Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11841 til 11860 af 95433
-
Planer efter sommerferien
ForumindlægBegynder du på gymnasiet?Fortsætter du i gymnasiet/hhx/htx/hf?Tager du et sabbatår, eller går du direkte efter den videregående uddannelse?Kort sagt: Hvad er dine planer efter sommerferien? -
Er kommet i probs :(
ForumindlægHey!Jeg er kommet i nogle probs... Er kommet for sent igang, og kan desværre ikk nå at få min kammi til at rette mit engelsk, derfor vil jeg høre om der ikk skulle sidde nogle venlige sjæle herinde =)Spørgsmålet:Discuss how decent working conditions can best be ensured in the developing countries... -
hvordan?
Forumindlæg..kan jeg få mine karakter op i mat? er virkelig dårlig til det. på forhånd tak... -
cos, sin og tan
ForumindlægFiguren viser en model af en park ABCD. Nogle af målene er anført på figuren. Fra A til C går der en sti, der deler parken i to dele. A: hvor lang er stien AC? B: Bestem vinkel D i trekant ACD C: Hvilken af de to dele af parken har størst areal? som i kan se har jeg regnet opg a og ... -
Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII)
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i old, og mangler noter til Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII). Er der nogen der ejer noter til det emne? -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Latin undervisning...
ForumindlægHvor kan man finde privatundervisning i latin C-B i København ??? -
re-eksamen?
ForumindlægUhh, jeg var oppe i fysik igår... tsk tsk, det var noget værre noget... overvejer at gå op igen næste år, hva vil det indebære? skal jeg op i fuld pensum osv???varm karmaLasse -
Eksamen
ForumindlægHey...Går i 2 g på sproglig linie, men var ikke oppe til nogle eksamen i 1 g, så mit spørgsmål er, hvor mange skal man minimum have været oppe til efter 2g.???Endvidere er jeg ikke speciel glad for naturfag, men skal man op til i 2 g.Både mundtlig og skriftlig...???Nogle jeg har snakket med, mene... -
Kemi: Opløselighed
ForumindlægFra Myginds A1 bog:Opgave 88:Sølvioner danner kompleks med thiosulfationer og jeg skal så beregne opløseligheden af AgBr i 0,100M Na2S2O3. Jeg får komplekset til Ag(S2O3)2^(-3)men syntes så jeg mangler lidt som fx opløselighedsproduktet så jeg kan opskrive en ligning. Opgave 85:Der dannes et hvid... -
HASTER! Kemi-eksamen i 1g?
ForumindlægHvordan foregår den, hvor meeget tid har man osv?:) -
hvad har I om?
ForumindlægNu har vi haft om bølger i hele grundforløbet (okay, undtagen lige i starten, hvor vi repeterede en smule)... og jeg ved ikke om vi også skal have det efter grundforløbet, men det er så træls at have om det samme hele tiden. \n\njeg vil bare vide om der også er andre 1.g'ere der har haft om d... -
"Tjek din viden"
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om, hvorvidt vores lærer er god eller dårlig rent fagligt, altså til at formidle viden.Derfor tænkte jeg, om der findes et sted på nettet, hvor man kan teste sin viden og finde ud af, hvad man burde kunne efter et halvt år. -
TI-82
ForumindlægJeg er ved at undersøge, hvad den konkrete forskel på TI82 og TI83/84 er, men kan ikke rigtigt finde et godt link, der beskriver TI82.Hvis nogen enten kender et link eller er i stand til at ridse forskellene op, vil jeg være taknemmelig.Ideen er naturligvist at spare penge ved at bruge TI82 isted... -
Phenol?
ForumindlægHvilke synonymer er der for Phenol? -
elektronstruktur?
Forumindlæghejsa jeg har en opgave hvor jeg skal angive elektron strukturen for NO3-? hvordan er det nu liiige?? :) -
Mundtlig prøve 10. klasse
ForumindlægHej. Jeg skal snart til den mundtlige prøve i matematik 10. klasse. Jeg tænkte på om der var nogen, som havde opgavesæt til forberedelse af den mundtlige prøve i matematik. Er der nogen der har nogle gode råd eller forslag til hvordan jeg kan forberede mig? Jeg har problemer med at tegne parabl... -
Hjælp til mat
ForumindlægHej... Jeg sidder og laver matematik og er ikke helt sikker på om jeg regner rigtigt, hvis der var en venlig sjæl der lige ville rette det igennem og hvis der er fejl så sige hvordan jeg burde gøre det. på forhånd tak -
Ammoniumsulfat eller vand
ForumindlægHej allesammen Jeg håber, der er nogen der kan svare på dette spørgsmål. Har fået et ark af min lærer, hvor vi skal danne et gødningssalt udfra svovlsyre og ammoniakvand. Han har skrevet at formlen på ammoniakvand er (NH^4)2SO^4 , men så vidt jeg ved er det NH^4OH Er der nogen der ved om jeg... -
vitamin indhold
ForumindlægNogen som kan hjælpe med nedenstående opgaver? 3002 B: Når spinat blancheres, ændrer vitaminindholdet y sig (målt i bestemte enheder) efter forskriften y = 31,5 * 0,887^t hvor t er tiden. a) Bestem t for y = 19 Nitratindholdet i spinat ændrer sig samtidig og følger forskriften z = 20,3 + 6...
