Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11481 til 11500 af 33009
  • Litteraturens veje

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal starte på HF her til August, og har fået brev om, at jeg skal købe mig bogen Litteraturens veje. Er der nogen af jer, som har denne bog liggende og gerne vil sælge den billigt? Med venlig hilsen SineKrog
  • Re-eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg dumpede i dansk a på HF fagpakken. Er der nogen som ved om jeg kan tage en re-eksamen og eget hvor? Jeg kan først komme til eksamen på den skole jeg gik på til næste sommer!
  • Om politiskolen

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Jeg har lige et spørgsmål angående om politiskolen. Kan jeg godt tag enkelt fag og vælge de fag man skal have, også derefter søge inde på politiskolen, eller tag en 1 årige HF-forløb også derefter søge ind på politiskolen, når jeg er 21 år
  • Kan man skifte fra 1.g til 1.hf?

    Forumindlæg
    Til studievejledning. Jeg har gået 4 dage i 1.g STX, men overvejer HF. Er der nogen mulighed for at man simpelthen kan skifte fra 1.g til 1.hf? (når jeg nu kun lige er startet) Venlig hilsen Anne Andersen
  • Politiet's krav

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil meget gerne komme ind til politiet, men er lidt itvivl omkring kravene: Der står man skal have en gymansiel udd (hhx, stx, hf, htx) Men skal man have et snit, for at komme ind? eller er der et niveau man skal have, eller er der en prøve man skal bestå, for at komme ind? På forhånd tak!
  • Facit til grammatikøvelser?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er HF engelsk selvstuderende og ville bare spørge om, der er nogle, der sidder inde med facit til de grammatikøvelser i bogen "GET IT RIGHT", som er skrevet af Poul Tornøe. Det vil være en stor hjælp for mig, så kan jeg nemlig se, om jeg har forstået tingene korre...
  • Hjælp :)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :)
  • Er der ingen der kan hjælpe mig? :)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :)
  • Tale integration fra Martin Luther King

    Forumindlæg
    Hej, er der en der kan hjælpe mig med en god tale fra King, hvor han taler om integration og ikke voldelige fremgangsmåde? helst ikke "I have a dream" Det et til SSO (som SRP på HF), og skal bruge den til at sammenligne med malcolm X´s ballet or bullet. På forhånd tak
  • distancen ml. centrum og plan

    Forumindlæg
    jeg har plan: 1/7(x-5) + 1/5(y+4) = 0 omskrives til: 1/7x + 1/5y + 3/35 = 0 kuglen har centrum i (0,0,0) og radius r = 5 distance formlen: ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/3d.html hvad gør jeg..???
  • Engelsk eksamen still

    Forumindlæg
    Jeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter.
  • Ratte eksamen stil på B nivo ?

    Forumindlæg
    Jeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter.
  • Rettelse af eksamens stil på B Nivo ( Eng )

    Forumindlæg
    Jeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter.
  • Mundligt Dansk A !!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. Mange tak å forhånd.
  • Monsun

    Forumindlæg
    Heej alle sammen.. Jeg går på HF (1 år) Og jeg skal lave en rapport om Monsun, men da jeg var syg da vi lavede den i klassen vil jeg gerne spørge om nogen af jer ved hvad man skal skrive om og hvad Monsun er?
  • STRESS :´(

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Der er kun 4-5 måneder tilbage til eksamener, så jeg går og stresse så meget, jeg har aldrig haft det sådan før, det er forfærdeligt. Jeg SKAL bare kommer ud af hf med et godt gennemsnit. Hvad skal jeg gør for at slippe af med alt det stress. :´(
  • Dansk eksamen A !!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. mange tak på forhånd.
  • dansk Eksamen A

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter.
  • Kollektive organisationer?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er i gang med forberedelsen til min samfundsfaglige eksamen på HF og er kommet i tvivl om hvad en kollektiv organisation egentligt er? Jeg overtænker det nok egentligt bare, men en simpel forklaring med et par eksempler, vil blive taget imod med kyshånd! På forhånd tusind ma...
  • Må jeg tage GSK?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har idag afsluttet mit første år på HF i en klasse, men står lidt i et dilemma. Foruden min fulde HF er mine tilvalgte fag spansk 0-B samt matematik B. Som valgfrit fag det første halve år af 1. HF har jeg haft billedkunst, som jeg ikke fandt interessant. Jeg vil derfor ikke gå op ...