Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 11121 til 11140 af 23878
-
Kromatografi!
ForumindlægHvad bruger man kromatografi til? -
gramamtik
ForumindlægDenne sætning: Der könig gab ______ Rad und Haspel und sagte: .... ____________ = akkusativ, dvs. der skal stå: MICH ? har jeg ret.. -
Hvordan foregår engelsk eksamen ???
ForumindlægHvordan foregår engelsk skriftlig eksamen del 2 præcist ?? og hvordan kan man foreberede sig på den? håber jeg hurtigt får svar, for skal op på torsdag... -
Differentiering i dagligdagen
ForumindlægHej igen. Ville høre om der er nogen der har eksempler fra virkelighedens verden på brugen af produkt og differensreglen? Håber i nyder jeres weekend :) Sarah -
Hjælp til bedømmelse af skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop fået karakteren for min skriftlige engelsk eksamen på B-niveau, og da jeg er meget uforstående overfor den givne karakter, ville jeg meget gerne hvis der var nogen som ville give jeres mening om den. Det er et essay. På forhånd mange tak for hjælpen. -
Terminsprøve i dansk?
ForumindlægJeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne? -
konsekvens ved skattestop og skattelettelser?
ForumindlægHi, jeg er i gang med en samf.afl. men er gået i stå... Jeg skulle først redegør for tre partiernes skattepolitik.... derefter skulle jeg undersøge om hvilke konsekvenser skattestop og skattelettelser har for samfundet? ....håber der er ngn der ka hjælpe... :-) -
SSO
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til at skrive SSO, og har valgt at skrive om regnskabsanalyse i en produktionsvirksomhed. Er der nogen som har beskæftiget sig med dette før, og som har lidt input? Jeg er ikke nået ret langt, så alt har relevans. På forhånd tak -
Freddie Freeloader - Musik eksamen
ForumindlægHej alle sammen,! Kunne godt tænke mig at få lidt hjælp, til hvad i synes jeg skal komme ind på med nummeret: Miles Davis - Freddie Freeloader Hvordan skal jeg gribbe det hele an, er meget i tvivl! Mvh. Mikkel -
Vudering af eksamen
ForumindlægHej studieportalen Jeg var som mange andre oppe i skriftligt dansk eksamen idag. Da der var sket en fejl, gik der 50 minutter før jeg fik det relevante materiale og kunne begynde. Jeg følte mig derfor helt stresset og føler jeg fik klokket op i det. Er der evt. en dansk lære som har læst til ... -
eksamen
Forumindlæghej alle sammen jeg er ved at forberede mig på vø eksamen til i morgen. jeg har ingen idé om hvor mange spørgsmål man kan få til sådan en eksamen. jeg er på fjernstudie og selstudie og der er ingen informationer om, hvor meget man kan forvente. er der nogle der kan svare mig på dette? m... -
Radianer, grader?
ForumindlægJeg har helt glemt hvordan det nu lyder med radianer og grader, hvornår bruger man det ene og hvornår det andet? Stødte nemlig ind i et problem med en udregning hvor at jeg var nødsaget til at skifte til radianer. Nogle der kan forklare :)? -
Haster!!! Newline målgruppevalg
ForumindlægHey.. Er igang med erhvervscase om Newline og vil finde en ny målgruppe til dem.. har skrevet dette: Afsætningsmæssige problemstillinger – For bred og ikke konkret målgruppe. Newlines målgruppe er alt for bred, i forhold til deres markedsføring. De har valgt at segmenteret deres målgruppe fra h... -
Biologi rapport
ForumindlægHejsa folkens. Jeg er i gang med en biologi rapport som er for til på mandag, og min rapport skal handle om celler" Jeg har dog et lille problem, i min problemstilling er jeg meget inde over hvad fremtiden gør ved vores viden om celler, og hvad der kan være af nye metoder at undesøge celle... -
Fodnoter?
ForumindlægHvornår skal jeg have en fodnote? Nu når jeg har en film, skal jeg så lave en fodnote og fortælle hvornår det er i filmen hvis jeg f.eks. har en sætning der hedder: Det lykkes dog Christian at komme tilbage til festen og, da han ankommer møder han Pia, som har fundet den afdøde søsters brev på H... -
SRP - gode emner?
Forumindlæghey derude, er der nogle af jer der har nogle gode emner/ ideer til hvad jeg kan skrive om i min kommende SRP? Jeg går på en naturvidenskabeligretning med mat A, fys B og kem B. Hvilke kombinationer af mine fag kan jeg lave? - Jeg havde i tankerne at arbejde med tvillingeparadoksen eller eins... -
Perspektivering
ForumindlægJeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og er der nogle som ved hvordan man kan perspektivere den med Historien Om En Moder og Den Grimme Ælling? -
problemstillinger -
ForumindlægHej. Mit emne til historie eksamen er "Danmarks internationale placering fra 1914 til idag" Min problemstillinger lyder som følgende: - Hvorfor opstod der et brud på neutraliteten i 1914? - Hvorfor vælger Danmark at indmelde sig i NATO ? - Hvordan var Danmarks nye rolle ef... -
forkert ikke?
ForumindlægSie geht in meiner Klasse Skal der ikke stå: "...in meine Klasse" -
Mundtlig engelsk eksamen.
ForumindlægHej studieportalen. Ville lige høre om der var nogle af jer, der vidste hvad lærer og censor vurdere en på, altså må de skal votere, hvad er voteringkriteringerne? så jeg har noget at fokusere på og forhåbentlig få en god karakter. tak på forhånd.
