Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11281 til 11300 af 35989
  • Lys

    Forumindlæg
    Hej til min EKSAMEN i morgen skal jeg præsentere emnet lys. Bagefter vil samtalen med lærer+censor bla. omhandle: -refleksion -brydning -optik
  • kemiske binding

    Forumindlæg
    hej jeg skal fortælle kkort om kemiske binding i 20 min i eksamen. hvad synes i jeg skal fortælle om, som er vigtig tak
  • kapitalfremskrivning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i fuld gang med at forberede mig til eksamen :) Et af spørgsmålene lyder på at man skal diskutere forskellen mellem kapitalfremskrivning og eksponentialfunktionen. hvad menes der ? mvh. :)
  • skriftlig matematik

    Forumindlæg
    Hey skal til skriftlig eksamen imorgen har svært ved at lære at reducere uden hjælpemidler er der nogen der har en ide til at lære det
  • Filmen "Luther"

    Forumindlæg
    Hej. Nogen som kan svare på, hvad det var for en religion, Luther var "imod".. Og hvad det i store træk egentlig var, der foregik?? Det er til min eksamen imorgen.. På forhånd tak!
  • Student? hvis man dumper

    Forumindlæg
    Kan man godt blive student i Hf, når man har dumpet i mundtlig i et fag? Hvad kan man gøre hvis man er utilfreds. Kan man tage eksamen om igen?
  • Eksponentiel Notation

    Forumindlæg
    Er eksponentiel notation et krav til fysik eksamen, altså kan det have direkte indflydelse på min karakter?
  • VØ Designinventar A/S

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med en aflevering fra December 2012 om "Designinventar" A/S og håbede på nogle havde noget inspiration til mig. På forhånd tak hjælpende studerende! (Email = [email protected])
  • Koncentration af clenbuterol i en urinprøve

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og laver et kemisæt fra 2012, hvor jeg er rendt ind i lidt problemer. Det er opgave 3 d). Jeg har vedhæftet hele sættet. Jeg håber, der er en eller anden, der vil hjælpe.
  • Aborbans og cholesteroltal

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igen rendt ind i et problem. Det drejer sig om opgave 4b) i et STX kemieksamenssæt fra 2012 - jeg har vedhæftet hele opgavesættet. Jeg håber, at der er en, der har lyst til at hjælpe.
  • Omkostninger og optimering

    Forumindlæg
    Hvis man har gennemført en introducerende markedsføringskampagne ultimo 2011 med henblik på en appetitvækker fordu for lanceringen af en ny neglelak i begyndelse af 2012, skal omkostningerne hertil så medtages i optimeringen af pris og mændge?
  • Katastrofe og Samfundsfag?

    Forumindlæg
    Halløj.. Jeg vil gerne have samfundsfag og engelsk som fag i AT 2012, men mangler lidt inspiration til eventuelle emner. Jeg er i tvivl om hvordan samfundsfaglig metode kan indgå i en katastrofe...
  • Matematik STX skriftlige

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har været op i matematik skriftlige og som har fået sit karakter der vil være søde og lægge sin besvarelser ind, så jeg kan se dem. Det skal være den fra 31 maj 2012 På for hånd tak hilsen Sara
  • Baggrundtjek på forfatter...

    Forumindlæg
    Hej.... Jeg ville bare lige vide om der er nogen der ved noget om Kåre fuglsbjerg, special konsulent, der i 2012 skrev en kronik "det privatiserede fremskridt"? skal bruge informationen under referet til hans tekst....
  • Supermagt.

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe med dette spørgsmål? Giv ét argument for og ét argument imod at USA er den eneste supermagt i dag( i 2012). På forhånd tak :)
  • Srp- indledning

    Forumindlæg
    Må man gerne skrive jeg, min osv i indledning? Og må man gerne stille spørgsmål f.eks. hvad var de vigtigste momenter i 2012 for at obama vandt præsidentvalget?
  • Tabel i %

    Forumindlæg
    Hej Hvordan regner man procent forskellen ud på (162 forebyggelse) i de forskellige år, altså hvor meget budgetet stiger eller falder for forebyggelse i 2011, 2012, 2013 og 2015? Mange tak på forhånd
  • Bøger til 1. året på Sygeplejerske uddannelsen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger følgende bøger: 1) Anatomi og Fysiologi - hånden på hjertet (2012 Munksgaard) - evt. flere bøger til 1. Modul Nogen der vil sælge???
  • Børnearbejde - perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en rapport om børnearbejde, og skal i gang med perspektivering. Jeg har tænkt mig at perspektivere til KONY 2012, men ville lige høre, hvad I synes om den idé, før jeg arbejder dybere med det.
  • Matematik - muskels tværsnitsareal

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg har vedhæftet opgaven, der kommer fra matematik A STX opgavesættet fra august 2012. Det er delopgave c, som jeg har problemer med og håber at i kan hjælpe mig med :) Tak :D