Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11461 til 11480 af 33009
  • Find FBestem f `(4) ved hjælp af figuren.

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/documents/HFE073-MAB.pdf link her er figuren Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde f'4 ved hjælp af figuren. Eksamenssættet er fra 2007 december 18 Matematik b niveau HF
  • Eksamensprojekt

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til at lave eksamensprojekt i hf, og det skal så være i biologi og kemi.. Men hvad i alverden skal emnet være?! Indtil videre har jeg tænkt på genetik og neuroner. Har søgt, men ved ikke hvad jeg skal tale om i hverken det ene eller det andet emne!
  • Eksamen skriftlig

    Forumindlæg
    Hvad kan jeg forvente af engelsk skriftlig eksamen i morgen (går på hf). Har STX ikke været oppe? og får vi så samme emne? nej vel. Nogen ideér til hvad emnet kunne være i morgen?
  • Krav til Oxford?

    Forumindlæg
    Hej, går på HF enkeltfag nu, og er færdig når jeg er 21, om 2½ år ca. Hvis jeg nu fik 12 i samtlige fag, ville det da være nok til at kunne komme ind på f.eks Harvard eller Oxford etc?? Eller hvordan foregår det? ;) Tak!
  • ang gennemsnit?

    Forumindlæg
    jeg har fået gennemsnittet 6,9 på HF efter den nye skala, men er flere gange blevet spurgt af min familie om hvad karakteren så er på den gamle skala.. og det er jeg egentlig ikke rigtig klar over.. Er der et sted hvor man evt. kan udregne det? Mange tak på forhånd:)
  • Eksamens projekt

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har erfaring med at skive eksamensprojekt på HF i Kemi B og Biologi B Jeg skal skrive eksamensprojekt i disse fag. Men jeg kunne godt bruge et par hint til nogle gode emner. På forhånd tak :-)
  • hjælpe mig!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige fået Klaus Rifbjergs digt "under vejr med mig selv?" Og vi skal så skrive et analyse og et oplæg til et Hf-hold om sproglig kreativitet. Og det er første gang for mig, så hvordan kan man starte en god indledning? - Nogle gode råd? Hjælp, tak :D
  • Syge eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til udlandet og arbejde i maj og juni og får derfor svært ved, at gå til eksamen i de hf enkeltfag jeg er ved at tage. Er der nogle der ved, hvornår man ca. går op til syge eksamen?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver her. fordi jeg gerne vil ha lidt hjælp. Jeg skal til optagelseprøve HF her om 2 dage. Er rigtig nervøs, nogen som ved hvordan det kan gå godt. Altså hvordan det vil gå bedst. Noget man skal huske?
  • hjælp til at finde en god bog

    Forumindlæg
    Jeg skal begynde og finde en bog. som jeg skal analysere den i dansk. jeg læser Hf. er der nogen der kender til en god bog en kærligheds bog- kendt dansk forfatter der skal ikke være for mange sider. få sider - da jeg har kun 2 uger til at læse i den.. på forhånd tak.
  • vækstrate i eksponentiel

    Forumindlæg
    hej jeg er en pige, der går på 1. hf og har matematik på c niveau.. emnet er eksponentiel vækst og mit spørgsmål er : hvad er vækstraten mår x øges med en og vækstraten når x øges vilkårligt ???
  • mat b

    Forumindlæg
    hej jeg kan ikke logge ind på min restudy? jeg går på HF skolen dvs, vi får tildelt en mail hvori vi kan bruge restudy, min mail er : keit0014@thlangshf-vuc.dk men den siger brugeren ikke eksistere nogle som har en løsning?
  • Hvem retter min eksamen?

    Forumindlæg
    Hey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.?
  • Halveringskonstanten i denne opg.

    Forumindlæg
    Jeg aner intet om halveringskonstanten, andet end formlen: 0,5T = (log0,5)/(loga) Men hvordan finder jeg a? Hvordan skal jeg takle den slags opgave fremover? Jeg har vedhæftet opgaven. Opgaven er fra HF MAT C 11. MAJ 2009
  • Hvem retter min eksamen?

    Forumindlæg
    Hey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.?
  • Hvem retter min eksamen?

    Forumindlæg
    Hey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.?
  • sekant og tangents betydning

    Forumindlæg
    jeg skal til mundtlig eksameni matematik b niveau på hf..... en af de opgaver vi kan risikere at komme op i er: gennemgang af begreberne sekant,differenskvotient og differentialkvotient. Hvordan beskriver man sekant og betydning? hvad betyder differenskvotient og dens betydning i differentialregn...
  • Gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej .. Indelig blev jeg færdig med min sidste eksamen idag på hf.. Men jeg er i tvivl, om jeg er blevet student hvis jeg har et snit på 3,1 .. og kommer gennemsnittet til at stå på eksamensbeviset??
  • Eksamensresultat ansøgningsskema

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lige gjort hf eksamen færdig. Når man skal udfylde ansøgningsskema til videregående uddannelse, skal man jo anføre eksamensresultatet, altså ens endelige gennemsnit. Er der nogen der ved, om man skal anføre dét resultat, som fremgår af ens bevis, eller om man skal anføre ens resultat...
  • Translokation

    Forumindlæg
    Hej, kunne ikke finde en kategori der hed andet, så tænkte at jeg ville stille mit spørgsmål her. Når man er færdig med sit studie og skal mødes til translokation for at få taget billeder, skal man så have sin hue med? Jeg har taget en 2-årig HF.