Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 11521 til 11540 af 65693
-
Hjælp matematik - Er lidt lost?
Forumindlæghej jeg sidder og har det meget svært med disse opgaver, (tjek vedhæftet) a) har jeg fået til y=-3x+1 ved at differentiere og til sidst isolere for b. ( ved dog ikke om den er rigtig). i b) tror jeg at man skal bestemme toppunkt ved differentialregning? men h´forstår ikke hvordan jeg skal... -
matematik opgaver....
Forumindlæghey, jeg har svært ved at løse to opgaver. Jeg har virkelig prøvet mig frem, men fatter stadig ik en brik, jeg har dermed også google mig frem, men føler det ikke hjælper. håber i kan rede min dag... på forhånd tak!! :D -
Hjælpt til matematik
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med at løse denne opgave? -
eksamen VIGTIGT!!!
Forumindlæghej jeg skal snart op til eksamen og jeg sidder lidt fast med en spørgsmål hvordan sikre velværdsstaten en lav arbejdsløshed -
Polterabend Eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være? -
Råd til eksamen..
ForumindlægHej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak.. -
Eksamen radioaktivt
ForumindlægHej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i moregn, i religion. Men ved ikke hlet endnu, hvordan det foregår. Måske der er nogle søde mennesker derude, som gerne vil fortælle mig det? -
Thise eksamen
ForumindlægArrrrgh!.. Har været til eksamen i Thise case i dag... Damn, ham censoren gav godt nok ikke gode karaktere.. -
Eksamen 2011
ForumindlægHejsa, Er der nogle der kan fortælle mig hvilken opgave som tysk A fik til eksamen i sommers? Mange tak for hjælpen! Hilsen, Frederik -
Hjælp til musikanalyse til eksamen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til eksamen i musik, C-niveau, i næste uge, og vil høre om der er nogen herinde som vil assisterer med analyse delen? :) -
Historie eksamen .
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvordan historie eksamen foregår ? Evt. nogle prøve spørgsmål eller talepapire ? -
Eksamen i morgen
ForumindlægHej alle jeg skal til Historie eksamen i morgen, men jeg har ingen ide om hvordan den foregår, er der nogle der kan hjælpe mig -
Gødning - eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen på FSA niveau, men kender ikke nogen forsøg man kan lave hvis man trækker Gødning. Er der nogen der kender et godt/ikke for svært forsøg ? -
ng eksamen?
ForumindlægHejsa. jeg skal til ng eksamen på mandag, men har ingen anelse om hvordan det foregår? er der nogen der kan forklare hvordan det kommer til at foregå??? på forhånd tak:D -
hjælp til eksamens oplæg
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin king". Er der nogle der har skrevet det? -
hjælp til eksamens oplæg
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin King". Er der nogle der har skrevet om den? -
Dansk Eksamen - Haster!!!
Forumindlægskal man læse sin begrundelse af valg op ved eksamen? Eller har censor styr på det? Og hvor lang tid skal man fremlægge? -
AT eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen, og jeg ved ikke hvordan og hvorledes den skal foregå? Skal man snakke kun om synopsen , slavisk eller hvordan og hvorledes? -
Lektiehjælp til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk eksamen d. 8/6. Jeg søger en lektiehjælper der kan hjælpe mig inden jeg skal op. Vh Line
