Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11861 til 11880 af 95433
-
matematik - eksamen
ForumindlægHej lige et spørgsmål til 1 års HF. Er det sådan at jeg får lommeregner med ind til skrfitlig matematik og så vil jeg også lige hører om jeg skal huske alle de 1000 formler eller om de er angivet under de forskellige opgaver... -
Ret min stil
ForumindlægEr der nogen der vil rette min stil og give den en karater og komentar til hvad jeg kan gøre bedre? -
AT - Kemi Metoder
ForumindlægHej, Jeg skal snart op i AT, men er i tvivl om jeg kan benytter mig af andre end den naturvidenskabelige metoder? -
HJÆÆLP!! ER DESPERAT!!!
ForumindlægHej... Er der nogen der kan give mig en nem, og kemisk forklaring på hvad benzin er? Håber virkelig i kan hjælpe. -
oldtid
Forumindlæghey.. jeg vil spørge om, hvilket metoder man kan bruge i oldtidskundskab? har nemlig lidt svært ved det. -
Gengivelsesstrategi i en skulptur?
ForumindlægHvad betyder det at man skal finde '' forskelle og ligheder i gengivelsesstrategien'' i to forskellige skulptur. Hvad er en gengivelsesstrategi? Jeg har brugt for et svar i dag, håber at der er nogen som kan hjælpe -
Eksamens eksempel?
ForumindlægEr der nogen har et eksempel på hvordan pyskologi eksamen mundtligt ser ud. med 24 min. forberedelse? -
Hjæælpp 1g Musik ??
ForumindlægHeeej Folkeens Jeg skal starte på 1g efter sommerferien og som kunstnerisk fag skal jeg have musik .. Ville høre hvordan det er? Hvad laver man?? Er det svært ?? På forhånd tak -
folkeskolen- er det vigtigt man har følt med , hvis man skal på gym.?
Forumindlæg.....? -
Eksponentiel funktion i Geogebra
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvordan man løser denne opgave i Geogebra? Indbyggertallet i Store Regneby var i 2010 på 53.000 indbyggere. Tre år senere var indbyggertallet steget til 62.000 indbyggere. A) Beregn hvad indbyggertallet vil være i 2020, hvis indbyggertallet stiger som en lineær funkt... -
Differentiere
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med at differentiere dette udtryk: Jeg har fået at vide af min lærer at jeg skal bruge produktreglen dvs. h'(x)=f '(x)*g(x)+f(x)*g '(x) Men hvordan kommer jeg videre med det her -
Hvad er regression i matematik?
ForumindlægHvad er regression i matematik? -
ENGELSK TERMINSPRØVE! (HTX)
ForumindlægEr der nogen der har et eksamensæt af den Engelske skriftlige eksamen B (HTX). Jeg skal til terminsprøve på mandag og vil gerne øve lidt! Har ledt på nettet og kan ikke finde en eneste til HTX B-nivuea!! Please hjælp! :) -
Metafor
Forumindlæg"Hvor skinnet faldt på muren" er det en metafor, hvis ja, så hvorfor ?? -
Hjælp mig med at forstå Aluminiumsulfat..
ForumindlægJeg prøver at forstå Aluminiumsulfat. Det er et salt. Men hvis det er et salt, så er det vel en ionforbindelse, dvs. 2 eller flere molekylder der bliver holdt sammen af modsat rettede ion ladninger? Hvordan kan det så være at når jeg kikker på et billede af molekylet, ser det ud som om alle b... -
dumpet matematik - liv over?
Forumindlæghej Studieportal Da jeg ikke tog mig sammen i Gym og tog så på VUC men dumpede undrede jeg mig så, om der egentlig er videregående udannelser der ikke kræver matematik? -
Studieretning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal begynde på STX snart og skal til at vælge studieretning. Jeg tænker på at vælge bioteknologi, som går ind under naturvidenskabslinjen. Jeg vil bare gerne hører hvordan den linje er? Da den linje har meget med biologi at gøre så er jeg faktisk også lidt bange. Jeg er ik... -
MEDICIN-STUDIE
ForumindlægHey alle sammen herinde. Jeg går på HF, og bliver student til sommer. Men problemet forekommer der, at jeg vil meget gerne studere medicin. Det ser lidt svært ud med de krav som de stiller, som er svære at honorere. Jeg skal op i 8 fag, og 12 eksamer!!Så spørgsmålet lyder: ved i om man alligevel... -
Søger Gamle Eksamen opgavesæt - MAT B
ForumindlægJeg har Matematik på A-niveau, og skal op i 3.g. Vi har i 2.g arbejdet med diverse opgaver fra matematik b-niveau og jeg føler at jeg mangler noget. Jeg vil derfor bruge min sommerferie på at løse nogle af de gamle b-niveaus eksamenssæt. Hvis der er nogle der ligger inde med nogle eksemplarer, e... -
facit til Eksamenshæfte matematik D Dec. 2017
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med facit fra December 2017 fra opgavehæftet niveau D?
