Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11421 til 11440 af 33009
  • Privat lære søges..

    Forumindlæg
    Jeg søger en der kan hjælpe mig med biologi eksamen.Vi har 24 timers forberedesle og i den forbindelse har jeg brug for en der er super dygtig til biologi. Hf B-niveaue.God løn gives.For mere info kan jeg kontaktes på: [email protected]
  • Annuitetslån

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mat. C hf i morgen. Det er egentlig ikke en del af pensum, men jeg kunne godt tænke mig at få opklaret, hvorfor formlerne for opsparingsannuitet og kapitalfremskrivning sættes lig hinanden, når man skal bevise formlen for annuitetslån?
  • afstemninger??

    Forumindlæg
    hej har en kemi opgave for allerede til imorgen. vil nogen hjælpe.1-H2(g) + f2(g) --> HF(g).2-Na2CO3(s) + HCl(aq) --> NaCl(aq) + H2O(l) +CO2(g).
  • Eksamensprojekt religion og samfundsfag

    Forumindlæg
    Er der nogen som har skrevet Eksamensprojekt på HF i Religion C og Samfundsfag C? Jeg har nemlig valgt disse to fag, men er lidt på bar bund omkring hvilket emne/emner jeg skal skrive om. Any?
  • HÆLP, bevis

    Forumindlæg
    hej. Jeg går på hf og jeg fik denne opgave at lave. Men kan ikke. Bevis at areal af en kegles krumme overflade er pi*radius*(vradius^2+højde^2) ????????? v betyder kvadratrod ^2 betyder i anden
  • Bevis ....

    Forumindlæg
    hej. Jeg går på hf og jeg fik denne opgave at lave. Men kan ikke. Bevis at areal af en kegles krumme overflade er pi*radius*(vradius^2+højde^2) ????????? v betyder kvadratrod ^2 betyder i anden
  • Vurdering og indledning i historieopgaven

    Forumindlæg
    Jeg sidder med HF Historieopgave og jeg har om hekseforfølgelser i Danmark i 1600-tallet men jeg er meget i tvivl om hvordan en vurdering skal laves? Jeg har lavet analysen og har brugt to tekster som jeg arbejdede med, men jeg vil rigtig gerne have hjælp til vurderingen :)
  • Optagelsesprøve!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har været til optagelsesprøve på katedral gymnasium. Gymnasium og HF Kursus Odense Katedralskole Jernbanegade 34 5100 Odense C Var det svært? Hvordan foregår det til prøven? Kan man forberede sig til prøven? Tak på forhånd!!!!
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej alle jeg har lige været igennem i optagelsesprøve her i dag, på HF, jeg synes ikke selv at det gik så godt til eng og mat, tror i at jeg har en chance for at komme ind, når jeg nu har klarede det så godt i dansk
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej alle jeg har lige været igennem i optagelsesprøve her i dag, på HF, jeg synes ikke selv at det gik så godt til eng og mat, tror i at jeg har en chance for at komme ind, når jeg nu har klarede det så godt i dansk
  • termokemi

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe? hvad betyder: a) delta Hf^0 ? b) delta Gf^0 c) S^0? i a) og b) er f nedsænket, nok lettere at forstå hvis det er skrevet på papir.. på for hånd tak
  • Lommeregner TI-89 Titanium

    Forumindlæg
    HEJ :D Jeg har en lommeregner til salg for 500 kr. Har brugt den sidste år på HF. Den virker perfekt og er som ny, da jeg ikke har brugt den mere end det ene år. For info kontakt mig på 42221823 :D
  • Engelsk A mundtlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til engelsk a (HF) mundtlig og vil rigtig gerne have nogle gode råd!! Når jeg f.eks. trækker en tekst og kommer ind til lærer og censor, hvad starter jeg så først og fremmest med at sige?? På forhånd tak!
  • hjælp til ideer til større skriftlig opg.

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart i gang med og skrive større skriftlig opgave på hf. jeg har idræt på b nivea og jeg er helt på bar bund med emner til dette. er der nogen som har nogle gode ideer, til hvad man kan skrive om.? hilsen christina
  • forberelsestid...??

    Forumindlæg
    hej.. jeg går på 2. hf og har tysk på C niveau som valgfag..jeg vil meget gerne vide hvor lang tid man får til at forberede sig i...er det 24 timer eller kun 1 time?????? glæder mig til at se jeres svare :)
  • Gøre klar til skriftlig mat eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har slet ikke fulgt med stortset hele året, hvordan forbereder jeg mig bedst på Mat eksamen? Går på HF og har det på C niveau, jeg må bruge alle hjælpemidler under hele eksamenen undtagen internet. Hvordan gør jeg det lettest for mig selv? Tak på forhånd.
  • Facit

    Forumindlæg
    Nogen der ved om det er muligt at finde frem til facit fra gamle matematik eksamensopgaver for sproglige studenter??? Jeg er lige igang med at lave HF 2006-8-1V håber der er nogen der kan hjælpe mig, da det ville være rart at se om jeg har gjort det rigtigt.
  • Ideer til eksamen

    Forumindlæg
    Hey allesammen ! :) Jeg har trukket temaet the american dream og en speech af Arnold Schwarzenegger i 2004.. Jeg vil gerne går efter et tolv tal, og det er hf med 24 timers eksame Hvad er vigtigt for mig ? og hvad kan give mig et top karakter ?
  • Eksamensråd til filosofieksamen C

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til filosofi eksamen på C-niveau imorgen på HF. Er der nogen her, der har nogle gode fif til hvordan man scorer en god karakter? Jeg har ret svært ved faget i forvejen, så jeg vil egentlig bare gerne bestå!!!! På forhånd tak
  • Kemi privat underviser søges...

    Forumindlæg
    Jeg søger en til at hjælpe mig jævnligt 1-2 gange ugentligt med kemi på HF C-niveau, i Københavns området. Honoreres selvfølgelig:-)! Lars D. O. 61 78 82 61