Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11121 til 11140 af 63055
-
Produkt til projekt?
ForumindlægHej :-D Jeg er en elev i 9. klasse som nettop er i gang med at lave projektopgave. Mit overemne er: Handling og konsekvens, hvor jeg har valgt underemnet: Doping og elitesport. Jeg har et lille problem da jeg ingen idé har om hvad mit produkt skulle være:-( Er der nogen der har nogen ... -
Optagelsesprøve HHX (2012)
ForumindlægHej :) Jeg ved hvad man skal op i (Dansk,engelsk, matematik og tysk) og sværhedsgraden er 9 klasse, men hvad skal man kunne? Og hvad forventer lærerne/censorerne ? Er noget bestemt man skal op i? - Kom gerne med egne erfaringer, især teksterne/opgaverne? Var teksterne/opgaverne lette ell... -
emnearbejde...
ForumindlægHej folkens!! Jeg skal arbejde om et emne i denne uge, hvor jeg så skal fremlægge det mundtligt foran hele klassen i uge 9. Nogle bud til gode emner? Det kan være hvad som helst, men please ikke kendte & noget historisk & fremlæggelsen skal vare imellem 2 - 3min -
svært ved at finde svar...
ForumindlægHej, Jeg er en pige i 9. klasse, som har projektuge, jeg har søgt rundt på nettet, og har ikke kunne finde noget om, hvad det internationale samfund har gjordt for at hjælpe Afrika, med deres tørke problemer... håber at i kan hjælpe med, måske med en nyttig hjemmeside eller om hvor henne ... -
Fra imp./10. sek. til sievert
ForumindlægMht. til min fysikrapport i 9. klasse om sundhedsmæssige konsekvenser af stråling vil jeg rigtig gerne vide om det er muligt at regne fra imp./10 sek. om til sievert da jeg rigtig gerne vil kunne forklare ud fra mit forsøg af målling af baggrunsstråling, om det har konsekvenser for menneskets sun... -
HTX i Trekantsområdet
ForumindlægHej, Jeg går i 9. klasse og står over for at vælge ungdomsuddannelse. Jeg vil gerne studerer Datalogi efter gymnasiet. Lige nu står jeg i tvivl om det skal være EUC Lillebælt, eller VTG. Vil meget gerne hører fra nogen, som har nogle erfaringer med de to gymnasier (eller måske andre i Trekantsom... -
Den store projekt opgave
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp!Jeg skal inden længe skrive den store projekt opgave i 9. klasse. Vores overordnede emne er:Danmark i udvikling i det kommende århunrede; for individ og fællesskab.Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om?? Kan I ikke komme med en masse forslag? En slags brainstorm?? -
Hjælp med produkt
ForumindlægHej :) Det er sådan at jeg er i gang med 9. klasses projektuge, og jeg har valgt emnet "islamofobi". I min problemformulering kommer jeg ind på hvad det er og hvad der er bag det. Jeg er færdig med min rapport og powerpoint, men jeg har svært ved at finde på et produkt jeg kan bruge. E... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen. (9. klasse afgangsprøve) Er der nogle der har en formelsamling eller andre nyttige hjælpemidler til problemregning imorgen? Kunne godt bruge lidt gode kompakte hjælpemidler, så jeg ikke skal bladre hele vores mat. bog igennem for at finde en formlen.. (desuden er vor... -
Kreativt produkt til projektopgave
ForumindlægHej vi er 3 drenge der går i 9 klasse og har projektoopgave i uge 1 (2016). vores overenme er: kultur og medier og vores delemne er: unge, socialemedier og mobning Vi kan bare ikke finde på et kreativt produkt til enmet mobning og vi har prøvet at kontakte en mobbeforsker. plz hjælp !?! :D -
Hjælp til produkt ang. Skønhedsidealer
ForumindlægHej Studieportalen Vi er tre piger, der går i 9. klasse. Vi skal forberede vores projektopgave, men vi er i tvivl om, hvad vores produkt skal være. Overemnet er udvikling mens vores underemne er skønhedsidealer og trends fra 1900-tallet til nu. Vi har tænkt over at lave et modeshow eller evt. på... -
Doping i cykelsport
ForumindlægHej med jer. Vores emne til projektopgaven i 9. klasse er korruption/doping i cykelsport. Vi mangler dog nogle gode bøger og kilder. Min far havde Gul Feber, og Det Hemmelige Løb liggende, så dem har vi. Men findes der andre bøger, gerne faktabøger, der nævner noget med korruption? -
Hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg trak her forleden, mit emne til min 9. klasse afgangsprøve- Det moderne gennembrud den sociale virkelig. Jeg søger noget hjælp til nogle analyser, eller gode idéer til noveller eller andre guldkorn. :P Jeg har kiggget lidt på en novelle - Nådsensbrød Det ville heller ikke være dårli... -
Hvad ville du give for denne stil?
ForumindlægHej alle, Jeg har for en uges tid siden været oppe i skriftlig dansk (9. klasses afgangeksamen). Jeg er meget dårlig til at vente, og det ville derfor være super godt, hvis I gad at læse min stil, samt give den en karakter. Opgaven lød på at man skulle skrive et essay om ventetid, samt komme med ... -
Hvad ville du give for denne stil?
ForumindlægHej alle, Jeg har for en uges tid siden været oppe i skriftlig dansk (9. klasses afgangeksamen). Jeg er meget dårlig til at vente, og det ville derfor være super godt, hvis I gad at læse min stil, samt give den en karakter. Opgaven lød på at man skulle skrive et essay om ventetid, samt komme med ... -
Analyse af kortfilmen: Valgaften
ForumindlægEn analyse af kortfilmen: valgaften! Karakter: 12 Klasse: 9 Jeg har analyseret personerne, miljøet, rekvisitterne og symboler. Dramaturgi som består af: Anslaget Præsentation Filmens Udvikling Point of no return Konfilktoptrapning Klimaks: udtoning: + virkemidler ... -
moderne tekster skrevet i din egen levetid
Forumindlæghej derude :) min veninde og jeg står og skal til eksamen i 9 klasse, her om ik så længe. vi trak begge " moderne tekster skrevet i din egen levetid " så vi ville høre om i havde nogle kilder omkring hvad der skete i perioden fra 1993 - 2012. Håber i kan/ vil hjælpe os. på fo... -
Praktikansøgning
ForumindlægHejJeg skal skrive en ansøgning til at komme i praktik i 9. klasse. Uheldigvis er vi nu kommet så langt ind i sommerferien, at jeg har glemt ALT om hvordan man skriver en god ansøgning (hvilket skolevejlederen udtrykkeligt gennemgik med os... :s). Hvis der er nogen, der har nogle gode fif, så vil... -
13 tal, hvordan?
ForumindlægJeg går nu i 9. klasse og har trods det aldrig fået en grundig gennemgang i, hvad der kræves for at få 13. Tanken har strejfet mig et par gange, men først idag blev jeg klar over at der måske ikke skulle så meget til. Hvad mener i?? Hvad skal der til før man får 13, i dansk, her tænker jeg primær... -
Hjælp til en opgave i en afgangs prøve
ForumindlægHej alle sammen ^^ Jeg mangler en opgave i en 9. klasses afgangs prøve. Jeg har prøvet at kigge på den, men jeg kan ikke få den til at give nogen form for mening. Så jeg håber der var nogen her der kunne hjælpe lidt? (: PS. Opgaven er i den vedhæftede fil (: På forhånd tak.
