matematik på a niveau svært?
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke at vide lidt mere om matematik på a-niveau på STX. Er det hårdt at have det på a-niveau? er det svært? gode råd til at klare det på de tre år? Jeg overvejer selv at tage mat på a niveau. Jeg har været lidt i tvivl, da jeg plejer at få 7 taller i matematik (går i 9. kla... -
Notater
ForumindlægHej :)Jeg går i 9. klasse, og skal op i engelsk på mandag. Er der nogen, som har Notater til teksterne:Do You Love Me?TerryYesterdayLong Walk to ForeverWhen I´m Sixty-FourI´m Digger´s sonThe WeaponOliverSell-outShe´s leaving homeMvh Anne-Line. -
Hvordan får jeg styr på de forskellige begreber?
ForumindlægHej allesammen. Jeg går nu i 9. klasse og har aldrig nogensinde lært de forskellige latinske betegnelser, sådan noget som 9;akkusativ9; og andre. Derudover ved jeg heller ikke hvordan jeg bruger de forskellige betegnelser når jeg f.eks kigger på tysk grammatik eller andet. Hvordan får jeg... -
FSA problemregning december 2014
ForumindlægHej alle sammen Jeg ville gerne træne mig op til terminsprøverne (9. Klasse) og jeg kan simpelthen ikke finde nogen af de FSA problemregning eksamenssæt. Kan i hjælpe mig med at finde nogen og hvis i har i forvejen så bare smæk dem ned i kommentaren. Leder helt specifikt efter "Problemregn... -
Valg af tekst til eksamen - på bar bund
ForumindlægHej! Jeg spørger lige igen: Jeg har trukket fordybelseområdet "Danmark, danskhed og danskere" i dansk 9 klasse eksamen - og jeg vil gerne høre om nogen havde en ide om hvad jeg kunne tage udgangspunkt i? Altså af tekst (noveller, artikler) osv :) Jeg må IKKE have følgende: Nationalsa... -
Hjælp til produkt
Forumindlægjeg gør i 9. klasse og jeg har om "Danmarks og USA9;s overtrædelser af Genevekonventions regler" jeg har ingen idé til produkt er der nogen der kan hjælpe? :( tak på forhånd ps. projektugen er den 6 december til den 11. december min lære rådede mig til at stille spørgsmålet her. -
HJÆLP! projektopgave
ForumindlægHej! Jeg skal sammen med en veninde lave 9 klasses projekt opgave meget snart. Overemnet er Tanker og drømme, og vi aner bare ikke hvad vi skal skrive om? er der nogen af jer der har nogle gode ider til et emne, så fyr endelig løs! Håber i kan hjælpe :-) Hilsen os -
dansk synopse ondskab
Forumindlæghej jeg er går i 9. klasse og skal til at lave min dansk synopse.. mit fordybelsesområde er ondskab.. og jeg har valgt maleriet "massakren i Guernica" af picasso... men jeg skal have en tekst der kan perspektiveres ind i maleriet. Jeg har ledt og ledt efter digte og andre tekster, men h... -
Jeg har virkelig brug for hjælp *sad face*
ForumindlægØhøjjjj guys Jeg har trukket Samfundsfag til 9. klasse afgangseksame halløjsa. Så jeg har et par spørgsmål til jer; ready? - EU9;s historie - Hvad er eu, hvad laver de, osv. - Hvad er en stat - hvem er de, hvad laver de, osv. - Hvordan har Danmark med EU?? Please, jeg har virkelig ... -
Projekt om velfærd
ForumindlægVi har 9. klasses projekt om her om 2 uger, og kunne godt burge nogle ideer. Der overordnede emne er VELFÆRD Det er i meget bred forstand, men må dog ikke handle om dyrevelfærd og det skal helst hanlde om Danmark, men det er dog tilladt at sammenligne. Kom endelig med jeres ideer til delemne,... -
Hjælp hurtigst muligt, produkt til projektopgave
ForumindlægHej alle. Vi er to piger, der er igang med at lave en projektopgave, hvor vores overemne er Udvikling, og vores delemne er Den psykiske udvikling fra man bliver født, til man dør, - Fra vugge til grav. Vores problem er, at vi ikke kan finde på noget produkt! Hvis i har nogle forslag... -
Haster
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som er 16 år gammel, som går i 9 klasse. Vi har alle fået en opgave om religionerne hvorimod jeg har valgt 9;9;Scientology9;9; nu hvor jeg ikke kender det så godt, så vil jeg lige spørger jer om i har nogle sider/links som i vil anbefale mig i at læse(Matriale).... -
Emne valg
ForumindlægHej, jeg går i 9 klasse og skal til at skrive en projektopgave. Vores overemne er "Tid - I stort og småt" Det er et ret bredt emne, men jeg kan ikke rigtigt komme på nogle idé til hvad jeg skal skrive om. Jeg vil helst gerne have at det har noget med Elektronik, e.lig. at gøre. Nogle... -
Projekt
ForumindlægVi er 3 piger der går i 9. klasse. Vi er lige opstartet på projektuge, hvor vi har valgt emnet "Pressens rolle i dagens Danmark". Det er første dag i dag, og vi er ikke helt kommet fremtil hvordan vi vil fremlægge, og hvilke underemner vi vil have med i opgaven. Hvis i har nogle i... -
Hjælp mig!! please
ForumindlægUdviklingen i antallet af elever, der har valgt 9. klasse på efterskole i perioden 2000- 2003, kan tilnærmelsesvis beskrives ved modellen y = 6410 *1,06*x hvor y er antal elever i 9. klasse på efterskole, og x er antal år efter 2000. a) Hvad fortæller tallene 6410 og 1,06 om antal elever i 9. k... -
Unge & Religioner (Tvangsægteskaber)
ForumindlægHej Vi er fire personer i 9. klasse, som arbejder med Unge & Religioner i projektuge. Inden for dette emne har vores gruppe valgt tvangsægteskab. Vi har nogle små-problemer med at finde baggrunds information om dette, og ville derfor spørge om der var nogle herinde som havde arbejdet me... -
Uddannelsesplan
ForumindlægGodaften! Jeg sidder her, og skal til at skrive min uddannelsesplan, men jeg har svært ved at komme igang. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan det skal se ud da det er første gang jeg skal skrive en. Kunne I måske give mig nogle eksempler på, hvordan en uddannelsesplan skal være? Jeg går i 9. k...
