Søgning på: engelsk brev. Resultater: 12021 til 12040 af 25907
-
Magnetfelt
ForumindlægJeg skal op til folkeskolens fysik eksamen på tirsdag. Problemet er bare, at emnet "Magnetisme" er opgivet. Selvom jeg har læst i mange leksikoner osv. kan jeg ikke finde ud af, hvad et magnetfelt er. ? -
Insignificant Gestures - Characterization
ForumindlægHejsa. Jeg sidder her og skal lave en analyse af Jo Cannon's Insignificant Gestures, men jeg er lidt gået død nu hvor jeg skal lave en personbeskrivelse af fortælleren. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt i gang med det? Jeg synes på en måde ikke man får nok at vide om ham. Eller, det jeg i ... -
hjælp til en sætning.
ForumindlægHej. Hvordan siger man "Jeg har trukket en eventyrtekst som hedder.." -
internationalt studiekort?
ForumindlægHej! Jeg skal til Canada og USA her den 4. juli. Har fået at vide, at det ville være en rigtig god ide, at anskaffe sig et internationalt studiekort, til når vi skal se seværdigheder mm. Er der nogle der ved, hvordan man bestiller et internationalt studiekort, og hvad det koster? Vh. Mette -
Flere franskmænd end englænder?
ForumindlægHvorfor bor der flere franskmænd(6 million) end britere(4,7 millioner) i Canada i dag? -
Ukendte ord..
ForumindlægHej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame.. -
Det tredje rige
ForumindlægThe third Realm? -
novellen "Beyond the pale"
Forumindlæghej.. jeg skal skrive en stil hvor jeg analyserer udtalelsen: “A man should, whatever happens, keep to his own caste, race, and breed. Let the White go to the White and the Black go to the Black. Then whatever trouble falls is in the ordinary course of things – neither sudden, alien nor unexpecte... -
STUDIERETNINGSPROJEKT!! Forslag??
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt (fhv. 3.g opgave) og er lidt tom for ideer, mht. emne... Jeg kan skrive i henholdsvis Tysk/Historie eks. Stasi-systemet i DDR el. Tysk/Mediefag (Film/tv) eks. "Der Untergang" og Hitler. Hvis der er nogen som har et forslag til et af ... -
Comiendo
ForumindlægHejsa. Hvorfor hedder det i dette tilfælde comiendo og ikke comen? Tres chicas espanolas estan comiendo en un restaurante con una amiga danesa. Mvh TDD -
Blødning
ForumindlægHej Hvad sker der med det sympatiske system (sympatikus) når man bløder? -
ordstilling
ForumindlægHej. Har fået til opgave at forklare hvorfor ordstillingen er som den er og hvorfor ordet med "" skal bruges. Jeg kan bare ikke se grundende til dette, det eneste jeg kan se er det med at det er ligefrem ordstilling. Nogle der kan hitte ud af dette her, og give en forklaring på hvordan... -
Hjææælp oversættelse 1 sætning
Forumindlægnogen der vil oversætte det her `? Skolen navn er _____ -
Sproglig linie?
ForumindlægHej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak! -
spørgsmål til naturfaglig eksamen
ForumindlægHej guys! Jeg har snart eksamen i de naturfaglige fag (geografi, biologi, Fysik/kemi), hvor min gruppe og jeg har fået overemnet; økologi. Vi har så valgt at fokusere på; ' økologi i natur og landbrug'. Men, vi mangler tre forsøg som enten beskriver noget energiomsætning, kredsløb (nitr... -
Til alle fra NAKSKOV Gymnasium
ForumindlægNogle, der kender læreren TG (Tom Gotthold Jensen) - han har matematik. Han skal rette mit SRP, og jeg vil vide hvad han ligger vægt på og om han er stram med karakterene (: C. -
2 små sætninger- årsag til fejl ?
ForumindlægEn der kan rette dem med en forklaring på hvorfor i vælger det ene frem for det andet ? The Simpsons ___________________ lived in Downing Street. ( always have/have always ) Nancy __________ down the stairs. (felt l feelt l fell) Forklaring skal være ved begge to :) Jeg tror selv at det ... -
Bog til individuel værklæsning - Skal være oversat fra andet
ForumindlægHej, jeg har til på onsdag til at få valgt en bog til individuel værklæsning. Der er desværre nogle kriterier der skal opfyldes. Bogen må ikke originalt være skrevet på dansk/norsk/svensk og må ikke være fantasy. Jeg er ikke den garvede romanknuser, så jeg har overhovedet ikke den fjerneste fjer... -
Ang. mobil
ForumindlægJeg vil gerne Køb en telefon.. men fortiden har jeg ikke styre på hvilken er den bedste er der kommet mere end 3 megabix..? eller hvordan staves til det.. Og hvilken selvskab er God..? altså at tale gratis har hørt, at telia On de snyder.. og man skal igennem begrænsning osv.. Nogle der... -
Hvad er verbalmønstre?
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at finde ud af hvad verbalmønstre er. Har læst om det, men gav ikke meget mening
