Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 11201 til 11220 af 23765
-
Nuklid/isotoper
ForumindlægEn der kan forklare mig hvad nuklider og isotoper er? Jeg skal bruge det i min rapport, så et hurtigt svar ville være perfekt! Tak på forhånd. :) -
Stabile og ustabile kerner
ForumindlægEn der kan give en forklaring på hvad en stabil og en ustabil kerne er? Det ville være til stor hjælp, hvis der var en der gad forklare det, da jeg skal bruge det i min rapport. Tak på forhånd. -
Anvendelse af stråling
ForumindlægHvad bruger vi stråling til? Kom gerne med en masse eksempler! Skal bruge det i min rapport, så nogle hurtige svar ville være skønt. Tak på forhånd. :) -
Elektriker på H1
ForumindlægHej Har virkelig brug for hjælp, da jeg har en rapport der skal afleveres i morgen. Hvor skal der fasekompeneres, når vi taler om El, og hvad er krav til fasekompensering? Tak for hjælp -
Metodestudier?
ForumindlægJeg skal skrive metodestudier i min rapport, til mit projekt. Hvad er metodestudier i det hele taget? Hvad skal indgå? -
kemi
Forumindlæghar lavet en rapport om eddikesyre, hvor jeg så skal bestemme koncentrationen. jeg nået til fejlkilderne, og en af fejlkilderne er overtitrering, hvad kan jeg skrive? -
Medicinal kemi, acetylsalicylsyre
ForumindlægHej. Vi sidder med noget forarbejde til en kemi rapport. Vi er meget på bar bund. Jeg har vedhæftet et billede af spørgsmålene. -
Må ma få afleveringer for i idræt c?
ForumindlægHejsa, vores lærer har givet ogs en 4-siders rapport for i idræt c. Må man godt få afleveringer for i et c-fag?? -
Aktiv dødshjælp
ForumindlægHej Jeg har projektuge og er i gang med min rapport . Jeg har et spørgsmål omkring aktiv dødshjælp. Hvad kan jeg perspektivere aktiv dødshjælp til. -
Reaktionshastighed
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal skrive en rapport om reaktionshastighed. V=K*[H+]^a * [S2O3¨]^b er der nogen der ved hvordan man beregner ordener??? -
Fældningsreaktion
ForumindlægHej jeg sidder lidt fast i en kemi rapport, den handler om fældningsreaktion men jeg er lidt lost på hvad jeg skal skriv i diskussionen? -
Osmose i rødløg
ForumindlægHEJ Jeg sider og er i gang med en rapport, om osmose i rødløg, og er gået i stå, da jeg ikke hved Hvad osmose er. Er der nogle der måske ved bare lidt om hvad osmose er? Tak på forhånd. -
Kerneenergi
ForumindlægHej! Jeg skal lave en rapport om energi. Jeg har et spørgsmål. Hvad er kerneenergi helt præcis? Jeg syntes det er lidt svært at finde på internettet! -
Kemiske opbygning af paraben
ForumindlægHej SP, Ville bare lige høre ad, om det er fint nok at skrive dette. Det skal bruges til en kemi rapport om parabener, og jeg skal meget kort forklare den kemiske opbygning: Tak på forhånd :) -
Osmose i kartofler
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en rapport om osmose i kartofler. Hvad kan jeg skrive under diskussion udover sammenhæng med teori og forsøg resultater? -
Klimaændringerne
ForumindlægHey nogle der kan hjælpe? Det er til min rapport. Forklar sammenhængen mellem CO2 udledningen og global opvarmning samt forsuring af verdenshavene. -
HASTER_KARAKTER?? HELT LOST? KAN MAN IKKE KOMME IND VHIS MAN DUMPER I ET FAG?
ForumindlægHEj derude ;) JEg er lidt nervøs over nogle af mine skriftlige eksaminer. Håber der er ngn der kan hjælpe mig derude :) Hvis man nu dumper i et skriftligt eksamen, f.eks. fysik. Og ens årskarater i skrftlig fysik er 10 og mundtlig også er 10. og Fysik er adgangskrav i et videregående uddannelse m... -
Mine karakterer - BLÆR DIG!
ForumindlægHej folkens, da jeg har lagt mærke til, at mange 1.g'ere og fremtidige ikke har en idé om, hvordan et eksamensbevis kommer til at se ud, så vil jeg lige liste mine karakterer indtil videre (7 mangler - det er de 3 skriftlige og 4 mundtlige) - når jeg skriver -> så er det, fordi karakteren ... -
Forslag til emner og fagkombinationer
ForumindlægHej jeg skal have valgt fag til min SRP inden fredag. Det vil sige, at jeg ikke behøve at have valgt et emne endnu. Dog er det smart at have en idé om, hvilket emne man kan knytte til sin fagkombination. Derfor spørger jeg, om I kender nogle spændende emner til fagene Matematik, kemi, fysik... -
Salte
ForumindlægHej alle sammen!jeg skal op i kemi/fysik mandag, FSA, og har derfor brug for hjælp.1. hvad sker der helt præcis med Mg og SO4>>H2SO4+Mg >> MgSO4+H2+E>>MgSO4altså brintet forsvinder, energi frigøres, men hvordan går magnesium og sulfat sammen, er det på grund af brint??Håber I vi...
