Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12161 til 12180 af 176852
  • log(a)/log(b) ?

    Forumindlæg
    Kan " log(a)/log(b) " ikke reduceres yderligere .. ?Mindes der var en regneregel der beskriver dette, men kan ikke huske :-)Tak for hjælpen på forhånd../Lars
  • Fy=Fx^a

    Forumindlæg
    når snakken falder på potensfunktioner er Fy=fx^a en vigtig sammenhæng... men hvor stammer denne sammenhæng fra ?
  • jefferson wears a tie

    Forumindlæg
    hej er der noget har svar og analyser til jefferson wears a tie, jeg skal bruge det til på onsdag. tak
  • Fysik A nivau

    Forumindlæg
    Jeg søger øvelses vejledninger til forsøg der omhandler Cirkelbevægelse, Massetiltrækning, Undvigelses hastighed, Det skrå kast.... alle på A nivau, tak
  • Matematik a - Supplering

    Forumindlæg
    Er det muligt at læse matematik a, som supplering i Aarhus området? Vil helst ikke bruge mere end 6 uger. Vh Thomas
  • A Dry White Season

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der har nogle noter til A Dry White Season, af André Brink?Gerne et lille referat til de enkelte kapitler. På forhånd tak!
  • a/(a-1)-1

    Forumindlæg
    Hvordan løser man denne a/(a-1)-1 ?
  • morfin ep kemi b biologi c

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvad de reseptore der optager morfin gennem synopsespalten hedder???
  • integral-bestem a

    Forumindlæg
    Hej.. er lige igang med en aflevering, men gik i stå ved en af opgaverne, som lyder således. Der er givet funktionen f(x)=ax+7, hvor a er en konstant. a. bestem en stamfunktion til f(x) F(x)= ½ax^2+7x+c(konstant) b. Bestem konstanten a, så: integralet fra 1 til 3 af f(x)dx=38 Her går jeg i stå....
  • SRP IØ A og VØ A emner.

    Forumindlæg
    Hej. jeg har tænkt mig at skrive min SRP i fagene IØ og VØ. Problemet ved dette er jeg mangler nogle interresante emner. har overvejet outsourcing, men det virker ret svært at finde information om dette emne. desuden har jeg set tidligere SRP opgaver der har haft dette emne, som også skrev de...
  • SRP - Cubakrisen Spansk A og Historie A

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg overvejer at skrive om Cubakrisen til min srp, men jeg kan ikke helt finde nogle gode kilde til det spanske, hvis i har nogle forslag må i meget gerne henvende jer her. Tak på forhånd.
  • Hvad er længden af a i cm

    Forumindlæg
    Hvad er længden af a i cm
  • Hjælp til biologi eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er ved at forberede mig til biologi eksamen og der er nogen ting jeg ikke kan finde ud af, og er ved at gå lidt i panik over det. Jeg skal kunne redegøre for hvad forskellen mellem effektorhormoner og overordnede hormoner er. Kan simpelthen ikke finde noget om det nogen ste...
  • Vækstraten r om til fremskrivningsfaktoren a? HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hvordan beregner man vækstraten r om til fremskrivningsfaktoren a? Opgave 1: Begyndelsesværdi b = 64 Vækstrate r = 17 % Fremskrivningsfaktor a = ? Opgave 2: Begyndelsesværdi b = 155 Vækstrate r = -4,2% Fremskrivningsfaktor a = ? Hilsen Pernille
  • Potensudvikling a & b ?

    Forumindlæg
    Heej Hvad er betydningen af a og b i potensudvikling ??
  • SRP - Fransk A og Engelsk A - Les Misérables og A Christmas Carol - hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig! Jeg har valgt at sammenligne to værker: Les Misérables og A Christmas Carol i fagene fransk A og engelsk A. Jeg har tænkt mig at fokusere på deres udvikling fra ikke omsorgsfulde personer, til ja omsorgsfulde personer ;), men problemet er bare, a...
  • b-a ultraviolet

    Forumindlæg
    hej hvilken ultraviolet er farligst. jeg ved at ultraviolet c er fagligst, men hvad med a og B ultraviolet, hvilken af dem er fagligst
  • Potens funktion, a siger da ikke meget?

    Forumindlæg
    Hej I en konkret sag betyder a jo ikke noget konkret, det er bare et tal som er der, ikke?
  • Fysik A projekt

    Forumindlæg
    Jeg ville hører om der var nogen der havde en god idé, evt. egen erfaring, med et fysik A projekt?!Jeg er temmelig rådvild efterhånden, da der blandt andet er så meget at vælge imellem...Jeg kan ikke vælge kernefysik og relativitets teorien, da det er valgt som valgemne.På forhånd tak, Martin.
  • Sælger kemi C/B noter

    Forumindlæg
    Jeg sælger kemi C/B noter for 30 kroner. Skriv nærmere for billeder osv.