Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 12021 til 12040 af 47924
-
Hjælp til tysk eksamen B-niveau!!!!
ForumindlægHej Jeg håber i kan/vil/har lyst til at hjælpe mig med min tysk eksamen. Jeg har fået en tekst jeg skal analysere og vil høre om der er nogen der har lyst til at rette den igennem for fejl for mig? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis der var nogen der havde lyst. Det behøver ikke at være ... -
Differentialligninger - skriftlig eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke typer af opgaver kommer der oftest under dette emne i den skriftlige eksamen uden hjælpemidler? -
AT-eksamen om Darwin i biologi og historie
ForumindlægHej folkens ! Jeg sidder og laver AT-eksamen om Darwins jordomsejling i biologi og historie. Jeg har brugt den naturvidenskabelige metode og humanistiske, men i historie ville jeg gerne have kildekritik med, og jeg har derfor prøvet at lede efter nogle kilder fra modstandere til ham fra dengang... -
Kom/IT A eksamens tips?
ForumindlægJeg skal op på torsdag i Kom/IT A og er lidt rundt på gulvet over hvordan jeg lige skal takle den? Vi har lavet en prøvemappe med beskrivelse af alle opgaver, + nogle udvalgte og hvorfor de besvare nogle overfaglige mål, men hvordan gør jeg lige til eksamen? O.o Min plan: 1. overfaglige må... -
Gode råd og hjælp til billedkunst eksamen samt eksamens projektet.
ForumindlægHar malet en parafrase af et portræt billede af Michael Kvium - Naturkreds. Jeg valgte at gå fra de mørke og dystre farver, til de lyse og åbne farver. Derefter tog jeg istedet for citronringen der nærmest binder motivet til fladen i baggrundet og lavede et stort ur, som objektet står på. (s... -
Spørgsmål vedr. dumpet eksamen i tværfaglig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg har tidligere gået på en 2-årig fuld HF, og der bestod jeg den tværfaglige eksamen i kemi, geografi og biologi med en karakter på 02. Jeg dumpede biologi med 00. Nu er jeg rykket over til HF enkeltfag på en anden skole. Studievejlederen siger, at jeg skal tage hele NF / de 3 fag om. ... -
RETTE IGENNEM?? - 24. timers eksame !! :S.
ForumindlægHej allee :).. er igang med 24 timers eksamen.. Teksten: Sie Glotzen Mich An wie eine Ausserirdische ! NOGEN SOM HAR MOD PÅ AT RETTE MIN TEXT IGENNEM? .. Så lægger jeg den ind .. Må gerne være nogen som har styr på grammatikken osv. Da jeg har lidt travlt :) -
AT EKSAMEN MIN SYNOPSIS DÅRLIG!? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal (uheldigvis) op i AT her om en uges tid, dog grundet dette års AT-emne er jeg lidt på spanden, for ikke at sige meget.. Jeg har skrevet om Reformisme - Socialdemokratiets opstående i DK, hvor mit "videnskabelige" gennembrud er Gimleprogrammet, Socialdemokratiets første partipro... -
Egnet
ForumindlægHej Alle. Jeg har fået at vide at jeg er uddannelseparat, og skal på HTX efter sommerferien :-) det jeg vil spørge jer om er, om lærerne kan ændre på det? Og er afgangseksamen meget vigtigt, da jeg har fået at vide, at jeg er egnet? Håber på et svar. Tak på forhånd ;-) -
Søger lektiehjælp i fysik eller kemi B i Åbenrå
ForumindlægHeY.. Jeg er en pige der gå i 2.g og har brug for lektiehjælp til fysik/(kemi) (b-niveau). Jeg bor i nærheden af Aabenrå. Er du interesseret eller ved du hvordan jeg kan finde hjælp, så skriv venligst til mig tak. -
Fysik/kemi forsøg om plast, microplast og tang.
ForumindlægHejsa mig og nogle venner er igang med at lave et projekt i fysik/kemi om bæredygtig prodoktion i havet og har brug for nogle forsøg om plastik/microplast eller tang. Tak hvis i finder på noget Mvh Eddie 7.A -
Antal point for at få 12 i Fysik?
ForumindlægHej, er der nogen som kan fortælle mig, hvor mange point det kræver at få 12 i skriftlig stx Fysik A. Opgave sættet jeg lavede bestod af 15 opgaver, så mon ikke de hver især tæller 10 point? -
Hjælp til 9 klasse eksame
ForumindlægHej, jeg er en 9 klasse elev som skal op til eksamen her på tirsdag. Jeg er kommet sent i gang og mega forvirret i hvad jeg skal skrive om, da min lærer har hjulpet med problemstillinger og jeg intet forstår af dem (de kan ikke ændres nu) Min problem stilling er - hvilken betydning har grundlove... -
hvordan foregår samfunds eksamen (fællesfag)
Forumindlæghej det vil glæde mig hvis nogen her inde kunne fortælle hvordan en samfunds eksamen (fællesfag) foregår -
dansk eksamen 2009
ForumindlægHvordan kan jeg øve mig til skr. dansk eksamen hvordan bliver man god til at skrive en stil? -
Eksamens opgave december 2008
ForumindlægNogen der har facitliste til STX matematik A eksamen fra december 2008 -
Dansk IT-eksamen 2006
ForumindlægHej derude i landet!Nogle, som allerede har været til IT dansk eksamen i år? -
Historie Eksamen Fremgangsmåde
ForumindlægHej alle sidder her med historie eksamen, men er virkelig i tvivl om hvordan man skal gribe det an, er der ikke nogle der kan hjælpe -
SAMFUNDSFAG EKSAMEN PÅ HHX
ForumindlægHvordan foregår samfundsfag B eksamen på HHX? Og hvad skal man gøre for at knække 10 eller 12? -
Energistrømme i skoven - eksamen i morgen
ForumindlægHejsa.. Hvad er energistrømme i skoven?? Håber på hurtig hjælp pga. eksamen i morgen....!
