Søgning på: tysk analyse. Resultater: 11281 til 11300 af 38621
  • Analyse af "Whose War - John Edgar Wideman

    Forumindlæg
    Nogle der har en analyse af teksten "Whose War" af John Edgar Wideman?
  • hjælp nogen der har analyseret having a wonderful time

    Forumindlæg
    hjælp nogen der har analyseret having a wonderful time ! af J.G.Ballard. mit tema er dystopia
  • Hvilken genre er "Tidlig Morgen"? og analyse af "Morgen"

    Forumindlæg
    Hvilken genre (Lyrisk, Episk osv.) er "Tidlig Morgen" af Jens August Schade? Og er der nogen der kan hjælpe med analyse OG fortolkning af "Morgen" af Tom Krisensen? skal aflevere senest kl 24!! På forhånd tak.
  • analyse af Vi-synes-du-er-for-ung-til-at-tage-til-Sunny-Beach"-testen

    Forumindlæg
    Er du nogen der har analyseret den her reklame Vi-synes-du-er-for-ung-til-at-tage-til-Sunny-Beach"-testen fra ikea. håber der er nogen der kan hjælpe mig. vil gøre hvad som helst hvis der er nogen der kan hjælpe mig. (:
  • Tysk synopse - handicap "OL"

    Forumindlæg
    Hey derude! Jeg sidder med en lækker tysk synopse som jeg ikke kan komme videre med. Jeg har trukket Andere sein, og mit under emne er "handicap", derfor vil jeg gerne ind på noget med OL, men ved ikke hvordan jeg skal få det til at ligne en synopse. Jeg håber at der er nogen ...
  • Tysk Eksamen HHX 2 år.

    Forumindlæg
    Ja. Jeg skal så op til Tysk eksamen d. 16 Juni 2008.. Deter en prøve hvor jeg skal op og trække en tekst som jeg har 24 timer til at forberede hvor jeg så skal op næste dag og fremlægge den samt trække en tekst mere som jeg har 30 min til at forberede. Er der nogen der har erfaring med dette de...
  • Tyske noter til forskellige bøger søges

    Forumindlæg
    Halløj guys. :D Jeg tænkte på om nogen havde nogle noter til følgende tyske bøger: Good bye, Lenin! Die Welle Napola - Elite für den Führer Lola Rennt im juli Jeg har selv en del og vil gerne udveksle mine med andre, vis og så frem jeg kan få nogen igen. :) Jeg står og skal til eksamen her sids...
  • Hjælp til analyse af "Hvis der var krig i norden" af Janet Teller

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg skal analysere et essey kaldet Hvis der var krig i norden. Dog har jeg ikke meget erfaring i analyser af esseys. Jeg er i tvivl om bla. hvad budskabet er og hvad man kunne perspektivere til. Tak for hjælpen.
  • Litterær analyse af Home boy - H.M Naqvi

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg er i gang med SRP og skal lave en litterær analyse og fortolkning af bogen Home boy som er skrevet af H.M. Naqvi. Er der nogen som har lavet en analyse af den?
  • Hjælp til analyse af teksten: Die Brennende Wand af Peter Stamm

    Forumindlæg
    Sidder lige nu til en 24 timers eksamen, hvor jeg skal lave en analyse af teksten "Die Brennende Wand" - er der nogle der ligger inde med en analyse eller resumé af denne tekst der vil hjælpe???
  • Analyse af Poe's "Ligeia"

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lidt problemer med at analysere Allan edgar poe's novelle Ligeia? Nogen der kan hjælpe? Eller nogen som har analyseret den novelle før?
  • Analyse af "to ting man aldrig kan vide"

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg skal til eksamen i "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergaard Hvis nogen mugligvis har en analyse af den ville det være en stor hjælp. Jeg skal lave en analyse samt perspektivering.
  • Vil du læse min analyse og fortolkning af "A Journey"? (:

    Forumindlæg
    Jeg har lige været oppe i skr. engelsk på A niveau i dag. Følte at det gik okay - men da jeg kom ud af eksamenssalen og snakkede med alle de andre hørte jeg forskellige tolkninger over det hele og begyndte langsomt at blive lidt usikker på min egen. Ville blive glad hvis en godt hovede ville l...
  • En venlig sjæl der vil rette min lille tysk tekst?

    Forumindlæg
    Ich liebe Fußball, weil ich spiele Fußball sehr viel. Fußball ist mein persönliches Interesse, ich sehe Fußball am Fernsehen pro Woche. Ich sehe Fußball am Fernsehen mit meine Vatter und meine kleinen Brüder. Fußball ist eine berühmt Sport und ist meine Freizeitinteresse. Fussball ist ein Mannsch...
  • dårlig til tysk, så lidt hjælpe søges til rettelse af min oversættelse?

    Forumindlæg
    Hej.. jeg er virkelig dårlig til tysk, så har lige et par linier jeg gerne vil have rettet..KnuSUrlaub in LissabonVor zwei Monaten sagte der Chef meiner Schwester zu ihr: „ Ein Mitarbeiter aus unserem Büro soll in einer Umweltkonferenz angeteilnehmen, die soll in Lissabon statt finden. Wüns...
  • HJÆLP! Analyse, fortolkning af Niarn - Kommer aldrig igen video - hurtigt!

    Forumindlæg
    Hey. Skal til mundtlig FSA i dansk imorgen og har trukket musikvideo. Har så valgt videoen Kommer Aldrig Igen med Niarn: http://youtube.com/watch?v=5hH6cbmK-5Q Jeg er helt på bar bund. Nogle der har analyseret den, lavet noget om den? Evt. har et analyse skema eller vil give en hjælpende hånd?
  • Hej er der nogen som vil oversætte min dansk stil til tysk - 250 ord? :)

    Forumindlæg
    Adolf Hitler Hitler var født i Østrig, 20. april 1889. Han var tysk politiker og senere blev han diktator. Han flyttede til Tyskland i 1913 og blev tysk statsborger i 1932 og lidt efter deltog han i 1 verdenskrig og engagerede sig aktivt i politisk for Deutsche Arbeiterpartei i 1921 som senere b...
  • Hjælp til at rette lille stykker tysk! Haster lidt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg har lavet en opgave om en opgave (resume). Ville blive rigtig glad hvis du gad hjælpe med at rette den. Mange tak på forhånd. Im krieg und liebe ist alles erlaubt. Die Geschichte handelt von einige Leute, Hanna, Nina und Peter. Hanna sitzen in die Fensterbank ...
  • Analyse af The Sin Bin or Lucy’s Heart

    Forumindlæg
    Nogen med en analyse The Sin Bin or Lucy’s Heart? Eller rettere en karakterisering af Lucy? Tak på Forhånd.
  • Den der kan hjælpe mig med at rette mine svar i fra dansk til tysk

    Forumindlæg
    I morgen vil jeg skrive regningen. Hvem har skrevet bogen? Hvor har bøgerne ligget? Hun vil køre til Munchen. Lise og Hans er kørt med Peter. Hvem har set min avis? Jeg har ikke set din avis. Hvornår har du fået din nye cykel? Køberen vil komme igen. Vi har ikke skrevet kontrakten. Har han s...