Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 101 til 120 af 181596
-
2004-8-3 skriftlig matematik
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af den sidste del i opgave 7a i følgende link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-3-SF-MED.pdf?menuid=150560 Mit bud: Jeg har angivet den samlede længde af stien fra A over V til B udtrykt ved x: f(x)= sqrt(800^2+x^2+500^2+(2000-x)^2 Men hv... -
Skriftlig matematik B - eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal op i skriftlig matematik B her på nøste fredag. Jeg er desværre i tvivl om hvilke formler, jeg bør kunne udenad, - håber nogen vil hjælpe. Tak på forhånd Hilsen Matt -
Samfundsfag A skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Nu skal jeg, som så mange andre, til eksamen i samfundsfag A skriftlig på mandag. Så jeg ville lige høre, om der er nogen der har en idé om, hvad der kunne være af hovedemner i oplægget? Sådan noget som klima, når nu klimatopmødet bliver afholdt i DK og er rimelig aktuelt, måske? Eller and... -
Tysk A - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle. Så er tiden til tysk skriftlig a stx eksamen på vej. Jeg vil gerne vide nogle ting hvis i kan hjælpe. Gode råd? Hvor meget vil i sige de forskellige opgaver skal fylde? ( Da der ikke står hvor mange ord ligesom i engelsk) -
Matematik A
ForumindlægHar man dumpet i matematik hvis man har fået 7 i årskarakter, men 00 til eksamen? -
Mundtlig matematik A eksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart op til mundtlig og skriftlig matematik eksamen på STX, A-niveau. Jeg ville høre om der var nogle, der havde nogle tips og ideer til eksamen, f.x. hvordan man bedst udnytter tiden under den skriftlige eller hvordan den mundtlige håndteres. Måske er der nogle med egne erfaringer... -
SKRIFTLIG
ForumindlægEngelsk noter til engelsk B skriftlig? ( -
Slagtet i skriftlig eksamen
ForumindlægTil STX 3.g eksamen i dansk, er der virkelig mange fra min klasse der er blevet slagtet. Det højeste der blev givet er 3 9-taller, og ellers er det 8-7-6-taller for resten. Jeg går i en sproglig klasse, hvor dansk karaktererne normalt ligger meget højere. Er det det samme for jer andre der har... -
Skriftlig engelsk - matematiker
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har været til skriftlig engelsk i dag (jeg er matematiker).. Nogle af Jer der også har været oppe i dag?? Synes nemlig at det kunne være spændende at høre hvad I andre synes om teksten Andy Comes Back.. -
Samfundsfag A (stx) skriftlig eksamen
ForumindlægHej er der nogle som har været oppe i samfundsfag A skriftlig eksamen endnu? (stx) -
Engelsk A skriftlig eksamen??
ForumindlægJeg var til skriftig eksamen i engelsk i dag, og syntes ummidelbart det gik helt okay. Men så sad jeg efter og talte lidt om den 2. delprøve (skrive essay) med andre fra min klasse, som har valgt det samme emne, og som har fortolket historien på en helt anden måde end jeg. Trækker det meget ned... -
Skriftlig Eksame (Dansk A)
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i skriftlig eksame i dansk i morgen. Jeg er dog lidt i tvivl med hvordan det forløber. Man får udleveret et hæfte 1 allerførst, hvor man skal arbejde i grupper, samt svarer på nogle spørgsmål. Senere får man så udleveret hæfte 2, hvor man skal svare individuelt på spørgsm... -
Skriftlig mat eksamen 21/05 - facit?
ForumindlægHej I forgårs blev første eksamen i skriftlig matematik A (STX) afviklet. Jeg har fået tilsendt eksamenssættet, så jeg kan øve mig inden jeg selv skal til eksamen. Er der nogle, der ligger inde med facit eller nogle udregninger, som jeg må se? Jeg gad godt kontrollere, om jeg regner rigtigt i m... -
Skriftlig eksamen i Dansk A
ForumindlægOhøj derude! :-) Jeg er selvstuderende på HF i dansk A, med en snarligt forestående skriftlig eksamen. Jeg har dog ikke rigtig nogen fornemmelse for hvorledes en skriftlig dansk eksamen forløber sig idag. Sidst jeg var til en dansk eksamen skrev man mere eller mindre en lang "smøre", mi... -
Unfair skriftlig eksamen?
ForumindlægHej alle! Jeg var til skrliftlig eksamen i går i Mat A stx, og efter min mening var den unfair. Jeg, er sammen med andre elever fra IB, der tager Mat A eksamen i skriftlig for første gang og vi har valgt at skrive i hånden. Jeg ville rigtig have lavet anden del af prøven på computer fordi jeg me... -
øvelse inden skriftlig eksamen
Forumindlægtænkte på om der er nogen der kan komme med en slags huskeliste for de mest vigtige ting at øve sig på inden den skriftlige eksamen uden hjælpemidler... på forhånd tak:) -
HTX matematik a skriftlig
ForumindlægNogle andre som var oppe i matematik A htx 2015 i dag, som kan se om jeg har lavet fejl? -
Skriftlig eksamen i vø A
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i vø A i denne uge, og føler mig virkelig lost omk. nærmest alt. Jeg er naturligvis klar over, at man ikke kan udrette mirakler på få dage, men er der nogen herinde der har nogel brugbare råd/erfaringer til os har svært ved vø? Jeg er ikke uforstående overfor faget, me... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig matematik i morgen, så ville lige høre hvad i synes der er vigtigst at læse på. Jeg er mest nervøs for prøven uden hjælpemidler. Hvordan kan jeg bedst forberede mig, og hvilke formler skal man kunne udenad? Det skal lige siges at jeg har matematik på B-niveau. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle...Tænkte på om der er nogen der ved, om der er et eller andet sted man kan se tidligere opgavesæt til skriftlig eksamen? I 1.g ?Hilano
