Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11501 til 11520 af 176852
-
SRP biologi A og Historie A!!! EMNE!!!!!
ForumindlægHejsa. Jeg skal MEGET snart vælge emne til SRP. Mine to fag er biologi A og Historie A. Er der nogen som har skrevet om emnet sexologi i disse to fag? fx fosterdiagnostik, graviditet, abort eller noget i den retning? Jeg er så desperat efter hjælp :( MVh annamaria -
p går op i a??
ForumindlægEr det rigtig at man kan skrive:\np går op i a, således:\np|a ?? -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægHej hejJeg skal til old-eksamen, og ville høre hvordan jeg bedst kan forberede mig.Vi har opgivet:ØdipusLysistrate eller kvindernes opgørIliadenHerodotLysias' talerPlaton - hulelignelsen og apologienThukydid - Perikles' gravtaleXenofon - Sokrates' ForsvarstaleVi har valgt at vi vil op... -
Fransk eksamen
ForumindlægHej foliiis Jeg skal til fransk eksamen om en månedstid... Del 1 skal man forberede sig til sin disposition. Men del to når man skal trække et spørgsmål hvad kunne spørgsmålet være? i må meget gerne også hjælpe mig i engelsk. -
AT EKSAMEN
ForumindlægEr i tvivl om hvordan at eksamen skal foregå.. Skal man sige det man har skrevet i sin synopsis? Eller hvad er det helt konkret man skal sige? Bare metode og videre undersøgelse? Eller hvordan.. Det kunne være rart hvis en med erfaring kunne forklare det På forhånd tak -
HJÆÆLP! Geografi eksamen :)
ForumindlægHej... Jeg er ved at læse op til eksamen, men er stødt på noget med dybgrave :) og jeg forstår det ikke... Så jeg håbede lidt, at der var nogle der kunne fortælle mig: Hvad er dybgrave og hvordan opstår de?? Takk på forhånd? :D -
Fysik eksamen
ForumindlægHjælp! jeg skal til fysik (folkeskole) eksamen om 3 dage og jeg kan ikke finde nogle lette forsøg til radioaktivitet, vekselspænding og salte. Er der nogle der kan hjælpe? -
Opgave 5.28 Rød kemi-bog
ForumindlægHejsa! Håber at der er en klog person der kan give nogle hints til denne opgave. Er gået helt i stå, jeg kan ikke se hvordan jeg kan løse den, eller hvordan jeg skal komme i gang.Opgave 5.28I tabelværker findes følgende data for calciumphosphat:Opløselighed i vand ved 25 grader C: 0,36 mg/100 mL.... -
Hurtig rettelse a Engelsk A niveau stil
ForumindlægNogle som gider tjekke den her gennem for de væreste fejl, eller mere "sproglige konstruktioner", for der skulle helst ikke være nogle fejl som sådan: War is a conflict involving use of weapons and physical force by states or other larger “organizations”, often caused by a lack of dia... -
Hvordan forgår eksamen?
ForumindlægJeg har haft nogle ringe vejleder hele vejen gennem gymnaiset med hensyn til AT og har samtidig været ekstremt dårlig til at stille spørgsmål.. Så nu prøver jeg her i stedet, studerende er ofte bedre til at forklare. :) Jeg skal til eksamen i AT og jeg har ikke styr på hvad der skal ske. Hvad går... -
Eksamen - dansk
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan man mest effektivt forbereder sig til dansk? Spørgsmålet er om det kan betale sig at forberede sig til dansk eller om man bare skal gå videre til næste fag...? -
Drama eksamen!
ForumindlægNogen herinde der skal op i drama? Jeg skal nemlig, og ville gerne have en nærmere forklaring om hvordan det foregår... -
Eksamen - Hvad trak i ??
ForumindlægHey..Eftersom at jeg meget snart skal op i relg. vil jeg høre, hvad i andre trak af tekst. Hvilke punkter var afgørende i teksten og hvad var relevant at perspektivere dem til..På forhånd tak..og held og lykke til alle dem - ligesom mig - der skal op i relg. -
Religions eksamen
ForumindlægHej, jeg er ved at læse op til religion, og tænkte på om der er nogen der ved, hvor nødvendigt det er at læse alle artikler, indlæg og alverdens andre tekster man har læst, og som er en del af pensum? Handler det ikke bare om at have rigtig godt styr på de forskellige religioner? På forhånd tak:) -
At-Eksamen
ForumindlægHej alle Jeg ville lige høre, hvilken metode bruger man i samfundsfag hvis man har valgt at inddrage en sociolog? Jeg skal undersøge overvågningens betydning for et samfund idag, og har valgt at inddrage Foucalt. Hvordan arbejder jeg så? -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHar fornyligt trukket "Relationships" i engelsk mundtlig, jeg har snakket med min lære om det og vi blev enige i at jeg måske kunne lave noget om Donald Trump og USA´s forhold til ham og sådan noget. Har i nogle ideer til spørgsmål som jeg kan sætte på min synopse nu når det skal handle... -
Eksamens spørgsmål?
ForumindlægHej folkens kan i hjælpe mig med et Mat B del spørgsmål i modellering? spørgsmålet lyder: Delsprgsmal. Funktionsanalyse Overskudsfunktionen kan beskrives ved denne funktion F(x) = - 0,5 (skrevet som brøker)x2-3,5x +4 Redegør for at denne funktion har et maksimum vha differentialr... -
Naturfags eksamen.
ForumindlægHej alle sammen, Når man skal fremlægge om hvorfor vand er så vigtigt for alle levende organismer, er det så dårligt og starte med at sige ca. en side om hvad vand er for noget og dens funktion? -
dansk eksamen
Forumindlæghej nogen der ved om man må skrive notter på sin synopsis? -
Historie eksamen HASTER
ForumindlægHej. Jeg har trukket forløbet om Danmarkshistorie fra vikinger til velfærd. Dog handler alle mine kilder kun om velfærdsstaten. Hvor høj grad skal jeg ligge vægt på mit forløb? Altså jeg tænker på om de kommer til at stille masser af spørgsmål til mit forløb?
