Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11881 til 11900 af 32040
-
Psykologi case ift epigenetik og stress
ForumindlægHejsa Skal snart skrive SRP i fagene bioteknologi og psykologi. Jeg har emnet epigenetik og stress, og har behov for at finde en psykologifaglig case, som netop omhandler mit emne. Jeg er dog lidt blank på hvor jeg kan finde sådan en case, da den både skal indeholde epigenetik og stress. Hvis no... -
Langston Huges og den amerikanske borgerrettighedsbevægelse
ForumindlægHej :) I min problemformulering til min srp, er jeg blevet bedt om at analysere og fortolke nogle litterære tekster af Langston Huges. Er der nogen der ved, hvilke digte/noveller han muligvis har skrevet som jeg kan bruge? Mit emne er den amerikanske borgerrettighedsbevægelse, og den eneste tekst... -
SPR - Gode råd
ForumindlægHej, Jeg tænkte på om der sidder nogen med nogle gode råd til alle os, som sidder og knokler med vores SPR. Hvis I gør, så skriv endelig - det vil helt sikkert gavne en masse andre elever og studerende! Håber at der er mange der vil give gode råd, så vi alle kan få skrevet en rigtig god SRP ! - E... -
Brændværdi
ForumindlægHvordan siger man brændværdi på engelsk ? -
fagsprog
Forumindlæger der nogen der ved hvad hedder fagsprog på engelsk? -
fedme
Forumindlægjeg er næsten færdig med min synopsis om fedme, men kan stadig ikke finde en forudsigelse/fremskrivning om hvordan fedmen bliver i fremtiden ? er der nogen der kan finde noget, og evt. hjælpe mig med at finde de nyeste tal omkring fedme ?? -
Kvantefysik og lys?
ForumindlægJeg er ved at gøre mig klar til at skrive min SRP. Jeg har valgt at jeg gerne vil skrive i fagene Fysik og Idehistorie. Mit hovedemne er Kvantefysik, og nu er mit spørgsmål så: Kan man godt i forbindelse med kvantefysik komme ind på lys, bølger og partikler? og - Christian Huygens og h... -
Genetiv
ForumindlægHej! Jeg har en opgave i engelsk, hvor jeg skal definere genetiv i engelsk? Nogen som kan hjælpe? På forhånd tak:) -
Fp9
ForumindlægHej SP. Skal skrive en stil fp9 engelsk december 2019, som skal afleveres i morgen Nogle der ved hvad fp9 engelsk december 2019 hvad man skal skrive om? -
Når man skal til afgangsprøve ..
ForumindlægJeg er en pige i 9. Klasse, jeg skal til afgangsprøve i engelsk mundtlig her om et stykke tid. Men sagen er at jeg er okay til det med grammatik men når vi skal 'snakke' engelsk - bliver jeg bange. Jeg tror jeg har en forbi. Jeg har prøvet at lave det samme indlæg og følge nogle af råd... -
hjælp til en ven
ForumindlægHej Min ven står i den situation at have har under 2 i gennemsnit, faktisk 1.8 lige nu og vores SRP er den sidste eksamen som vægter på 2, kan hans SRP få ham til 2 eller over og hvad skal han have i karakter for at det træder sig ind? -
Hvordan analyserer jeg en tale?
ForumindlægJeg skal som led af min større skriftlige opgave analysere en tale. John Foster Dulles' tale under den kolde krig. Hvordan gør jeg? -
HTX Mat/it
ForumindlægHej allesammen jeg skal starte på htx efter sommeren hvad synes i om mat / it linjen dem er har taget den før tak på forhånd. -
HTX ELLER STX!?!?
ForumindlægHej. Jeg skal snart blive afklaret med hvilket gymnasie jeg skal på efter 9.klasse. Som mange, er jeg en som gerne ville have viden ift: Er det sværere at have et godt gennemsnit på HTX End STX!? Hvilke fordele og ulemper, er det ved at vælge enten HTX, eller STX? (Det er udelukkende gennemsni... -
Porten til Gymnasiet.
ForumindlægHej. Jeg går i 9 klasse og har et snit på 6.0 fra sidste årskarakter i 8. Jeg har lige været op til min matematik færdighedsregning i terminsprøve og klarede mig med et sikkert 7 tal! Jeg har ikke fået de andre endnu. Jeg vil gerne på HTX. Og jeg er meget bange for at jeg får dårlige karakterer i... -
STX eller HTX << Læge >>
ForumindlægHeya jeg har besluttet mig for at være læge ^^ -.- Men er det så HTX jeg skal tage eller STX? Hvad er bedst. Og hvilke fag? Havde tænkt mig A-Mat A-Fysik B-kemi ?? Kunne i komme med nogle gode råd? Skal jeg tage biologi istedet for ... hvad? Tak tak :D OG VIGTIGT: Synes i jeg burde tage 10. k... -
Fremmedliggørelse ??
ForumindlægEr der nogen der tilfældigvis ved, hvordan man siger fremmedliggørelse på engelsk ?? -
Kommaer !!
ForumindlægHej Hvornår sætter man komma på engelsk? Sætter man kun grammatiske kommaer? -
anatomy udtalelse
ForumindlægHey (: hvordan udtaler man "anatomy" korrekt på engelsk? -
Post/senmoderne litteratur??!!
ForumindlægEr der nogle som enten ligger inde med nogle notater eller andet godt omkring den postmoderne/ senmoderne litteratur?? Jeg skriver studieretningopgave om identitet i det senmoderne samfund.. og har analyseret novellen, The red line. Nu skal jeg så beskrive den engelske litteratur i det senmodern...
