Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11861 til 11880 af 57177
-
Eksamen
ForumindlægJeg afslutter billedkunst og musik i år, er det muligt at finde ud af hvor stor sandsynlighed der er for at komme op i en af de to fag?Passer det at jeg skal på i 0-1 mdt. eksamen i år? -
Problem :(
ForumindlægJeg har et stort problem. Jeg vil gerne søge HF, jeg spurgte min klasselærer om jeg kunne klare HF han sagde det kan du sagtens. Derefter gik jeg til min studievejleder og han sagde at jeg skulle have 0 i fravær for at komme ind på HF. Derefter gik jeg tilbage til min klasselærer han fortalte at ... -
Besættelsestiden i Danmark
ForumindlægHej. Jeg trak som overskriften siger : Besættelsestiden i Danmark d. 29 august 1943. Mit problem er jeg ved ikke hvad jeg skal sådan præcis skal fortælle om :s Jeg kan heller ikk finde kilder :s skal man have kilder? og skal man inddrage de kilder man har læst på skolen? hvordan skal jeg frem... -
Stil
ForumindlægHvordan skriver man bedst muligt stil til eksamen for at opnå 12 ? -
Hvad har I søgt?
ForumindlægFor at det hurtigere bliver d. 30. :) Hvad har I andre søgt ind på? Jeg har søgt ind på Dansk på KU. -
Gymnasiet
ForumindlægHej mennesker. Jeg er en pige der går i 9.klasse. Jeg har gået rundt, og har været virkelig stresset over noget. Jeg ved simpelthen ikke om, jeg skal tage HTX eller STX og, hvilken linje jeg skal tage. Jeg er så nervøs og stresset, over at tænke på det hele tiden. Derfor vil jeg gerne have råd, ... -
Store problemer - Oldtidskundskab
ForumindlægKrise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend... -
need help...please take a look
Forumindlægjeg har virkelig brug for deres hjælp...jeg har oversat 2 breve fra dan-eng... i er meget velkomme til at tilføje lidt ekstra hvis i vil....brev 1.vi har modtaget deres brev af 5. maj samt den fremsendte prøve og takker for deres forespørgsel på tørklæder.som de formoder, er vort firma producent ... -
nogle der gider hjælpe med en engelsk oversættelse?
ForumindlægHey, Ing form opgave, Familien Petersen besluttede at tage på ferie til England. De ønskede at køre i bil. De havde overvejet at flyve men det var for dyrt. Der var bare ét problem: børnene kunne ikke fordrage at køre i bil. Da de ankom til england, glemte faderen at køre i venstre side af vejen ... -
Korstogene
Forumindlæghvad var den egentlige drivkraft bag korstogene?? Hvis nogen har notater til Korstogene, modtager jeg gerne :o) på forhånd tak -
antisemitismen
Forumindlæghej :) jeg har brug for jeres hjælp. er der nogen der kan hjælpe mig med jødehadet under 2 verdenkrig og propaganda håber i ville hjælpe med, da jeg skal til eksamen -
Vil i rette denne oversættelse?
ForumindlægHej . Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. har skrevet den, men føler virkelig der er mange fejl. Den er lidt lang, men håber som sagt at I vil hjælpe mig. Danske version: Emnet for min første bog var Krimkrigen. Jeg ville have foretrukket at skrive om boerkrigen eller første verd... -
KLIMA!
ForumindlægHvordan ville medierne kunne ændre danskernes indsats for klimaet? -
Videre i systemet..
ForumindlægDet var som igår jeg begyndte i 0.klasse, men det værreste er når man så ved at det er slut og skal begynde et andet sted. Problemet er om min drøm også er slut? Min drøm som jeg ønsker mere end alt begynder at se tåget ud, allermest fordi jeg skal begynde på STX efter sommerferien. - Er der noge... -
matemaitk b - niveau
Forumindlæghej alle. Jeg skal starte på STX efter sommerferien og skal have matematik på b muligvis a niveau. Nogen der ved hvilken lommeregner jeg skal anskaffe mig? på forhånd tak Nissehue -
hjælp
ForumindlægNogen der ved hvorfor der bruges do-omskrivning i følgende sætning: I do wish you would not laugh at me Isabel På forhånd tak :) -
AT7 HJælp
ForumindlægHej alle sammen sidder og skrive AT7 ''Rejse'' og har valgt AIDS i fagene Dansk og biologi, Jeg håber i kan hjælpe mig med en god problem formulering !! -
Hvilken kasus?
ForumindlægHej Hvilken kasus er relevant for substantiver på dansk? Er det genitiv? -
Sygeeksamen 2008
ForumindlægNogen der har været til sygeeksamen i dansk sidste år? -
kurs
ForumindlægEr lige blevet i tvivl om noget vedrørende kurs og valuta.Altså fra dansk til udenlandkse penge siger man dkr*100/kurs men hvilken kurs er det man skal bruge, den danske eller den udenlandske?og når det er fra udenlandsk til dansk= udenlandsk * kurs / 100 men hvilken kurs skal der bruges den dans...
