Matematik
Differentialligninger - skriftlig eksamen uden hjælpemidler
Hvilke typer af opgaver kommer der oftest under dette emne i den skriftlige eksamen uden hjælpemidler?
Svar #1
16. april 2018 af Egofaciens (Slettet)
Det kunne eksempelvis være en opgave, hvor man skal "gøre prøve", hvor man bliver præsenteret for en funktion og spurgt, om den er en løsning til en differentialligning.
Svar #3
16. april 2018 af hstreg (Slettet)
Har I ikke regnet gamle eksammensæt som afleveringsopgaver i undervisningen ??
Hvis ja (hvilker jeg formoder), så bør de give et relativt respektivt syn på de typper opgaver I kan forventes at skulle regne til eksamen.
Hvis nej, så er jeg sikker på at din matematik lære gerne ville stille nogle gamle eksamenssæt tilrådighed.
Svar #4
16. april 2018 af Mathian
Tak for svar.
Jeg er elev på fjernundervisning, og vi har kun fået vores grundbogs opgaver indtil videre, og ikke mange af dem, da vi har en relativ kort periode til at nå alle emnerne. Grundbogens øvelser er også rettet til at træne teorien, så har svært ved at skille skidt fra kanel ved nogle områder. Og det generelt svært at vurdere hvilke opgaver, der er repræsentative for de opgaver eksamen vil have man skulle kunne.
Skriv et svar til: Differentialligninger - skriftlig eksamen uden hjælpemidler
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.